ISBN: 9783834944863
Selecting new product or service ideas that are worthwhile to be exploited has always been a major challenge to firms of all kinds. Recent developments, however, add a new facet to the e… Meer...
reBuy.de Nr. 10021699. Verzendingskosten:, sofort lieferbar, DE. (EUR 3.00) Details... |
ISBN: 9783834944863
Paperback, [PU: Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG], Selecting new product or service ideas that are worthwhile to be exploited has always been a major challenge to firm… Meer...
BookDepository.com Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) Details... |
2013, ISBN: 9783834944863
[ED: Taschenbuch], [PU: Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH], DE, [SC: 1.90], leichte Gebrauchsspuren, gewerbliches Angebot, 210x148 mm, 233, [GW: 500g], Banküberweisung, PayPal, Internati… Meer...
booklooker.de |
2013, ISBN: 9783834944863
Open Evaluation - Integrating Users into the Selection of New Product Ideas. Auflage 2013: ab 82.49 € Bücher > Taschenbücher > Wirtschaft & Soziales Springer Fachmedien Wiesbaden, Springe… Meer...
eBook.de Verzendingskosten:in stock, , , DE. (EUR 0.00) Details... |
2013, ISBN: 9783834944863
Integrating Users into the Selection of New Product Ideas, Buch, Softcover, 2013, [PU: Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH], Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH, 2013
lehmanns.de Verzendingskosten:sofort lieferbar. (EUR 0.00) Details... |
Open Evaluation: Integrating Users into the Selection of New Product Ideas (Markt- und Unternehmensentwicklung / Markets and Organisations) - gebruikt boek
ISBN: 9783834944863
Selecting new product or service ideas that are worthwhile to be exploited has always been a major challenge to firms of all kinds. Recent developments, however, add a new facet to the e… Meer...
bij BookDepository.com
ISBN: 9783834944863
Paperback, [PU: Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG], Selecting new product or service ideas that are worthwhile to be exploited has always been a major challenge to firm… Meer...
2013
ISBN: 9783834944863
[ED: Taschenbuch], [PU: Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH], DE, [SC: 1.90], leichte Gebrauchsspuren, gewerbliches Angebot, 210x148 mm, 233, [GW: 500g], Banküberweisung, PayPal, Internati… Meer...
2013, ISBN: 9783834944863
Open Evaluation - Integrating Users into the Selection of New Product Ideas. Auflage 2013: ab 82.49 € Bücher > Taschenbücher > Wirtschaft & Soziales Springer Fachmedien Wiesbaden, Springe… Meer...
2013, ISBN: 9783834944863
Integrating Users into the Selection of New Product Ideas, Buch, Softcover, 2013, [PU: Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH], Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH, 2013
Bibliografische gegevens van het best passende boek
auteur: | |
Titel: | |
ISBN: |
Gedetalleerde informatie over het boek. - Open Evaluation
EAN (ISBN-13): 9783834944863
ISBN (ISBN-10): 3834944866
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2013
Uitgever: Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH
256 Bladzijden
Gewicht: 0,335 kg
Taal: Englisch
Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2009-10-12T21:29:02+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-01-02T09:00:13+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9783834944863
ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-8349-4486-6, 978-3-8349-4486-3
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: hall, halle, haller
Titel van het boek: the selection, eva, unternehmensentwicklung, the open book, product
Gegevens van de uitgever
Auteur: Jörg Haller
Titel: Markt- und Unternehmensentwicklung Markets and Organisations; Open Evaluation - Integrating Users into the Selection of New Product Ideas
Uitgeverij: Springer Gabler; Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH
233 Bladzijden
Verschijningsjaar: 2013-04-20
Wiesbaden; DE
Gedrukt / Gemaakt in
Taal: Engels
53,49 € (DE)
54,99 € (AT)
59,00 CHF (CH)
POD
XXI, 233 p. 22 illus.
BC; Hardcover, Softcover / Wirtschaft/Werbung, Marketing; Marktforschung; Verstehen; Management; Market Research and Competitive Intelligence; EA
The Context of Open Evaluation: Innovation Contests.- The Design Elements of Open Evaluation.- The Objectives of Open Evaluation.- Key Factors affecting the Output of Open Evaluation.- The Capacity of Open Evaluation for Idea Selection.- How to Make the Crowd Your Jury.Publication in the field of economic sciences ?
Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:
Laatste soortgelijke boek:
9783834944870 Open Evaluation (Jörg Haller)
< naar Archief...