- 5 resultaten
laagste prijs: € 14,99, hoogste prijs: € 16,99, gemiddelde prijs: € 15,39
1
Erfolgsfaktoren für Marketingkooperationen in der Modebranche - Meike Amtenbrink
bestellen
bij Rheinberg-Buch.de
€ 14,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Meike Amtenbrink:

Erfolgsfaktoren für Marketingkooperationen in der Modebranche - nieuw boek

2009, ISBN: 9783656648994

Die Luxusmarke Prada entwirft ein Handy mit dem Elektronik Hersteller LG, Nike verbindet seine Kollektion mit dem Apple i-pod-MP3-Player, Aldi verkauft Reisen des Veranstalters `Berge und… Meer...

  - Ebook, Deutsch, Neuware Verzendingskosten:Ab 20€ Versandkostenfrei in Deutschland, Sofort lieferbar, DE. (EUR 0.00)
2
Erfolgsfaktoren für Marketingkooperationen in der Modebranche - Meike Amtenbrink
bestellen
bij Weltbild.de
€ 16,99
verzending: € 14,951
bestellenGesponsorde link

Meike Amtenbrink:

Erfolgsfaktoren für Marketingkooperationen in der Modebranche - nieuw boek

2014, ISBN: 3656648999

Studienarbeit aus dem Jahr 2010 im Fachbereich BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing, Note: 1,0, Hochschule Niederrhein in Mönchengladbach , Sprache: Deutsch, Abstract: Die Luxusma… Meer...

Nr. 58857558. Verzendingskosten:, 2-5 Werktage, zzgl. Versandkosten. (EUR 14.95)
3
Erfolgsfaktoren für Marketingkooperationen in der Modebranche - Meike Amtenbrink
bestellen
bij Rheinberg-Buch.de
€ 14,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Meike Amtenbrink:
Erfolgsfaktoren für Marketingkooperationen in der Modebranche - nieuw boek

ISBN: 9783656648994

Die Luxusmarke Prada entwirft ein Handy mit dem Elektronik Hersteller LG, Nike verbindet seine Kollektion mit dem Apple i-pod-MP3-Player, Aldi verkauft Reisen des Veranstalters `Berge und… Meer...

  - Ebook, Deutsch, Neuware Verzendingskosten:Ab 20¤ Versandkostenfrei in Deutschland, Sofort lieferbar, DE. (EUR 0.00)
4
Erfolgsfaktoren für Marketingkooperationen in der Modebranche - Meike Amtenbrink
bestellen
bij lehmanns.de
€ 14,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Meike Amtenbrink:
Erfolgsfaktoren für Marketingkooperationen in der Modebranche - eerste uitgave

2014, ISBN: 9783656648994

eBooks, eBook Download (PDF), Auflage, [PU: GRIN Verlag], [ED: 1], GRIN Verlag, 2014

Verzendingskosten:Download sofort lieferbar. (EUR 0.00)
5
Erfolgsfaktoren für Marketingkooperationen in der Modebranche - Meike Amtenbrink
bestellen
bij lehmanns.de
€ 14,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Meike Amtenbrink:
Erfolgsfaktoren für Marketingkooperationen in der Modebranche - eerste uitgave

2014, ISBN: 9783656648994

[ED: 1], Auflage, eBook Download (PDF), eBooks, [PU: GRIN Verlag]

  - Verzendingskosten:Download sofort lieferbar, , Versandkostenfrei innerhalb der BRD (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Erfolgsfaktoren für Marketingkooperationen in der Modebranche


EAN (ISBN-13): 9783656648994
ISBN (ISBN-10): 3656648999
Verschijningsjaar: 2009
Uitgever: GRIN Verlag

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2015-06-04T09:59:53+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-03-05T13:30:43+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9783656648994

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-656-64899-9, 978-3-656-64899-4
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: meike willing


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9783656649014 Erfolgsfaktoren Fur Marketingkooperationen in Der Modebranche (Meike Amtenbrink)


< naar Archief...