- 5 resultaten
laagste prijs: € 18,95, hoogste prijs: € 39,64, gemiddelde prijs: € 25,35
1
An overview and analysis of strategic alliances on the example of the car manufacturer Renault : A story of success and failure - Martin Patz
bestellen
bij ZVAB.com
€ 18,95
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Martin Patz:

An overview and analysis of strategic alliances on the example of the car manufacturer Renault : A story of success and failure - pocketboek

2009, ISBN: 3640407644

[EAN: 9783640407644], Neubuch, [SC: 0.0], [PU: GRIN Verlag], INTERNATIONAL; MARKETING; STRATEGY, Druck auf Anfrage Neuware - Printed after ordering - Seminar paper from the year 2007 in t… Meer...

NEW BOOK. Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) AHA-BUCH GmbH, Einbeck, Germany [51283250] [Rating: 5 (von 5)]
2
An overview and analysis of strategic alliances on the example of the car manufacturer Renault - Martin Patz,Nina Rakowski
bestellen
bij Orellfuessli.ch
CHF 28,90
(ongeveer € 30,24)
verzending: € 18,831
bestellenGesponsorde link

Martin Patz,Nina Rakowski:

An overview and analysis of strategic alliances on the example of the car manufacturer Renault - pocketboek

2007, ISBN: 9783640407644

Seminar paper from the year 2007 in the subject Business economics - Offline Marketing and Online Marketing, grade: 58%, University of Lincoln (Faculty of Business & Law), course: Interna… Meer...

Nr. A1008592402. Verzendingskosten:Lieferzeiten außerhalb der Schweiz 3 bis 21 Werktage, , in stock, zzgl. Versandkosten. (EUR 18.83)
3
An overview and analysis of strategic alliances on the example of the car manufacturer Renault
bestellen
bij Thalia.de
€ 18,95
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
An overview and analysis of strategic alliances on the example of the car manufacturer Renault - nieuw boek

2007

ISBN: 9783640407644

Seminar paper from the year 2007 in the subject Business economics - Offline Marketing and Online Marketing, grade: 58%, University of Lincoln (Faculty of Business & Law), course: Interna… Meer...

Nr. A1008592402. Verzendingskosten:, , DE. (EUR 0.00)
4
An overview and analysis of strategic alliances on the example of the car manufacturer Renault A story of success and failure - Patz, Martin; Rakowski, Nina
bestellen
bij Achtung-Buecher.de
€ 18,95
verzending: € 2,951
bestellenGesponsorde link
Patz, Martin; Rakowski, Nina:
An overview and analysis of strategic alliances on the example of the car manufacturer Renault A story of success and failure - nieuw boek

2009, ISBN: 3640407644

2. Auflage Kartoniert / Broschiert international; marketing; strategy, mit Schutzumschlag 11, [PU:GRIN Verlag]

Verzendingskosten:Versandkosten innerhalb der BRD. (EUR 2.95) MARZIES.de Buch- und Medienhandel, 14621 Schönwalde-Glien
5
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 44,09
(ongeveer € 39,64)
verzending: € 18,881
bestellenGesponsorde link
Nina Rakowski, Martin Patz:
An overview and analysis of strategic alliances on the example of the car manufacturer Renault - pocketboek

2009, ISBN: 9783640407644

GRIN Verlag, 2009-08-31. Paperback. Good., GRIN Verlag, 2009-08-31, 2.5

Verzendingskosten: EUR 18.88 Ergodebooks

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
An overview and analysis of strategic alliances on the example of the car manufacturer Renault

[...] There are many different types of partnerships like joint ventures, consortia, licensing,networks and strategic alliances. For a detailed analysis this work concentrates on strategicalliances. To give an insight on the topic this work analyses the alliences between the car manufacturers Nissan and Renault and Renault and Volvo. These partnerships areexamples of alliance's success and failure. On the basis of these examples this workillustrates the sources of alliance formation and how alliances are able to create competiveadvantage but also the reasons why so many alliances fail. Before the case studies of theabove mentioned companies will be discussed this work explains the sources of allianceformation on a theoretical basis.

Gedetalleerde informatie over het boek. - An overview and analysis of strategic alliances on the example of the car manufacturer Renault


EAN (ISBN-13): 9783640407644
ISBN (ISBN-10): 3640407644
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2009
Uitgever: GRIN Verlag
64 Bladzijden
Gewicht: 0,104 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2009-11-27T08:49:41+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-04-01T15:38:26+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9783640407644

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-640-40764-4, 978-3-640-40764-4
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: rakowski, nina martin, patz
Titel van het boek: the car with, failure analysis, overview, renault 1898 1965


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9783640182879 An overview and analysis of strategic alliances on the example of the car manufacturer Renault (Nina Rakowski/ Martin Patz)


< naar Archief...