- 5 resultaten
laagste prijs: € 2,99, hoogste prijs: € 3,68, gemiddelde prijs: € 3,25
1
bestellen
bij kobo.com
€ 2,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Dirk Kunze:

What effects does media content have on audiences? How do you think we can best explain such effects? - nieuw boek

1, ISBN: 9783638503143

In his paper from 1962, Juergen Habermas steers the attention of political theory towards a factor, which was up until this point in a 'separated existence, not quite taken seriously by s… Meer...

  - E-Book zum download Verzendingskosten: EUR 0.00
2
bestellen
bij Thalia.ch
CHF 3,90
(ongeveer € 3,58)
verzending: € 12,651
bestellenGesponsorde link

Dirk Kunze:

What effects does media content have on audiences? How do you think we can best explain such effects? - nieuw boek

2006, ISBN: 9783638503143

In his paper from 1962, Juergen Habermas steers the attention of political theory towards a factor, which was up until this point in a ´´separated existence, not quite taken seriously by … Meer...

  - No. 26293150 Verzendingskosten:US (EUR 12.65)
3
bestellen
bij Ciando.de
€ 2,99
bestellenGesponsorde link
Dirk Kunze:
What effects does media content have on audiences? How do you think we can best explain such effects? - nieuw boek

ISBN: 9783638503143

In his paper from 1962, Juergen Habermas steers the attention of political theory towards a factor, which was up until this point in a separated existence, not quite taken seriously by so… Meer...

  - http://www.ciando.com/img/books/3638503143_k.jpg, E-Book zum Download Verzendingskosten:exclusief verzendingskosten ciando.de
4
What effects does media content have on audiences? How do you think we can best explain such effects? - Dirk Kunze
bestellen
bij BarnesandNoble.com
$ 3,99
(ongeveer € 3,68)
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Dirk Kunze:
What effects does media content have on audiences? How do you think we can best explain such effects? - nieuw boek

ISBN: 9783638503143

What effects does media content have on audiences? How do you think we can best explain such effects? What-effects-does-media-content-have-on-audiences-How-do-you-think-we-can-best-explai… Meer...

  - new Verzendingskosten: EUR 0.00
5
What effects does media content have on audiences? How do you think we can best explain such effects? - Kunze, Dirk
bestellen
bij Libreka.de
€ 2,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Kunze, Dirk:
What effects does media content have on audiences? How do you think we can best explain such effects? - nieuw boek

2006, ISBN: 3638503143

In englischer Sprache. Verlag: GRIN Verlag, PC-PDF, 6 Seiten, 1., Auflage, [GR: 9744 - Nonbooks, PBS / Medien, Kommunikation/Medienwissenschaft], [SW: - Medienwissenschaften], [Ausgabe: … Meer...

  - Verzendingskosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD (EUR 0.00) Libreka

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - What effects does media content have on audiences? How do you think we can best explain such effects?


EAN (ISBN-13): 9783638503143
ISBN (ISBN-10): 3638503143
Verschijningsjaar: 2006
Uitgever: GRIN Verlag

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-05-18T18:49:12+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2016-02-02T03:37:15+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9783638503143

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-638-50314-3, 978-3-638-50314-3
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: kunze
Titel van het boek: what best, you think what you think you think, what you can have, how think, audience, media audiences, think content


< naar Archief...