- 5 resultaten
laagste prijs: € 12,82, hoogste prijs: € 21,86, gemiddelde prijs: € 17,13
1
Neuromarketing. Neuer Ansatz in der Konsumentenforschung: Neuer Ansatz in der Konsumentenforschung Nathalie Weidmann Author
bestellen
bij BarnesandNoble.com
€ 21,86
bestellenGesponsorde link

Neuromarketing. Neuer Ansatz in der Konsumentenforschung: Neuer Ansatz in der Konsumentenforschung Nathalie Weidmann Author - nieuw boek

2007, ISBN: 9783638696241

Studienarbeit aus dem Jahr 2007 im Fachbereich BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing, Note: 1,3, VWA-Studienakademie, Sprache: Deutsch, Abstract: Die in Marketing-Vorlesungen vielz… Meer...

new in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
2
Neuromarketing. Neuer Ansatz in der Konsumentenforschung - Nathalie Weidmann
bestellen
bij lehmanns.de
€ 16,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Nathalie Weidmann:

Neuromarketing. Neuer Ansatz in der Konsumentenforschung - eerste uitgave

2007, ISBN: 9783638696241

eBooks, eBook Download (EPUB,PDF), 1. Auflage, Studienarbeit aus dem Jahr 2007 im Fachbereich BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing, Note: 1,3, VWA-Studienakademie, Sprache: Deutsc… Meer...

Verzendingskosten:Download sofort lieferbar. (EUR 0.00)
3
Neuromarketing. Neuer Ansatz in der Konsumentenforschung (German Edition) - Weidmann, Nathalie
bestellen
bij amazon.co.uk
£ 10,99
(ongeveer € 12,82)
verzending: € 5,231
bestellenGesponsorde link
Weidmann, Nathalie:
Neuromarketing. Neuer Ansatz in der Konsumentenforschung (German Edition) - eerste uitgave

2007

ISBN: 9783638696241

GRIN Verlag, Kindle Edition, Auflage: 1, 55 Seiten, Publiziert: 2007-04-18T00:00:00.000Z, Produktgruppe: Digital Ebook Purchas, Brands & Corporate Identity, Sales & Marketing, Business, F… Meer...

Verzendingskosten:Available for download now. (EUR 5.23) Amazon Media EU S.à r.l.
4
Neuromarketing - Neuer Ansatz in der Konsumentenforschung - Nathalie Weidmann
bestellen
bij Hugendubel.de
€ 16,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Nathalie Weidmann:
Neuromarketing - Neuer Ansatz in der Konsumentenforschung - nieuw boek

ISBN: 9783638696241

Neuromarketing - Neuer Ansatz in der Konsumentenforschung ab 16.99 € als epub eBook: . Aus dem Bereich: eBooks, Wirtschaft, Medien > Bücher nein eBook als epub, GRIN Verlag

Verzendingskosten:In stock (Download), , Schneller Versand nach Hause oder Express-Lieferung in Ihre Buchhandlung., DE. (EUR 0.00)
5
Neuromarketing. Neuer Ansatz in der Konsumentenforschung - Nathalie Weidmann
bestellen
bij lehmanns.de
€ 16,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Nathalie Weidmann:
Neuromarketing. Neuer Ansatz in der Konsumentenforschung - eerste uitgave

2007, ISBN: 9783638696241

eBooks, eBook Download (EPUB,PDF), 1. Auflage, [PU: GRIN Verlag], GRIN Verlag, 2007

Verzendingskosten:Download sofort lieferbar. (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Neuromarketing. Neuer Ansatz in der Konsumentenforschung: Neuer Ansatz in der Konsumentenforschung Nathalie Weidmann Author


EAN (ISBN-13): 9783638696241
ISBN (ISBN-10): 3638696243
Verschijningsjaar: 2007
Uitgever: GRIN Verlag GmbH Digital >16

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2008-07-07T18:31:58+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-03-29T13:46:15+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9783638696241

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-638-69624-3, 978-3-638-69624-1
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: nathalie weidmann
Titel van het boek: der weidmann, konsumentenforschung neuromarketing ansatz neuer


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
Neuromarketing. Neuer Ansatz in der Konsumentenforschung (Weidmann, Nathalie)


< naar Archief...