- 5 resultaten
laagste prijs: € 24,99, hoogste prijs: € 43,74, gemiddelde prijs: € 30,28
1
Strategies of multinational corporations in the emerging markets China and India - Andreas Van De Kuil
Andreas Van De Kuil:

Strategies of multinational corporations in the emerging markets China and India - nieuw boek

2008, ISBN: 9783640200924

Master's Thesis from the year 2008 in the subject Business economics - Economic Policy, grade: 1,3, European School of Business Reutlingen, 100 entries in the bibliography, language: Engl… Meer...

Nieuw, Direct beschikbaar. Verzendingskosten:Kein Versand in Ihr Zielland., exclusief verzendingskosten bol.com
2
Strategies of multinational corporations in the emerging markets China and India Andreas van de Kuil Author
bestellen
bij BarnesandNoble.com
€ 43,74
bestellenGesponsorde link
Strategies of multinational corporations in the emerging markets China and India Andreas van de Kuil Author - nieuw boek

2008, ISBN: 9783640200924

Master's Thesis from the year 2008 in the subject Business economics - Economic Policy, grade: 1,3, European School of Business Reutlingen, language: English, abstract: In recent years, C… Meer...

new in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
3
Strategies of multinational corporations in the emerging markets China and India - Andreas van de Kuil
bestellen
bij kobo.com
€ 26,68
bestellenGesponsorde link
Andreas van de Kuil:
Strategies of multinational corporations in the emerging markets China and India - nieuw boek

2008

ISBN: 9783640200924

Master's Thesis from the year 2008 in the subject Business economics - Economic Policy, grade: 1,3, European School of Business Reutlingen, 100 entries in the bibliography, language: Engl… Meer...

Verzendingskosten:Zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
4
Strategies of Multinational corporations in the emerging markets China and India
bestellen
bij eBook.de
€ 27,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Strategies of Multinational corporations in the emerging markets China and India - nieuw boek

ISBN: 9783640200924

Strategies of Multinational corporations in the emerging markets China and India - 1. Auflage: ab 27.99 € Medien > Bücher > E-books, [PU: Grin-Verlag, München]

Nr. 16128220. Verzendingskosten:, , DE. (EUR 0.00)
5
Strategies of multinational corporations in the emerging markets China and India - Andreas van de Kuil
bestellen
bij lehmanns.de
€ 27,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Andreas van de Kuil:
Strategies of multinational corporations in the emerging markets China and India - eerste uitgave

2008, ISBN: 9783640200924

eBooks, eBook Download (EPUB,PDF), Auflage, [PU: GRIN Verlag], [ED: 1], GRIN Verlag, 2008

Verzendingskosten:Download sofort lieferbar. (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Strategies of multinational corporations in the emerging markets China and India Andreas van de Kuil Author


EAN (ISBN-13): 9783640200924
Verschijningsjaar: 2008
Uitgever: GRIN Verlag GmbH Digital >16

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-12-20T14:58:23+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-02-24T12:58:45+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9783640200924

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
978-3-640-20092-4
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: van, löw andreas
Titel van het boek: china emerging


< naar Archief...