2012, ISBN: 9783656311430
[ED: Softcover], [PU: GRIN Publishing], Seminar paper from the year 2012 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, Social Media, grade:… Meer...
booklooker.de buecher.de GmbH & Co. KG Verzendingskosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) Details... |
2012, ISBN: 9783656311430
Seminar paper from the year 2012 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, Social Media, grade: 1,0, Zhejiang University Of Science and… Meer...
Orellfuessli.ch Nr. 33853770. Verzendingskosten:Lieferzeiten außerhalb der Schweiz 3 bis 21 Werktage, , Versandfertig innert 6 - 9 Werktagen, zzgl. Versandkosten. (EUR 16.62) Details... |
2012, ISBN: 9783656311430
Paperback, [PU: GRIN Publishing], Seminar paper from the year 2012 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, Social Media, grade: 1,0, … Meer...
BookDepository.com Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) Details... |
ISBN: 3656311439
gebonden uitgave
Market entry strategy for the Chinese market on the example of Volkswagen ab 15.99 € als Taschenbuch: 1. Auflage. Aus dem Bereich: Bücher, Wissenschaft, Wirtschaftswissenschaft, Hardcover… Meer...
Hugendubel.de Nr. 19999224. Verzendingskosten:, , DE. (EUR 0.00) Details... |
ISBN: 3656311439
Market entry strategy for the Chinese market on the example of Volkswagen ab 15.99 EURO 1. Auflage Medien > Bücher
eBook.de Nr. 19999224. Verzendingskosten:, , DE. (EUR 0.00) Details... |
2012, ISBN: 9783656311430
[ED: Softcover], [PU: GRIN Publishing], Seminar paper from the year 2012 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, Social Media, grade:… Meer...
bij Orellfuessli.ch
Laura Parlabene:
Market entry strategy for the Chinese market on the example of Volkswagen - pocketboek2012, ISBN: 9783656311430
Seminar paper from the year 2012 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, Social Media, grade: 1,0, Zhejiang University Of Science and… Meer...
2012
ISBN: 9783656311430
Paperback, [PU: GRIN Publishing], Seminar paper from the year 2012 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, Social Media, grade: 1,0, … Meer...
ISBN: 3656311439
gebonden uitgave
Market entry strategy for the Chinese market on the example of Volkswagen ab 15.99 € als Taschenbuch: 1. Auflage. Aus dem Bereich: Bücher, Wissenschaft, Wirtschaftswissenschaft, Hardcover… Meer...
ISBN: 3656311439
Market entry strategy for the Chinese market on the example of Volkswagen ab 15.99 EURO 1. Auflage Medien > Bücher
Bibliografische gegevens van het best passende boek
Gedetalleerde informatie over het boek. - Market entry strategy for the Chinese market on the example of Volkswagen
EAN (ISBN-13): 9783656311430
ISBN (ISBN-10): 3656311439
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2012
Uitgever: GRIN Verlag
32 Bladzijden
Gewicht: 0,056 kg
Taal: Englisch
Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2008-09-15T00:41:02+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2022-03-23T16:23:26+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9783656311430
ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-656-31143-9, 978-3-656-31143-0
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Titel van het boek: volkswagen, your strategy needs, strategy for
Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:
Laatste soortgelijke boek:
9783656310020 Market entry strategy for the Chinese market on the example of Volkswagen (Laura Parlabene)
< naar Archief...