- 5 resultaten
laagste prijs: € 10,99, hoogste prijs: € 14,99, gemiddelde prijs: € 12,39
1
Strategic Marketing als eBook von Markus Baum, Marco Hackstein, Marcel Mehling - GRIN Publishing
bestellen
bij eBook.de
€ 11,99
bestellenGesponsorde link
GRIN Publishing:

Strategic Marketing als eBook von Markus Baum, Marco Hackstein, Marcel Mehling - nieuw boek

ISBN: 9783656198505

Strategic Marketing ab 11.99 EURO Assessment of why the Sony Walkman brand lost out to iPod in terms of its position and level of demand in the marketplace Strategic Marketing ab 11.99 EU… Meer...

  - No. 19141762. Verzendingskosten:Zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
2
Strategic Marketing - Markus Baum; Marco Hackstein; Marcel Mehling
bestellen
bij lehmanns.de
€ 14,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Markus Baum; Marco Hackstein; Marcel Mehling:

Strategic Marketing - eerste uitgave

2012, ISBN: 9783656198505

Assessment of why the Sony Walkman brand lost out to iPod in terms of its position and level of demand in the marketplace, eBooks, eBook Download (PDF), Auflage, [PU: GRIN Verlag], [ED: 1… Meer...

Verzendingskosten:Download sofort lieferbar. (EUR 0.00)
3
Strategic Marketing - Markus Baum;  Marco Hackstein;  Marcel Mehling
bestellen
bij lehmanns.de
€ 11,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Markus Baum; Marco Hackstein; Marcel Mehling:
Strategic Marketing - eerste uitgave

2012

ISBN: 9783656198505

Assessment of why the Sony Walkman brand lost out to iPod in terms of its position and level of demand in the marketplace, [ED: 1], Auflage, eBook Download (PDF), eBooks, [PU: GRIN Publis… Meer...

  - Verzendingskosten:Download sofort lieferbar, , Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00)
4
Strategic Marketing - Markus Baum; Marco Hackstein; Marcel Mehling
bestellen
bij lehmanns.de
€ 10,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Markus Baum; Marco Hackstein; Marcel Mehling:
Strategic Marketing - eerste uitgave

2012, ISBN: 9783656198505

Assessment of why the Sony Walkman brand lost out to iPod in terms of its position and level of demand in the marketplace, [ED: 1], 1. Auflage, eBook Download (PDF), eBooks, [PU: GRIN Ver… Meer...

  - Verzendingskosten:Download sofort lieferbar, , Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00)
5
bestellen
bij eBook.de
€ 11,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Strategic Marketing - nieuw boek

ISBN: 9783656198505

Strategic Marketing ab 11.99 EURO Assessment of why the Sony Walkman brand lost out to iPod in terms of its position and level of demand in the marketplace Medien > Bücher

  - Nr. Verzendingskosten:, , DE. (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Strategic Marketing


EAN (ISBN-13): 9783656198505
ISBN (ISBN-10): 3656198500
Verschijningsjaar: 2012
Uitgever: GRIN Verlag

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2008-09-24T22:37:00+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2022-08-12T17:17:10+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9783656198505

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-656-19850-0, 978-3-656-19850-5
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: mehlin, hacks, markus baum
Titel van het boek: sony, walkman, position, baum baum


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9783656199960 Strategic Marketing (Markus Baum; Marcel Mehling; Marco Hackstein)


< naar Archief...