- 5 resultaten
laagste prijs: € 40,10, hoogste prijs: € 96,39, gemiddelde prijs: € 70,69
1
How to Overcome the Power of Incumbency in Election Campaigns: 3 (Kommunikation in Politik Und Wirtschaft) - Perron, Louis
bestellen
bij amazon.co.uk
£ 47,67
(ongeveer € 55,13)
verzending: € 5,181
bestellenGesponsorde link
Perron, Louis:

How to Overcome the Power of Incumbency in Election Campaigns: 3 (Kommunikation in Politik Und Wirtschaft) - pocketboek

2010, ISBN: 9783832958534

Nomos Verlagsgesellschaft, Paperback, 296 Seiten, Publiziert: 2010-09-30T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, 0.45 kg, Books Global Store, Special Features, Books, Political Structure & Proces… Meer...

Verzendingskosten:In stock. Lieferung von Amazon. (EUR 5.18) Amazon.co.uk
2
How to overcome the power of incumbency in election campaigns (Kommunikation in Politik Und Wirtschaft, Band 3) - Perron, Louis
bestellen
bij amazon.de
€ 83,95
verzending: € 3,001
bestellenGesponsorde link

Perron, Louis:

How to overcome the power of incumbency in election campaigns (Kommunikation in Politik Und Wirtschaft, Band 3) - eerste uitgave

2010, ISBN: 9783832958534

pocketboek

Nomos, Taschenbuch, Auflage: 1, 296 Seiten, Publiziert: 2010-09-22T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 0.99 kg, Recht, Kategorien, Bücher, Medienwissenschaft, Sozialwissenschaft, Kommunikatio… Meer...

Verzendingskosten:Auf Lager. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00) Ultimate Treasures DE
3
How to overcome the power of incumbency in election campaigns
bestellen
bij Thalia.at
€ 40,10
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
How to overcome the power of incumbency in election campaigns - nieuw boek

ISBN: 9783832958534

Wie können Herausforderer gegen Amtsinhaber Wahlen gewinnen? Das vorliegende Buch beantwortet diese Frage durch einen Vergleich vier erfolgreicher Herausforderer mit vier erfolglosen. Buc… Meer...

Nr. A1013753123. Verzendingskosten:, , AT. (EUR 0.00)
4
How to Overcome the Power of Incumbency in Election Campaigns - Perron, Louis
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 96,39
verzending: € 11,611
bestellenGesponsorde link
Perron, Louis:
How to Overcome the Power of Incumbency in Election Campaigns - pocketboek

2010, ISBN: 3832958533

[EAN: 9783832958534], Neubuch, [PU: Nomos Verlagsgesellschaft Mbh & Co], 294 pages. 8.75x6.00x0.75 inches. In Stock., Books

NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 11.61 Revaluation Books, Exeter, United Kingdom [2134736] [Rating: 5 (von 5)]
5
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 85,12
(ongeveer € 77,86)
verzending: € 19,211
bestellenGesponsorde link
Louis Perron:
How to Overcome the Power of Incumbency in Election Campaigns (Kommunikation in Politik und Wirtschaft) - pocketboek

2010, ISBN: 9783832958534

Nomos Publishers, 2010-09-30. Paperback. Used:Good., Nomos Publishers, 2010-09-30, 0

Verzendingskosten: EUR 19.21 Ergodebooks

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
How to overcome the power of incumbency in election campaigns (Kommunikation in Politik Und Wirtschaft, Band 3)

How can challenger candidates win elections against incumbents? This dissertation answers the question by comparing four successful challenger candidates with four unsuccessful ones. The analysis includes both a successful and an unsuccessful campaign, each from the US, Germany, Brazil, and the Philippines. Despite the fact that the candidates operate in different political systems, the four successful opposition candidates share a number of strategies regarding: the campaign message, positioning, timing, preparation, and campaign management. The book is based on research and interviews with key political consultants from the four countries. Dissertation.

Gedetalleerde informatie over het boek. - How to overcome the power of incumbency in election campaigns (Kommunikation in Politik Und Wirtschaft, Band 3)


EAN (ISBN-13): 9783832958534
ISBN (ISBN-10): 3832958533
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2010
Uitgever: Nomos
294 Bladzijden
Gewicht: 0,449 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2011-03-16T00:15:15+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-03-04T11:25:19+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9783832958534

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-8329-5853-3, 978-3-8329-5853-4
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: perron, louis
Titel van het boek: how, the power, politik und wirtschaft, pow camp, shall overcome, campaigns


Gegevens van de uitgever

Auteur: Louis Perron
Titel: How to overcome the power of incumbency in election campaigns
Uitgeverij: Nomos
296 Bladzijden
Verschijningsjaar: 2010-09-22
DE
Gedrukt / Gemaakt in
Gewicht: 0,449 kg
Taal: Engels
39,00 € (DE)
40,10 € (AT)
No longer receiving updates

BC; broschiert; Hardcover, Softcover / Politikwissenschaft/Sonstiges; Politikwissenschaft und politische Theorie; Politik; Politische Kommunikation; Politikwissenschaft; Politik; NG-Rabatt


< naar Archief...