- 5 resultaten
laagste prijs: € 24,90, hoogste prijs: € 24,90, gemiddelde prijs: € 24,90
1
In-Game-Advertising - Nikolas Kamm
bestellen
bij BookDepository.com
€ 24,90
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Nikolas Kamm:

In-Game-Advertising - pocketboek

ISBN: 9783828821811

Paperback, [PU: Tectum Verlag], Der Markt für Videospiele gehört zu den am rasantesten wachsenden Segmenten der heutigen Medienbranche. Auch Werbetreibenden ist diese Entwicklung nicht … Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00)
2
In-Game-Advertising Wirkung von Werbung im Videospiel - Kamm, Nikolas
bestellen
bij Achtung-Buecher.de
€ 24,90
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Kamm, Nikolas:

In-Game-Advertising Wirkung von Werbung im Videospiel - nieuw boek

2010, ISBN: 3828821812

Kartoniert / Broschiert Absatz / Marketing, Marketing, Vermarktung, Werbung, Medienrecht, Sponsoring - Sponsor, Recht der Werbung, Marketing und Sponsoring, Computerspiel; Feldstudie; Ga… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00) MARZIES.de Buch- und Medienhandel, 14621 Schönwalde-Glien
3
bestellen
bij booklooker.de
€ 24,90
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Kamm, Nikolas:
In-Game-Advertising - Wirkung von Werbung im Videospiel - pocketboek

2010

ISBN: 9783828821811

[ED: Taschenbuch], [PU: Tectum Wissenschaftsverlag], DE, [SC: 0.00], Neuware, gewerbliches Angebot, 210x148 mm, 166, [GW: 269g], 1

Verzendingskosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) verschiedene Anbieter
4
bestellen
bij booklooker.de
€ 24,90
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Kamm, Nikolas:
In-Game-Advertising - Wirkung von Werbung im Videospiel - pocketboek

2010, ISBN: 9783828821811

[ED: Taschenbuch], [PU: Tectum Wissenschaftsverlag], DE, [SC: 0.00], Neuware, gewerbliches Angebot, 166, [GW: 269g], 1., Auflage

Verzendingskosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) verschiedene Anbieter
5
bestellen
bij booklooker.de
€ 24,90
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Kamm, Nikolas:
In-Game-Advertising - Wirkung von Werbung im Videospiel - pocketboek

2010, ISBN: 9783828821811

[ED: Taschenbuch], [PU: Tectum Wissenschaftsverlag], DE, [SC: 0.00], Neuware, gewerbliches Angebot, 166, [GW: 269g], 1

Verzendingskosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) verschiedene Anbieter

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - In-Game-Advertising


EAN (ISBN-13): 9783828821811
ISBN (ISBN-10): 3828821812
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 25
Uitgever: TECTUM-VERLAG
Gewicht: 0,265 kg
Taal: deu

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2009-12-04T05:29:10+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2020-08-04T10:11:56+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9783828821811

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-8288-2181-2, 978-3-8288-2181-1
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: kamm
Titel van het boek: advertising, the inner game, game over


Gegevens van de uitgever

Auteur: Nikolas Kamm
Titel: In-Game-Advertising - Wirkung von Werbung im Videospiel
Uitgeverij: Tectum Wissenschaftsverlag; BROCOM
166 Bladzijden
Verschijningsjaar: 2010-03-19
DE
Gedrukt / Gemaakt in
Gewicht: 0,269 kg
Taal: Duits
24,90 € (DE)
25,60 € (AT)
No longer receiving updates

BC; broschiert; Taschenbuch / Wirtschaft/Werbung, Marketing; Werbung; Werbewirkungsforschung; Computerspiel; Interaktivität; Feldstudie; Werbewirtschaft; Involvement; Gaming; Games; N3-Rabatt; Recht der Werbung, Marketing und Sponsoring


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9783639370331 In-Game-Advertising Simon Schweighauser Author (Schweighauser, Simon)


< naar Archief...