- 5 resultaten
laagste prijs: € 1,30, hoogste prijs: € 59,00, gemiddelde prijs: € 47,46
1
bestellen
bij booklooker.de
€ 59,00
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Azzellino, Dayner:

Comparing Key Brand Elements within Female Markets - Milan, Italy versus Port-of-Spain, Trinidad - pocketboek

2012, ISBN: 9783659158162

[ED: Taschenbuch / Paperback], [PU: LAP Lambert Academic Publishing], Ten key brand elements and their relative significance to women in the Milan, Italy and Port-of-Spain, Trinidad marke… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) Syndikat Buchdienst
2
Comparing Key Brand Elements within Female Markets - Dayner Azzellino
bestellen
bij BookDepository.com
€ 59,00
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Dayner Azzellino:

Comparing Key Brand Elements within Female Markets - pocketboek

ISBN: 9783659158162

Paperback, [PU: LAP LAMBERT Academic Publishing], Ten key brand elements and their relative significance to women in the Milan, Italy and Port-of-Spain, Trinidad markets were explored in … Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00)
3
Comparing Key Brand Elements within Female Markets: Milan, Italy versus Port-of-Spain, Trinidad - Azzellino, Dayner
bestellen
bij Amazon.de (Intern. Bücher)
€ 1,30
verzending: € 3,001
bestellenGesponsorde link
Azzellino, Dayner:
Comparing Key Brand Elements within Female Markets: Milan, Italy versus Port-of-Spain, Trinidad - pocketboek

2012

ISBN: 9783659158162

LAP LAMBERT Academic Publishing, Taschenbuch, 140 Seiten, Publiziert: 2012-06-23T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, 0.47 kg, Marketing allgemein, Marketing & Verkauf, Business & Karriere, Ka… Meer...

Verzendingskosten:Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00)
4
Comparing Key Brand Elements within Female Markets - Dayner Azzellino
bestellen
bij Hugendubel.de
€ 58,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Dayner Azzellino:
Comparing Key Brand Elements within Female Markets - pocketboek

ISBN: 365915816X

Comparing Key Brand Elements within Female Markets ab 58.99 € als Taschenbuch: Milan Italy versus Port-of-Spain Trinidad. Aus dem Bereich: Bücher, Wissenschaft, Wirtschaftswissenschaft, M… Meer...

Nr. 19232776. Verzendingskosten:, , DE. (EUR 0.00)
5
Comparing Key Brand Elements within Female Markets Milan, Italy versus Port-of-Spain, Trinidad - Azzellino, Dayner
bestellen
bij Achtung-Buecher.de
€ 59,00
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Azzellino, Dayner:
Comparing Key Brand Elements within Female Markets Milan, Italy versus Port-of-Spain, Trinidad - nieuw boek

2012, ISBN: 365915816X

Kartoniert / Broschiert, mit Schutzumschlag neu, [PU:LAP Lambert Academic Publishing]

Verzendingskosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00) MARZIES.de Buch- und Medienhandel, 14621 Schönwalde-Glien

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Comparing Key Brand Elements within Female Markets: Milan, Italy versus Port-of-Spain, Trinidad


EAN (ISBN-13): 9783659158162
ISBN (ISBN-10): 365915816X
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2012
Uitgever: LAP LAMBERT Academic Publishing

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2008-03-24T20:08:20+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2022-09-24T20:22:50+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9783659158162

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-659-15816-X, 978-3-659-15816-2
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Titel van het boek: brand, key markets, elements, port, female, spain italy, milan


< naar Archief...