- 5 resultaten
laagste prijs: € 36,60, hoogste prijs: € 44,30, gemiddelde prijs: € 38,37
1
Web 3.0 und die Auswirkungen auf das Online-Marketing Christian Angeler Author
bestellen
bij BarnesandNoble.com
€ 44,30
bestellenGesponsorde link

Web 3.0 und die Auswirkungen auf das Online-Marketing Christian Angeler Author - nieuw boek

2012, ISBN: 9783656377979

Diplomarbeit aus dem Jahr 2012 im Fachbereich BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing, Note: 2,3, Universität Duisburg-Essen (Mercator School of Management), Sprache: Deutsch, A… Meer...

new in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
2
Web 3.0 und die Auswirkungen auf das Online-Marketing - Christian Angeler
bestellen
bij Weltbild.de
€ 36,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Christian Angeler:

Web 3.0 und die Auswirkungen auf das Online-Marketing - nieuw boek

2013, ISBN: 3656377979

Diplomarbeit aus dem Jahr 2012 im Fachbereich BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing, Note: 2,3, Universität Duisburg-Essen (Mercator School of Management), Sprache: Deutsch, Abstra… Meer...

Nr. 46896646. Verzendingskosten:, 2-5 Werktage, DE. (EUR 0.00)
3
Web 3.0 und die Auswirkungen auf das Online-Marketing (German Edition) - Angeler, Christian
bestellen
bij amazon.co.uk
£ 31,99
(ongeveer € 36,60)
verzending: € 5,131
bestellenGesponsorde link
Angeler, Christian:
Web 3.0 und die Auswirkungen auf das Online-Marketing (German Edition) - eerste uitgave

2013

ISBN: 9783656377979

GRIN Verlag, Kindle Edition, Auflage: 1, 124 Seiten, Publiziert: 2013-02-26T00:00:00.000Z, Produktgruppe: Digital Ebook Purchas, Foreign Language Books, Special Features, Books, Call Cent… Meer...

Verzendingskosten:Available for download now. (EUR 5.13) Amazon Media EU S.à r.l.
4
Web 3.0 und die Auswirkungen auf das Online-Marketing - Angeler, Christian
bestellen
bij amazon.de
€ 36,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Angeler, Christian:
Web 3.0 und die Auswirkungen auf das Online-Marketing - eerste uitgave

2013, ISBN: 9783656377979

GRIN Verlag, Kindle Ausgabe, Auflage: 1, 124 Seiten, Publiziert: 2013-02-26T00:00:00.000Z, Produktgruppe: Digital Ebook Purchas, Marketing allgemein, Marketing & Verkauf, Business & Karri… Meer...

Verzendingskosten:Jetzt als Download verfügbar. (EUR 0.00) Amazon Media EU S.à r.l.
5
Web 3.0 und die Auswirkungen auf das Online-Marketing - Christian Angeler
bestellen
bij eBook.de
€ 36,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Christian Angeler:
Web 3.0 und die Auswirkungen auf das Online-Marketing - nieuw boek

ISBN: 9783656377979

Web 3.0 und die Auswirkungen auf das Online-Marketing - 1. Auflage: ab 36.99 € eBooks > Wirtschaft GRIN Verlag eBook als epub, GRIN Verlag

Verzendingskosten:in stock, , , DE. (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Web 3.0 und die Auswirkungen auf das Online-Marketing


EAN (ISBN-13): 9783656377979
ISBN (ISBN-10): 3656377979
Verschijningsjaar: 2
Uitgever: GRIN Verlag

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2009-06-05T08:37:32+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-01-29T11:18:33+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9783656377979

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-656-37797-9, 978-3-656-37797-9
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Titel van het boek: web, online marketing


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9783656382898 Web 3.0 und die Auswirkungen auf das Online-Marketing (Christian Angeler)


< naar Archief...