- 5 resultaten
laagste prijs: € 46,95, hoogste prijs: € 59,00, gemiddelde prijs: € 55,02
1
Job Satisfaction and Customer Focus - Muhammad Saeed Akhtar
bestellen
bij BookDepository.com
€ 59,00
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Muhammad Saeed Akhtar:

Job Satisfaction and Customer Focus - pocketboek

ISBN: 9783639229028

Paperback, [PU: VDM Verlag], This study investigated elementary school teachers' perceptions of customer focus as practiced in Islamic schools in Michigan. In addition, the study compared… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00)
2
Job Satisfaction and Customer Focus - Akhtar, Muhammad Saeed
bestellen
bij booklooker.de
€ 46,95
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Akhtar, Muhammad Saeed:

Job Satisfaction and Customer Focus - pocketboek

2010, ISBN: 9783639229028

[ED: Softcover], [PU: Vdm Verlag Dr. Müller], This study investigated elementary school teachers' perceptions of customer focus as practiced in Islamic schools in Michigan. In addition, t… Meer...

  - Verzendingskosten:Versandkostenfrei (EUR 0.00) buecher.de GmbH & Co. KG
3
Job Satisfaction and Customer Fo - Akhtar
bestellen
bij Averdo.com
€ 51,19
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Akhtar:
Job Satisfaction and Customer Fo - pocketboek

2010

ISBN: 9783639229028

Erscheinungsdatum: 01/2010, Medium: Taschenbuch, Einband: Kartoniert / Broschiert, Titel: Job Satisfaction and Customer Focus, Titelzusatz: A Survey of Elementary School Teachers, Autor: … Meer...

Nr. 86110940. Verzendingskosten:, Next Day, DE. (EUR 0.00)
4
Job Satisfaction and Customer Focus - Muhammad Saeed Akhtar
bestellen
bij Hugendubel.de
€ 58,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Muhammad Saeed Akhtar:
Job Satisfaction and Customer Focus - pocketboek

ISBN: 9783639229028

*Job Satisfaction and Customer Focus* - A Survey of Elementary School Teachers / Taschenbuch für 58.99 € / Aus dem Bereich: Bücher, Wissenschaft, Pädagogik Medien > Bücher nein Buch (kart… Meer...

Verzendingskosten:Shipping in 1-2 weeks, , Versandkostenfrei nach Hause oder Express-Lieferung in Ihre Buchhandlung., DE. (EUR 0.00)
5
Job Satisfaction and Customer Focus - Muhammad Saeed Akhtar
bestellen
bij Hugendubel.de
€ 58,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Muhammad Saeed Akhtar:
Job Satisfaction and Customer Focus - pocketboek

ISBN: 9783639229028

Job Satisfaction and Customer Focus ab 58.99 € als Taschenbuch: A Survey of Elementary School Teachers. Aus dem Bereich: Bücher, Wissenschaft, Pädagogik, Medien > Bücher nein Buch (karton… Meer...

Verzendingskosten:Shipping in 1-2 weeks, , Versandkostenfrei nach Hause oder Express-Lieferung in Ihre Buchhandlung., DE. (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Job Satisfaction and Customer Focus

This study investigated elementary school teachers' perceptions of customer focus as practiced in Islamic schools in Michigan. In addition, the study compared Islamic elementary school teachers' perceptions of customer focus in education and their levels of job satisfaction with teachers in public and Catholic schools. A total of 107 teachers in nine Islamic schools participated by completing three instruments: Customer Service Orientation Scale, Job Satisfaction Survey, and a short demographic survey. The Customer Service Orientation Scale measured staff responsiveness to external customers, instructional systems, environment - physical, environment - affective, and communication. The subscales included on the Job Satisfaction survey included satisfaction with: administrator, teaching, religious aspects of teaching, factors related to work, professionalism, challenges, parent support, students, economic factors, other factors, and collaboration.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Job Satisfaction and Customer Focus


EAN (ISBN-13): 9783639229028
ISBN (ISBN-10): 3639229029
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2010
Uitgever: VDM Verlag Dr. Müller
128 Bladzijden
Gewicht: 0,207 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2009-09-06T10:57:16+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-01-16T16:03:39+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9783639229028

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-639-22902-9, 978-3-639-22902-8
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: akhtar, saeed
Titel van het boek: focus, satisfaction


< naar Archief...