- 5 resultaten
laagste prijs: € 44,89, hoogste prijs: € 89,98, gemiddelde prijs: € 56,37
1
Television Industry
bestellen
bij Dodax.de
€ 49,00
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Television Industry - nieuw boek

ISBN: 9783639195330

Television game shows represent an important part of the so-called content for television. They are based on a general programme idea and due to technical developments, increasing globali… Meer...

Nr. IRE8JHSOSCS. Verzendingskosten:, Lieferzeit: 5 Tage, DE. (EUR 0.00)
2
Television Industry
bestellen
bij Fnac.com
€ 89,98
verzending: € 8,301
bestellenGesponsorde link
Television Industry - gebruikt boek

ISBN: 3639195337

Television game shows represent an important part of the so-called content for television. They are based on a general programme idea and due to technical developments, increasing glob… Meer...

  - Nr. Verzendingskosten:, Le délai dépend du marchand, zzgl. Versandkosten. (EUR 8.30)
3
Television Industry - Hulsbos, MSc, B. P. J.
bestellen
bij Averdo.com
€ 44,89
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Hulsbos, MSc, B. P. J.:
Television Industry - pocketboek

2009

ISBN: 9783639195330

Erscheinungsdatum: 09/2009, Medium: Taschenbuch, Einband: Kartoniert / Broschiert, Titel: Television Industry, Titelzusatz: The influence of national cultures on the production of game sh… Meer...

Nr. Verzendingskosten:, Next Day, DE. (EUR 0.00)
4
Television Industry - MSc/ B. P. J. Hulsbos
bestellen
bij Hugendubel.de
€ 48,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
MSc/ B. P. J. Hulsbos:
Television Industry - pocketboek

ISBN: 9783639195330

*Television Industry* - The influence of national cultures on the production of game shows / Taschenbuch für 48.99 € / Aus dem Bereich: Bücher, Wissenschaft, Wirtschaftswissenschaft Medie… Meer...

Verzendingskosten:Shipping in 1-2 weeks, , Versandkostenfrei nach Hause oder Express-Lieferung in Ihre Buchhandlung., DE. (EUR 0.00)
5
Television Industry - MSc/ B. P. J. Hulsbos
bestellen
bij Hugendubel.de
€ 48,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
MSc/ B. P. J. Hulsbos:
Television Industry - pocketboek

ISBN: 9783639195330

Television Industry ab 48.99 € als Taschenbuch: The influence of national cultures on the production of game shows. Aus dem Bereich: Bücher, Wissenschaft, Wirtschaftswissenschaft, Medien … Meer...

Verzendingskosten:Shipping in 1-2 weeks, , Versandkostenfrei nach Hause oder Express-Lieferung in Ihre Buchhandlung., DE. (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Television Industry

Television game shows represent an important part of the so-called content for television. They are based on a general programme idea and due to technical developments, increasing globalization, and an increasing demand for finished programming in the television industry, producers sell their formats to other countries worldwide. In this case, based on a general idea, each country produces its own version of a game show. These production processes in different cultural contexts result in different final game shows. This book studies the influence of a cultural context on the realization of a game show. The object of study is the internationally known game show 1 versus 100, and the studied countries are The Netherlands, the United States and the United Kingdom. Knowledge of the fact to what extent elements of the show are locally influenced and inserted as a result of cultural preferences, may help the creators of formats in developing so- called 'ready-made' formats. Especially regarding the increasing globalizing TV market, better 'ready- made' formats can in this way be cheaper to apply locally and they are more attractive for local producers to purchase.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Television Industry


EAN (ISBN-13): 9783639195330
ISBN (ISBN-10): 3639195337
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2009
Uitgever: VDM Verlag Dr. Müller
120 Bladzijden
Gewicht: 0,194 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2008-08-21T16:48:52+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-05-04T10:10:36+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9783639195330

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-639-19533-7, 978-3-639-19533-0
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Titel van het boek: television, the game, msc


< naar Archief...