- 5 resultaten
laagste prijs: € 44,07, hoogste prijs: € 88,97, gemiddelde prijs: € 73,27
1
Kontingenzfaktoren der Marketing-Mix-Standardisierung - 9783834925961 - Roxana Codita
bestellen
bij ebay.at
€ 44,07
verzending: € 14,531
bestellenGesponsorde link
Roxana Codita:

Kontingenzfaktoren der Marketing-Mix-Standardisierung - 9783834925961 - pocketboek

ISBN: 9783834925961

Contingency Factors of Marketing-Mix Standardization Please note: this item is printed on demand and will take extra time before it can be dispatched to you (up to 20 working days).Ger… Meer...

99.8, Zahlungsarten: Paypal, APPLE_PAY, Google Pay, Visa, Mastercard, American Express. Verzendingskosten:Versand zum Fixpreis, [SHT: Expressversand], GU12 *** Aldershot, [TO: Großbritannien, Antigua und Barbuda, Österreich, Belgien, Bulgarien, Republik Kroatien, Zypern, Tschechische Republik, Dänemark, Estland, Finnland, Frankreich, Deutschland, Griechenland, Ungarn, Irland, Italien, Lettland, Litauen, Luxemburg, Malta, Niederlande, Polen, Portugal, Rumänien, Slowakei, Slowenien, Spanien, Schweden, Australien, USA, Bahrain, Kanada, Brasilien, Japan, Neuseeland, China, Israel, Hongkong, Norwegen, Indonesien, Malaysia, Mexiko, Singapur, Südkorea, Schweiz, Taiwan, Thailand, Bangladesch, Belize, Bermuda, Bolivien, Barbados, Brunei Darussalam, Kaiman-Inseln, Dominica, Ecuador, Ägypten, Guernsey, Gibraltar, Guadeloupe, Grenada, Französisch-Guayana, Island, Jersey, Jordanien, Kambodscha, St. Kitts und Nevis, St. Lucia, Liechtenstein, Sri Lanka, Macau, Monaco, Malediven, Montserrat, Martinique, Nicaragua, Oman, Pakistan, Peru, Paraguay, Réunion, Turks- und Caicosinseln, Aruba, Saudi-Arabi. (EUR 14.53) books--etc
2
Contingency Factors of Marketing-Mix Standardization German Consumer Goods Companies in Central and Eastern Europe - Codita, Roxana
bestellen
bij Achtung-Buecher.de
€ 88,97
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Codita, Roxana:

Contingency Factors of Marketing-Mix Standardization German Consumer Goods Companies in Central and Eastern Europe - nieuw boek

2010, ISBN: 3834925969

2011 Kartoniert / Broschiert Europa / Gesellschaft, Wirtschaft, Technik, Verkehr, Absatz / Marketing, Marketing, Vermarktung, Marketing und Vertrieb, ConstructConceptualizationandOperat… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00) MARZIES.de Buch- und Medienhandel, 14621 Schönwalde-Glien
3
bestellen
bij alibris.co.uk
€ 66,13
bestellenGesponsorde link
Codita, Roxana:
Contingency Factors of Marketing-Mix Standardization: German Consumer Goods Companies in Central and Eastern Europe - pocketboek

2010

ISBN: 9783834925961

Trade paperback, New., Trade paperback (US). Glued binding. 312 p. Contains: Illustrations, black & white, Tables, black & white. Applied Marketing Science / Angewandte Marketingforschung… Meer...

Verzendingskosten:exclusief verzendingskosten Bayonne, NJ, booksXpress
4
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 88,40
(ongeveer € 81,71)
verzending: € 11,931
bestellenGesponsorde link
Roxana Codita:
Contingency Factors of Marketing-Mix Standardization: German Consumer Goods Companies in Central and Eastern Europe - nieuw boek

ISBN: 9783834925961

New. This study addresses the marketing-mix standardization issue in the Central and Eastern European context. Special consideration is given to the construct of product cultural specifi… Meer...

Verzendingskosten: EUR 11.93 The Saint Bookstore
5
Contingency Factors of Marketing-Mix Standardization - Roxana Codita
bestellen
bij Hugendubel.de
€ 85,49
verzending: € 7,501
bestellenGesponsorde link
Roxana Codita:
Contingency Factors of Marketing-Mix Standardization - pocketboek

2011, ISBN: 3834925969

Contingency Factors of Marketing-Mix Standardization ab 85.49 € als Taschenbuch: German Consumer Goods Companies in Central and Eastern Europe. Auflage 2011. Aus dem Bereich: Bücher, Poli… Meer...

Nr. 12119325. Verzendingskosten:, , spese di spedizione aggiuntive. (EUR 7.50)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Contingency Factors of Marketing-Mix Standardization

:This study addresses the marketing-mix standardization issue in the Central and Eastern European context. Special consideration is given to the construct of product cultural specificity, for which a new measure is proposed. The newly developed measure exhibits satisfactory levels of reliability, face, convergent and discriminant validity, while further research is required to establish the construct's nomological validity. Findings reveal that German consumer goods companies adopt a high degree of marketing-mix standardization in Central and Eastern Europe, with product and promotion being the most standardized elements.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Contingency Factors of Marketing-Mix Standardization


EAN (ISBN-13): 9783834925961
ISBN (ISBN-10): 3834925969
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2010
Uitgever: Betriebswirtschaftlicher Verlag Gabler
312 Bladzijden
Gewicht: 0,488 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-04-09T22:40:40+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-06-16T19:37:15+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9783834925961

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-8349-2596-9, 978-3-8349-2596-1
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: roxan, rox, gabler verlag
Titel van het boek: marketing mix, com mix, marketing consumer, europe central


Gegevens van de uitgever

Auteur: Roxana Codita
Titel: Applied Marketing Science / Angewandte Marketingforschung; Contingency Factors of Marketing-Mix Standardization - German Consumer Goods Companies in Central and Eastern Europe
Uitgeverij: Gabler Verlag; Betriebswirtschaftlicher Verlag Gabler
312 Bladzijden
Verschijningsjaar: 2010-12-09
Wiesbaden; DE
Gedrukt / Gemaakt in
Gewicht: 0,488 kg
Taal: Engels
53,49 € (DE)
54,99 € (AT)
59,00 CHF (CH)
POD
XXII, 312 p. 52 illus.

BC; Marketing; Hardcover, Softcover / Wirtschaft/Werbung, Marketing; Marketing und Vertrieb; Verstehen; Management; Construct Conceptualization and Operationalization; Formative Measurement; Industrial Organization Theory; Resource-Based View; Wirtschaftswissenschaft; Management; Marketing; Management; Management und Managementtechniken; EA

This study addresses the marketing-mix standardization issue in the Central and Eastern European context. Special consideration is given to the construct of product cultural specificity, for which a new measure is proposed. The newly developed measure exhibits satisfactory levels of reliability, face, convergent and discriminant validity, while further research is required to establish the construct’s nomological validity. Findings reveal that German consumer goods companies adopt a high degree of marketing-mix standardization in Central and Eastern Europe, with product and promotion being the most standardized elements.

Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9783834961693 Contingency Factors of Marketing-Mix Standardization (Roxana Codita)


< naar Archief...