- 5 resultaten
laagste prijs: € 59,00, hoogste prijs: € 59,00, gemiddelde prijs: € 59,00
1
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 59,00
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Peter Szarafinski:

Markenstrategien in der Wirtschaftspresse - pocketboek

2012, ISBN: 3639420756

[EAN: 9783639420753], Neubuch, [PU: AV Akademikerverlag Mai 2012], This item is printed on demand - Print on Demand Neuware - Inhaltlich unveränderte Neuauflage. Zeitungen sind nicht nur … Meer...

  - NEW BOOK Verzendingskosten:Versandkostenfrei (EUR 0.00) AHA-BUCH GmbH, Einbeck, Germany [51283250] [Rating: 5 (von 5)]
2
Markenstrategien in der Wirtschaftspresse - Szarafinski, Peter
bestellen
bij booklooker.de
€ 59,00
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Szarafinski, Peter:

Markenstrategien in der Wirtschaftspresse - pocketboek

ISBN: 9783639420753

[ED: Softcover], [PU: Av Akademikerverlag], Inhaltlich unveränderte Neuauflage. Zeitungen sind nicht nur gedrucktes Papier, sondern Marken. Aber werden sie als solche auch begriffen und g… Meer...

  - Verzendingskosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland (EUR 0.00) buecher.de GmbH & Co. KG
3
Markenstrategien in der Wirtschaftspresse
bestellen
bij Dodax.de
€ 59,00
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Markenstrategien in der Wirtschaftspresse - nieuw boek

ISBN: 9783639420753

Inhaltlich unveränderte Neuauflage. Zeitungen sind nicht nur gedrucktes Papier, sondern Marken. Aber werden sie als solche auch begriffen und geführt? Welche Markenstrategien stehen Press… Meer...

  - Nr. Verzendingskosten:, Lieferzeit: 11 Tage, DE. (EUR 0.00)
4
Markenstrategien in der Wirtschaftspresse - Peter Szarafinski
bestellen
bij Hugendubel.de
€ 59,00
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Peter Szarafinski:
Markenstrategien in der Wirtschaftspresse - pocketboek

ISBN: 3639420756

Markenstrategien in der Wirtschaftspresse ab 59 € als Taschenbuch: Am Beispiel von Handelsblatt und Net-Business. Aus dem Bereich: Bücher, Wissenschaft, Wirtschaftswissenschaft, Medien > … Meer...

Nr. 19146745. Verzendingskosten:, , DE. (EUR 0.00)
5
Markenstrategien in der Wirtschaftspresse Am Beispiel von Handelsblatt und Net-Business - Szarafinski, Peter
bestellen
bij Achtung-Buecher.de
€ 59,00
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Szarafinski, Peter:
Markenstrategien in der Wirtschaftspresse Am Beispiel von Handelsblatt und Net-Business - nieuw boek

2012, ISBN: 3639420756

Kartoniert / Broschiert, mit Schutzumschlag 11, [PU:AV Akademikerverlag]

Verzendingskosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00) MARZIES.de Buch- und Medienhandel, 14621 Schönwalde-Glien

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Markenstrategien in der Wirtschaftspresse


EAN (ISBN-13): 9783639420753
ISBN (ISBN-10): 3639420756
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2012
Uitgever: AV Akademikerverlag

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2008-05-28T15:49:03+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2022-07-29T11:10:46+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9783639420753

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-639-42075-6, 978-3-639-42075-3
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Titel van het boek: net


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9783836433150 Markenstrategien in der Wirtschaftspresse (Szarafinski, Peter)


< naar Archief...