- 5 resultaten
laagste prijs: € 22,54, hoogste prijs: € 53,49, gemiddelde prijs: € 31,44
1
Social Media for Scientific Institutions / How to Attract Young Academics by Using Social Media as a Marketing Tool / Daniel Hurrle (u. a.) / Taschenbuch / BestMasters / Englisch / 2015 - Hurrle, Daniel
bestellen
bij booklooker.de
€ 29,90
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Hurrle, Daniel:

Social Media for Scientific Institutions / How to Attract Young Academics by Using Social Media as a Marketing Tool / Daniel Hurrle (u. a.) / Taschenbuch / BestMasters / Englisch / 2015 - pocketboek

2015, ISBN: 9783658088217

[ED: Taschenbuch], [PU: Gabler, Betriebswirt.-Vlg], This book covers relevant topics of social media in the area of research institutes. Daniel Hurrle and Julia Postatny follow the resear… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) Buchbär
2
Social Media for Scientific Institutions  How to Attract Young Academics by Using Social Media as a Marketing Tool  Daniel Hurrle (u. a.)  Taschenbuch  BestMasters  Englisch  2015 - Hurrle, Daniel
bestellen
bij booklooker.de
€ 26,90
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Hurrle, Daniel:

Social Media for Scientific Institutions How to Attract Young Academics by Using Social Media as a Marketing Tool Daniel Hurrle (u. a.) Taschenbuch BestMasters Englisch 2015 - pocketboek

2015, ISBN: 9783658088217

[ED: Taschenbuch], [PU: Gabler, Betriebswirt.-Vlg], This book covers relevant topics of social media in the area of research institutes. Daniel Hurrle and Julia Postatny follow the resear… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) preigu
3
Social Media for Scientific Institutions
bestellen
bij Springer.com
€ 53,49
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Social Media for Scientific Institutions - nieuw boek

ISBN: 9783658088217

This book covers relevant topics of social media in the area of research institutes. Daniel Hurrle and Julia Postatny follow the research question of how social media can empower the comm… Meer...

Nr. 978-3-658-08821-7. Verzendingskosten:Worldwide free shipping, , DE. (EUR 0.00)
4
bestellen
bij buchfreund.de
€ 22,54
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Hurrle, Daniel und Julia Postatny:
Social Media for Scientific Institutions How to Attract Young Academics by Using Social Media as a Marketing Tool 2015 - gebruikt boek

2015, ISBN: 9783658088217

2015 Buchschnitt verkürzt - gepflegter, sauberer Zustand - Ausgabejahr 2015 25267462/12 Versandkostenfreie Lieferung Benchmark Analysis,Online Survey,Communication Sciences,Marketing,Moni… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00) Buchpark GmbH, 14959 Trebbin
5
bestellen
bij buchfreund.de
€ 24,35
verzending: € 3,001
bestellenGesponsorde link
Hurrle, Daniel und Julia Postatny:
Social Media for Scientific Institutions How to Attract Young Academics by Using Social Media as a Marketing Tool 2015 - gebruikt boek

2015, ISBN: 9783658088217

2015 Buchschnitt verkürzt - gepflegter, sauberer Zustand - Ausgabejahr 2015 25267462/12 Versand D: 3,00 EUR Benchmark Analysis,Online Survey,Communication Sciences,Marketing,Monitoring,, … Meer...

Verzendingskosten:Versandkosten innerhalb der BRD. (EUR 3.00) Buchpark GmbH, 14959 Trebbin

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Social Media for Scientific Institutions: How to Attract Young Academics by Using Social Media as a Marketing Tool

This book covers relevant topics of social media in the area of research institutes. Daniel Hurrle and Julia Postatny follow the research question of how social media can empower the communication of such institutes by using the example of the Berlin-Brandenburg Academy of Sciences and Humanities. Based on a comprehensive analysis of the designated target group of young academics, a holistic social media concept is developed with clear guidelines for immediate application and implementation. Diagrams, illustrations, models and short summaries after each section facilitate the understanding of the process and complex decisions and lead the reader gently through the topic.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Social Media for Scientific Institutions: How to Attract Young Academics by Using Social Media as a Marketing Tool


EAN (ISBN-13): 9783658088217
ISBN (ISBN-10): 3658088214
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2015
Uitgever: Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2015-02-10T23:00:48+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-01-13T04:12:22+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9783658088217

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-658-08821-4, 978-3-658-08821-7
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: juli daniel, post julia, dan post, young
Titel van het boek: inst, institutio, social media marketing, scientific social


Gegevens van de uitgever

Auteur: Daniel Hurrle; Julia Postatny
Titel: BestMasters; Social Media for Scientific Institutions - How to Attract Young Academics by Using Social Media as a Marketing Tool
Uitgeverij: Springer Gabler; Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH
117 Bladzijden
Verschijningsjaar: 2015-02-27
Wiesbaden; DE
Gedrukt / Gemaakt in
Gewicht: 1,856 kg
Taal: Engels
53,49 € (DE)
54,99 € (AT)
59,00 CHF (CH)
POD
XVIII, 117 p. 34 illus.

BC; Marketing; Hardcover, Softcover / Wirtschaft/Werbung, Marketing; Marketing und Vertrieb; Verstehen; Management; Benchmark Analysis; Communication Sciences; Marketing; Monitoring; Online Survey; Management; Public Administration; Marketing; Management; Public Administration; Management und Managementtechniken; Öffentliche Verwaltung; EA

Social Media Environment and Marketing.- Scientific Institutions and Young Academics.- Online Survey, Benchmark Analysis and Expert Interviews.- Social Media Concept: Content, Platforms, Monitoring.

Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9783658088224 Social Media for Scientific Institutions (Daniel Hurrle; Julia Postatny)


< naar Archief...