- 5 resultaten
laagste prijs: € 29,99, hoogste prijs: € 47,95, gemiddelde prijs: € 34,36
1
Marketing flops: Typology and cases - Sarah Hündgen
bestellen
bij booklooker.de
€ 29,99
verzending: € 2,001
bestellenGesponsorde link
Sarah Hündgen:

Marketing flops: Typology and cases - pocketboek

2002, ISBN: 9783640997794

[ED: Taschenbuch], [PU: GRIN Publishing], Neuware - Bachelor Thesis from the year 2010 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, Social… Meer...

Verzendingskosten:Versand nach Deutschland. (EUR 2.00) Rheinberg-Buch
2
Marketing flops: Typology and cases - Hündgen, Sarah
bestellen
bij booklooker.de
€ 29,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Hündgen, Sarah:

Marketing flops: Typology and cases - pocketboek

2010, ISBN: 9783640997794

[ED: Softcover], [PU: GRIN Verlag], Bachelor Thesis from the year 2010 in the subject Business economics - Offline Marketing and Online Marketing, grade: 1,3, Otto Beisheim School of Mana… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) buecher.de GmbH & Co. KG
3
Marketing flops: Typology and cases - Sarah Hündgen
bestellen
bij Orellfuessli.ch
CHF 36,90
(ongeveer € 33,89)
verzending: € 16,531
bestellenGesponsorde link
Sarah Hündgen:
Marketing flops: Typology and cases - pocketboek

2011

ISBN: 9783640997794

Bachelor Thesis from the year 2010 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, Social Media, grade: 1,3, Otto Beisheim School of Manageme… Meer...

Nr. 29849144. Verzendingskosten:Lieferzeiten außerhalb der Schweiz 3 bis 21 Werktage, , Versandfertig innert 6 - 9 Werktagen, zzgl. Versandkosten. (EUR 16.53)
4
Marketing flops: Typology and cases - Hündgen, Sarah
bestellen
bij Achtung-Buecher.de
€ 47,95
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Hündgen, Sarah:
Marketing flops: Typology and cases - nieuw boek

2011, ISBN: 3640997794

3. Auflage Kartoniert / Broschiert Flop; Krise; failure; Crisis; CASE; Fail, mit Schutzumschlag 11, [PU:GRIN Verlag]

Verzendingskosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00) MARZIES.de Buch- und Medienhandel, 14621 Schönwalde-Glien
5
Marketing flops: Typology and cases - Hündgen, Sarah
bestellen
bij Achtung-Buecher.de
€ 29,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Hündgen, Sarah:
Marketing flops: Typology and cases - nieuw boek

2011, ISBN: 3640997794

1. Auflage Kartoniert / Broschiert, mit Schutzumschlag 11, [PU:GRIN Publishing]

Verzendingskosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00) MARZIES.de Buch- und Medienhandel, 14621 Schönwalde-Glien

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Marketing flops: Typology and cases


EAN (ISBN-13): 9783640997794
ISBN (ISBN-10): 3640997794
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2011
Uitgever: GRIN

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2013-09-30T13:07:21+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-03-06T10:06:49+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9783640997794

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-640-99779-4, 978-3-640-99779-4
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Titel van het boek: typology, marketing


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9783640997619 Marketing flops: Typology and cases (Sarah Hündgen)


< naar Archief...