- 5 resultaten
laagste prijs: € 48,88, hoogste prijs: € 80,27, gemiddelde prijs: € 57,21
1
Counter Strategies im globalen Wettbewerb - Olaf Plötner
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 49,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Olaf Plötner:

Counter Strategies im globalen Wettbewerb - gebonden uitgave, pocketboek

2012, ISBN: 3642281370

[EAN: 9783642281372], Neubuch, [PU: Springer Berlin Heidelberg], BETRIEBSLEHRE INDUSTRIEBETRIEBSLEHRE BUSINESS MANAGEMENT ABSATZ MARKETING VERMARKTUNG TECHNOLOGIEMANAGEMENT KOMPLEXEDIENST… Meer...

NEW BOOK. Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) moluna, Greven, Germany [73551232] [Rating: 4 (von 5)]
2
Counter Strategies on Global Markets
bestellen
bij Indigo.ca
C$ 77,95
(ongeveer € 56,90)
bestellenGesponsorde link
Counter Strategies on Global Markets - nieuw boek

ISBN: 9783642281372

Die Wettbewerbssituation etablierter Technologieunternehmen verändert sich mit neuen Kunden und Wettbewerben aus den Schwellen- und Entwicklungsländern rasant. Anders als gewohnt, verlang… Meer...

new in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
3
Counter strategies im globalen Wettbewerb - Olaf Plo tner
bestellen
bij booklooker.de
€ 48,88
verzending: € 2,991
bestellenGesponsorde link
Olaf Plo tner:
Counter strategies im globalen Wettbewerb - gebonden uitgave, pocketboek

2012

ISBN: 9783642281372

[ED: Hardcover], [PU: Springer Gabler], CZ, [SC: 2.99], leichte Gebrauchsspuren, gewerbliches Angebot, Banküberweisung, Kreditkarte, Internationaler Versand

CZ - TsjechiëVerzendingskosten:Versand nach Österreich. (EUR 2.99) Bookbot
4
Counter Strategies im globalen Wettbewerb - Plötner, Olaf
bestellen
bij booklooker.de
€ 49,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Plötner, Olaf:
Counter Strategies im globalen Wettbewerb - gebonden uitgave, pocketboek

2012, ISBN: 9783642281372

[ED: Gebunden], [PU: Springer Berlin], DE, [SC: 0.00], Neuware, gewerbliches Angebot, 235x155 mm, 154, [GW: 424g], 2012

Verzendingskosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) verschiedene Anbieter
5
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 87,39
(ongeveer € 80,27)
verzending: € 11,951
bestellenGesponsorde link
Plotner, Olaf:
Counter Strategies Im Globalen Wettbewerb - gebonden uitgave, pocketboek

2012, ISBN: 9783642281372

Springer Verlag, 2012. Hardcover. New. 166 pages. German language. 9.25x6.10 inches., Springer Verlag, 2012, 6

Verzendingskosten: EUR 11.95 Revaluation Books

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Counter Strategies on Global Markets


EAN (ISBN-13): 9783642281372
ISBN (ISBN-10): 3642281370
Gebonden uitgave
Verschijningsjaar: 20130831
Uitgever: Springer Berlin
154 Bladzijden
Gewicht: 0,397 kg
Taal: deu

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2008-03-19T23:25:51+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-01-20T18:51:52+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9783642281372

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-642-28137-0, 978-3-642-28137-2
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: olaf, plötner
Titel van het boek: wettbewerb, olaf


Gegevens van de uitgever

Auteur: Olaf Plötner
Titel: Counter Strategies im globalen Wettbewerb
Uitgeverij: Springer; Springer Berlin
154 Bladzijden
Verschijningsjaar: 2012-05-28
Berlin; Heidelberg; DE
Gedrukt / Gemaakt in
Gewicht: 0,454 kg
Taal: Duits
49,99 € (DE)
51,39 € (AT)
55,50 CHF (CH)
POD
XII, 154 S. 45 Abb.

BB; Trade; Hardcover, Softcover / Wirtschaft/Einzelne Wirtschaftszweige, Branchen; Einzel- und Großhandel; Verstehen; Management; Globaler Wettbewerb; Komplexe Dienstleistungen; No-Frills-Technologien; Technologieunternehmen; Unternehmensstrategie; Business Strategy/Leadership; Management; Industrial Organization; Innovation/Technology Management; Marketing; Trade and Retail; Business Strategy and Leadership; Management; Industrial Organization; Innovation and Technology Management; Marketing; Strategisches Management; Management und Managementtechniken; Industrielle Organisation; Management: Innovation; Marketing und Vertrieb; Optimieren; EA

Der neue Wettbewerb.- Vom Kriege und von Strategien.- No-Frills Technology (NFT).- Complex Service Solutions (CSS).- Perspektiven.

< naar Archief...