- 5 resultaten
laagste prijs: € 43,54, hoogste prijs: € 49,00, gemiddelde prijs: € 47,77
1
bestellen
bij booklooker.de
€ 49,00
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Pollak, Ruth:

Eventmarketing als Instrument der Kundenakquisition - Empirische Analyse am Beispiel der Kinder- und Jugenduniversitäten im deutschsprachigen Raum - pocketboek

2012, ISBN: 9783639420548

[ED: Taschenbuch / Paperback], [PU: AV Akademikerverlag], Inhaltlich unveränderte Neuauflage. Kundenakquisition hat in der heutigen konkurrenzorientierten Wirtschaftswelt einen sehr hohen… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) Syndikat Buchdienst
2
Eventmarketing als Instrument der Kundenakquisition
bestellen
bij Dodax.de
€ 49,00
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Eventmarketing als Instrument der Kundenakquisition - nieuw boek

2001, ISBN: 9783639420548

Inhaltlich unveränderte Neuauflage. Kundenakquisition hat in der heutigen konkurrenzorientierten Wirtschaftswelt einen sehr hohen Stellenwert erlangt. Die klassischen Akquisitionsstrategi… Meer...

Nr. A9NPBTA6J9D. Verzendingskosten:, Lieferzeit: 5 Tage, DE. (EUR 0.00)
3
Eventmarketing als Instrument der Kundenakquisition - Ruth Pollak
bestellen
bij BookDepository.com
€ 48,33
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Ruth Pollak:
Eventmarketing als Instrument der Kundenakquisition - pocketboek

2001

ISBN: 9783639420548

Paperback, [PU: AV Akademikerverlag], Inhaltlich unveränderte Neuauflage. Kundenakquisition hat in der heutigen konkurrenzorientierten Wirtschaftswelt einen sehr hohen Stellenwert erlang… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00)
4
Eventmarketing als Instrument der Kundenakquisition - Ruth Pollak
bestellen
bij BookDepository.com
€ 43,54
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Ruth Pollak:
Eventmarketing als Instrument der Kundenakquisition - pocketboek

2001, ISBN: 9783639420548

Paperback, [PU: AV Akademikerverlag], Inhaltlich unveränderte Neuauflage. Kundenakquisition hat in der heutigen konkurrenzorientierten Wirtschaftswelt einen sehr hohen Stellenwert erlang… Meer...

  - Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00)
5
Eventmarketing als Instrument de - Pollak
bestellen
bij Averdo.com
€ 49,00
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Pollak:
Eventmarketing als Instrument de - pocketboek

2012, ISBN: 9783639420548

Erscheinungsdatum: 06/2012, Medium: Taschenbuch, Einband: Kartoniert / Broschiert, Titel: Eventmarketing als Instrument der Kundenakquisition, Titelzusatz: Empirische Analyse am Beispiel … Meer...

  - Nr. Verzendingskosten:, Next Day, DE. (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Eventmarketing als Instrument der Kundenakquisition - Empirische Analyse am Beispiel der Kinder- und Jugenduniversitäten im deutschsprachigen Raum


EAN (ISBN-13): 9783639420548
ISBN (ISBN-10): 3639420543
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2012
Uitgever: AV Akademikerverlag

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2016-09-02T00:29:42+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-04-16T12:59:06+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9783639420548

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-639-42054-3, 978-3-639-42054-8
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: pollak


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9783836432931 Eventmarketing als Instrument der Kundenakquisition (Pollak, Ruth)


< naar Archief...