- 5 resultaten
laagste prijs: € 33,99, hoogste prijs: € 124,42, gemiddelde prijs: € 63,37
1
Effect of Service Delivery and Quality on Customer Satisfaction - Abdie, Aman
bestellen
bij booklooker.de
€ 33,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Abdie, Aman:

Effect of Service Delivery and Quality on Customer Satisfaction - pocketboek

2011, ISBN: 9783639327007

[ED: Softcover], [PU: VDM Verlag Dr. Müller], To assesses the effect of service delivery and quality on satisfaction of EEPCo customers in Bahir Dar town, the research used 175 customers … Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) buecher.de GmbH & Co. KG
2
Effect of Service Delivery and Quality on Customer Satisfaction - Aman Abdie
bestellen
bij booklooker.de
€ 61,95
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Aman Abdie:

Effect of Service Delivery and Quality on Customer Satisfaction - eerste uitgave

2011, ISBN: 9783639327007

gebonden uitgave

[ED: Kartoniert / Broschiert], [PU: VDM Verlag Dr. Mueller], Dieser Artikel ist ein Print on Demand Artikel und wird nach Ihrer Bestellung fuer Sie gedruckt. Autor/Autorin: Abdie AmanAman… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) Moluna GmbH
3
Effect of Service Delivery and Quality on Customer Satisfaction - Aman Abdie
bestellen
bij booklooker.de
€ 35,95
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Aman Abdie:
Effect of Service Delivery and Quality on Customer Satisfaction - eerste uitgave

2011

ISBN: 9783639327007

gebonden uitgave

[ED: Kartoniert / Broschiert], [PU: VDM Verlag Dr. Mueller], Dieser Artikel ist ein Print on Demand Artikel und wird nach Ihrer Bestellung fuer Sie gedruckt. Autor/Autorin: Abdie AmanAman… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) Moluna GmbH
4
bestellen
bij alibris.co.uk
€ 124,42
bestellenGesponsorde link
Abdie, Aman:
Effect of Service Delivery and Quality on Customer Satisfaction: a Case Study on Ethiopian Electric Power Corporation, North Western Region, Bahir Dar - pocketboek

2011, ISBN: 9783639327007

paperback, Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book., Gebraucht, guter Zustand, [PU: VDM Verlag Dr. Müller]

Verzendingskosten:exclusief verzendingskosten Newport Coast, CA, Tustin
5
bestellen
bij alibris.co.uk
€ 60,52
bestellenGesponsorde link
Abdie, Aman:
Effect of Service Delivery and Quality on Customer Satisfaction - pocketboek

2011, ISBN: 9783639327007

Trade paperback, New., Trade paperback (US). Glued binding. 68 p., Saarbrucken, [PU: VDM Verlag]

Verzendingskosten:exclusief verzendingskosten Uxbridge, MIDDLESEX, Ria Christie Books

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Effect of Service Delivery and Quality on Customer Satisfaction: A case study on Ethiopian Electric Power Corporation, North Western Region, Bahir Dar

To assesses the effect of service delivery and quality on satisfaction of EEPCo customers in Bahir Dar town, the research used 175 customers as representative sample selected through Cluster,Stratified & simple random sampling technique. Questionnaire and interview were the tools used to gather information. SPSS is used to analyze the data. Primary and secondary data was used. Relevant conceptual frame work were summarized to have the theoretical background on the situation under study. The research came up with the following finding: service delivery process and service quality in the corporation are below the expectation of customers. In general, the result also indicated that there is a positive correlation between customer satisfaction and the activities in the two major elements of the study. Thus, Having management vision towards service delivery and quality and supporting those who deal in these activities, Having adequate and skilled manpower that can treat customers and provide appropriate training to these employees and using the today's technology to facilitate the satisfaction of customers are the key means for resolving the problem at hand.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Effect of Service Delivery and Quality on Customer Satisfaction: A case study on Ethiopian Electric Power Corporation, North Western Region, Bahir Dar


EAN (ISBN-13): 9783639327007
ISBN (ISBN-10): 3639327004
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2011
Uitgever: VDM Verlag Dr. Müller
68 Bladzijden
Gewicht: 0,118 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-01-31T12:45:04+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-08-23T19:56:33+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9783639327007

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-639-32700-4, 978-3-639-32700-7
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: aman
Titel van het boek: bahir, satisfaction


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9783639280807 The Quality of Service Delivery and Customer Satisfaction: The practice and Case of Banking Industry (Habtamu Mekonnen Awoke)


< naar Archief...