- 5 resultaten
laagste prijs: € 38,36, hoogste prijs: € 69,94, gemiddelde prijs: € 50,43
1
Markenpolitik als Erfolgsfaktor im Einzelhandel - André Telöken
bestellen
bij Orellfuessli.ch
CHF 66,90
(ongeveer € 69,94)
verzending: € 18,821
bestellenGesponsorde link
André Telöken:

Markenpolitik als Erfolgsfaktor im Einzelhandel - pocketboek

2009, ISBN: 9783656067412

Diplomarbeit aus dem Jahr 2009 im Fachbereich BWL - Handel und Distribution, Note: 1,7, Westfälische Hochschule Gelsenkirchen, Bocholt, Recklinghausen, Sprache: Deutsch, Abstract: Der Ein… Meer...

Nr. A1019984447. Verzendingskosten:Lieferzeiten außerhalb der Schweiz 3 bis 21 Werktage, , in stock, zzgl. Versandkosten. (EUR 18.82)
2
Markenpolitik als Erfolgsfaktor im Einzelhandel
bestellen
bij Thalia.de
€ 47,95
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Markenpolitik als Erfolgsfaktor im Einzelhandel - nieuw boek

2009, ISBN: 9783656067412

Diplomarbeit aus dem Jahr 2009 im Fachbereich BWL - Handel und Distribution, Note: 1,7, Westfälische Hochschule Gelsenkirchen, Bocholt, Recklinghausen, Sprache: Deutsch, Abstract: Der Ein… Meer...

Nr. A1019984447. Verzendingskosten:, , DE. (EUR 0.00)
3
Markenpolitik als Erfolgsfaktor im Einzelhandel
bestellen
bij Thalia.de
€ 47,95
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Markenpolitik als Erfolgsfaktor im Einzelhandel - nieuw boek

2009

ISBN: 9783656067412

Diplomarbeit aus dem Jahr 2009 im Fachbereich BWL - Handel und Distribution, Note: 1,7, Westfälische Hochschule Gelsenkirchen, Bocholt, Recklinghausen, Sprache: Deutsch, Abstract: Der Ein… Meer...

Nr. A1019984447. Verzendingskosten:, , DE. (EUR 0.00)
4
Markenpolitik als Erfolgsfaktor im Einzelhandel: Diplomarbeit - Telöken, André
bestellen
bij amazon.de
€ 47,95
verzending: € 3,001
bestellenGesponsorde link
Telöken, André:
Markenpolitik als Erfolgsfaktor im Einzelhandel: Diplomarbeit - pocketboek

2011, ISBN: 9783656067412

GRIN Verlag, Taschenbuch, Auflage: 2. 108 Seiten, Publiziert: 2011-11-28T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, Hersteller-Nr.: 9783656067412, 0.34 kg, Recht, Kategorien, Bücher, Einkauf, Produk… Meer...

Verzendingskosten:Gewöhnlich versandfertig in 3 bis 4 Tagen. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00) KreGa Onlinehandel
5
Markenpolitik als Erfolgsfaktor im Einzelhandel: Diplomarbeit - Telöken, André
bestellen
bij amazon.de
€ 38,36
verzending: € 3,001
bestellenGesponsorde link
Telöken, André:
Markenpolitik als Erfolgsfaktor im Einzelhandel: Diplomarbeit - pocketboek

2011, ISBN: 9783656067412

GRIN Verlag, Taschenbuch, Auflage: 2. 108 Seiten, Publiziert: 2011-11-28T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, Hersteller-Nr.: 9783656067412, 0.34 kg, Recht, Kategorien, Bücher, Einkauf, Produk… Meer...

Verzendingskosten:Auf Lager. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00) ausverkauf

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Markenpolitik als Erfolgsfaktor im Einzelhandel: Diplomarbeit


EAN (ISBN-13): 9783656067412
ISBN (ISBN-10): 3656067414
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 20111128
Uitgever: GRIN Verlag
108 Bladzijden
Gewicht: 0,168 kg
Taal: deu

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2008-05-01T15:16:12+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-08-24T09:18:47+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9783656067412

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-656-06741-4, 978-3-656-06741-2
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: andre
Titel van het boek: erfolgsfaktor, einzelhandel


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9783656067023 Markenpolitik als Erfolgsfaktor im Einzelhandel André Telöken Author (André Telöken)


< naar Archief...