- 5 resultaten
laagste prijs: € 59,38, hoogste prijs: € 306,00, gemiddelde prijs: € 120,39
1
Strategic Relationship Marketing - Hougaard, Soren, Bjerre, Mogens
bestellen
bij Amazon.de (Intern. Bücher)
€ 77,95
verzending: € 3,001
bestellenGesponsorde link
Hougaard, Soren, Bjerre, Mogens:

Strategic Relationship Marketing - eerste uitgave

2003, ISBN: 9783540018704

pocketboek

Springer, Taschenbuch, Auflage: 1, 371 Seiten, Publiziert: 2003-11-17T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 1.68 kg, Recht, Kategorien, Bücher, Strategisches Management, Management, Business & … Meer...

Gebraucht, wie neu. Verzendingskosten:Auf Lager. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00) Ultimate Treasures DE
2
Strategic Relationship Marketing - Hougaard, Soren, Bjerre, Mogens
bestellen
bij Amazon.de (Intern. Bücher)
€ 306,00
verzending: € 3,001
bestellenGesponsorde link

Hougaard, Soren, Bjerre, Mogens:

Strategic Relationship Marketing - eerste uitgave

2003, ISBN: 9783540018704

pocketboek

Springer, Taschenbuch, Auflage: 1, 371 Seiten, Publiziert: 2003-11-17T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 1.68 kg, Recht, Kategorien, Bücher, Strategisches Management, Management, Business & … Meer...

AR - ArgentiniëVerzendingskosten:Gewöhnlich versandfertig in 2 bis 3 Tagen. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00) DZK BOOKS EU
3
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 67,00
(ongeveer € 59,38)
verzending: € 10,631
bestellenGesponsorde link
Søren Hougaard, Mogens Bjerre,:
Strategic Relationship Marketing - gebonden uitgave, pocketboek

2004

ISBN: 9783540018704

Springer-Verlag, 2004. 1st. Hardcover. Like New/Like New., Springer-Verlag, 2004

IND - IndiaVerzendingskosten: EUR 10.63 DELHI BOOK STORE
4
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 106,38
(ongeveer € 94,28)
verzending: € 23,041
bestellenGesponsorde link
Hougaard,S., Bjerre,M.:
Strategic Relationship Marketing - pocketboek

ISBN: 9783540018704

Springer. PAPERBACK. New . New Book. Shipped via DHL/FEDEX with tracking ID., Springer

IND - IndiaVerzendingskosten: EUR 23.04 Bookbase
5
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 72,58
(ongeveer € 64,32)
verzending: € 14,401
bestellenGesponsorde link
Søren Hougaard:
Strategic Relationship Marketing - eerste uitgave

ISBN: 9783540018704

pocketboek

Springer . softcover. New. pp. 371 1st Edition, Springer

Verzendingskosten: EUR 14.40 Cold Books

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Strategic Relationship Marketing

There is more and more evidence that economic effectiveness and quality in customer relations must be viewed as a separate strategic issue in marketing. The attributes of exchanges, i.e. reciprocity, interdependence, partnership and transparency vis-a-vis every single customer create more and "market dominance". This book encompasses strategical as well as operational points of view and gives a complete overview of strategic relationship marketing and the theoretical rationals and paradigms. The authors introduce the concept of relationship networks and discuss how to deal with the influence of relationship. Relationship marketing is dealt with as a real marketing discipline integrating economics, institutional factors, behavioral aspects and strategy. TOC:Part I - The Value of Relationship: Understanding Buyer-Seller Relationships.- A Systematic Approach to Buyer-Seller Relationships.- Discovering the Economics of Customer Relationships.- Customer Loyalty and the Effect on Business Economics.- Part II - Preconditions for Building Successful Relationships: Understanding the Driving Forces of Customer Relationships.- Supplier Relationship Levels - Consequences and Contents.- Relationships in Different Environments.- Part III - Relationship Marketing Strategies: The Individualised Approach to Relationships.- Generic Relationship Marketing Strategies.- Risks and Benefits of Relationships.- Cases.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Strategic Relationship Marketing


EAN (ISBN-13): 9783540018704
ISBN (ISBN-10): 3540018700
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2003
Uitgever: Springer
371 Bladzijden
Gewicht: 0,758 kg
Taal: ger/Deutsch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-04-26T17:05:05+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-06-23T09:08:01+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9783540018704

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-540-01870-0, 978-3-540-01870-4
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: mogens, bjerre, hougaard
Titel van het boek: relationship marketing, strategic marketing


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9783540248132 Strategic Relationship Marketing (Ingrid Matthaus-Maier)


< naar Archief...