- 5 resultaten
laagste prijs: € 29,99, hoogste prijs: € 29,99, gemiddelde prijs: € 29,99
1
Marketing flops: Typology and cases - Sarah Hündgen
bestellen
bij Thalia.de
€ 29,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Sarah Hündgen:

Marketing flops: Typology and cases - nieuw boek

2011, ISBN: 9783640997619

Bachelor Thesis from the year 2010 in the subject Business economics - Offline Marketing and Online Marketing, grade: 1,3, Otto Beisheim School of Management Vallendar, language: English,… Meer...

Nr. 37240705. Verzendingskosten:, Sofort per Download lieferbar, DE. (EUR 0.00)
2
Marketing flops: Typology and cases (English Edition) - Hündgen, Sarah
bestellen
bij amazon.de
€ 29,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Hündgen, Sarah:

Marketing flops: Typology and cases (English Edition) - eerste uitgave

2011, ISBN: 9783640997619

GRIN Verlag, Kindle Ausgabe, Auflage: 1, 84 Seiten, Publiziert: 2011-09-01T00:00:00.000Z, Produktgruppe: Digital Ebook Purchas, Marketing allgemein, Marketing & Verkauf, Business & Karrie… Meer...

Verzendingskosten:Jetzt als Download verfügbar. (EUR 0.00) Amazon Media EU S.à r.l.
3
Marketing flops: Typology and cases - Sarah Hündgen
bestellen
bij eBook.de
€ 29,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Sarah Hündgen:
Marketing flops: Typology and cases - nieuw boek

ISBN: 9783640997619

Marketing flops: Typology and cases - 1. Auflage: ab 29.99 € eBooks > Wirtschaft GRIN Verlag eBook als epub, GRIN Verlag

Verzendingskosten:in stock, , , DE. (EUR 0.00)
4
Marketing flops: Typology and cases
bestellen
bij eBook.de
€ 29,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Marketing flops: Typology and cases - nieuw boek

ISBN: 9783640997619

Marketing flops: Typology and cases - 1. Auflage: ab 29.99 € Medien > Bücher > E-books, [PU: Grin-Verlag, München]

Nr. 18710645. Verzendingskosten:, , DE. (EUR 0.00)
5
Marketing flops: Typology and cases - Sarah Hündgen
bestellen
bij lehmanns.de
€ 29,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Sarah Hündgen:
Marketing flops: Typology and cases - eerste uitgave

2011, ISBN: 9783640997619

eBooks, eBook Download (PDF), Auflage, [PU: GRIN Verlag], Seiten: 78, [ED: 1], GRIN Verlag, 2011

Verzendingskosten:Download sofort lieferbar. (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Marketing flops: Typology and cases


EAN (ISBN-13): 9783640997619
Verschijningsjaar: 2011
Uitgever: GRIN Verlag

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2009-03-09T23:14:27+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-03-06T10:06:57+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9783640997619

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
978-3-640-99761-9
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Titel van het boek: typology


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9783640997794 Marketing flops: Typology and cases (Hündgen, Sarah)


< naar Archief...