- 5 resultaten
laagste prijs: € 39,99, hoogste prijs: € 55,95, gemiddelde prijs: € 43,18
1
Ambiguisierung als Sprachspiel in der deutschen Werbung der Gegenwart: Untersuchung anhand aktueller Werbeanzeigen und Werbespots Alexander Gehringer
bestellen
bij BarnesandNoble.com
€ 55,95
bestellenGesponsorde link

Ambiguisierung als Sprachspiel in der deutschen Werbung der Gegenwart: Untersuchung anhand aktueller Werbeanzeigen und Werbespots Alexander Gehringer - nieuw boek

2006, ISBN: 9783656349198

Magisterarbeit aus dem Jahr 2006 im Fachbereich Medien / Kommunikation - Public Relations, Werbung, Marketing, Social Media, Note: 1,7, Albert-Ludwigs-Universität Freiburg, Veranstal… Meer...

new in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
2
Ambiguisierung als Sprachspiel in der deutschen Werbung der Gegenwart - Alexander Gehringer
bestellen
bij Weltbild.de
€ 39,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Alexander Gehringer:

Ambiguisierung als Sprachspiel in der deutschen Werbung der Gegenwart - nieuw boek

2013, ISBN: 3656349193

Magisterarbeit aus dem Jahr 2006 im Fachbereich Medien / Kommunikation - Public Relations, Werbung, Marketing, Social Media, Note: 1,7, Albert-Ludwigs-Universität Freiburg, Veranstaltung:… Meer...

Nr. 44222362. Verzendingskosten:, 2-5 Werktage, DE. (EUR 0.00)
3
Ambiguisierung als Sprachspiel in der deutschen Werbung der Gegenwart - Alexander Gehringer
bestellen
bij lehmanns.de
€ 39,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Alexander Gehringer:
Ambiguisierung als Sprachspiel in der deutschen Werbung der Gegenwart - eerste uitgave

2013

ISBN: 9783656349198

Untersuchung anhand aktueller Werbeanzeigen und Werbespots, eBooks, eBook Download (EPUB,PDF), Auflage, [PU: GRIN Verlag], [ED: 1], GRIN Verlag, 2013

Verzendingskosten:Download sofort lieferbar. (EUR 0.00)
4
Ambiguisierung als Sprachspiel in der deutschen Werbung der Gegenwart - Alexander Gehringer
bestellen
bij lehmanns.de
€ 39,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Alexander Gehringer:
Ambiguisierung als Sprachspiel in der deutschen Werbung der Gegenwart - eerste uitgave

2013, ISBN: 9783656349198

Untersuchung anhand aktueller Werbeanzeigen und Werbespots, eBooks, eBook Download (EPUB,PDF), 1. Auflage, [PU: GRIN Verlag], GRIN Verlag, 2013

Verzendingskosten:Download sofort lieferbar. (EUR 0.00)
5
bestellen
bij lehmanns.de
€ 39,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Alexander Gehringer:
Ambiguisierung als Sprachspiel in der deutschen Werbung der Gegenwart - eerste uitgave

2013, ISBN: 9783656349198

Untersuchung anhand aktueller Werbeanzeigen und Werbespots, [ED: 1], 1. Auflage, eBook Download (EPUB,PDF), eBooks, [PU: GRIN Verlag]

Verzendingskosten:Download sofort lieferbar, , Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Ambiguisierung als Sprachspiel in der deutschen Werbung der Gegenwart: Untersuchung anhand aktueller Werbeanzeigen und Werbespots Alexander Gehringer


EAN (ISBN-13): 9783656349198
ISBN (ISBN-10): 3656349193
Verschijningsjaar: 2013
Uitgever: GRIN Verlag GmbH Digital >16

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2009-12-19T08:46:19+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-02-07T19:06:51+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9783656349198

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-656-34919-3, 978-3-656-34919-8
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: alexander geh, gehringer
Titel van het boek: deutsche werbung, sprachspiel, gegenwart


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9783656350934 Ambiguisierung als Sprachspiel in der deutschen Werbung der Gegenwart: Untersuchung anhand aktueller Werbeanzeigen und Werbespots (Gehringer, Alexander)


< naar Archief...