- 5 resultaten
laagste prijs: € 12,69, hoogste prijs: € 127,41, gemiddelde prijs: € 66,19
1
Open Evaluation: Integrating Users into the Selection of New Product Ideas (Markt- und Unternehmensentwicklung / Markets and Organisations)
bestellen
bij reBuy.de
€ 12,69
verzending: € 3,001
bestellenGesponsorde link

Open Evaluation: Integrating Users into the Selection of New Product Ideas (Markt- und Unternehmensentwicklung / Markets and Organisations) - gebruikt boek

ISBN: 9783834944863

Selecting new product or service ideas that are worthwhile to be  exploited has always been a major challenge to firms of all kinds. Recent developments, however, add a new facet to the e… Meer...

Nr. 10021699. Verzendingskosten:, sofort lieferbar, DE. (EUR 3.00)
2
Open Evaluation - Joerg Haller
bestellen
bij BookDepository.com
CHF 125,46
(ongeveer € 127,41)
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Joerg Haller:

Open Evaluation - pocketboek

ISBN: 9783834944863

Paperback, [PU: Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG], Selecting new product or service ideas that are worthwhile to be exploited has always been a major challenge to firm… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00)
3
Open Evaluation - Integrating Users into the Selection of New Product Ideas - Haller, Jörg
bestellen
bij booklooker.de
€ 26,00
verzending: € 1,901
bestellenGesponsorde link
Haller, Jörg:
Open Evaluation - Integrating Users into the Selection of New Product Ideas - pocketboek

2013

ISBN: 9783834944863

[ED: Taschenbuch], [PU: Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH], DE, [SC: 1.90], leichte Gebrauchsspuren, gewerbliches Angebot, 210x148 mm, 233, [GW: 500g], Banküberweisung, PayPal, Internati… Meer...

Verzendingskosten:Versand nach Deutschland. (EUR 1.90) Versandbuchhandel Derckum
4
Open Evaluation - Jörg Haller
bestellen
bij eBook.de
€ 82,49
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Jörg Haller:
Open Evaluation - gebonden uitgave, pocketboek

2013, ISBN: 9783834944863

Open Evaluation - Integrating Users into the Selection of New Product Ideas. Auflage 2013: ab 82.49 € Bücher > Taschenbücher > Wirtschaft & Soziales Springer Fachmedien Wiesbaden, Springe… Meer...

Verzendingskosten:in stock, , , DE. (EUR 0.00)
5
bestellen
bij lehmanns.de
€ 82,38
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Jörg Haller:
Open Evaluation - pocketboek

2013, ISBN: 9783834944863

Integrating Users into the Selection of New Product Ideas, Buch, Softcover, 2013, [PU: Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH], Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH, 2013

Verzendingskosten:sofort lieferbar. (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Open Evaluation


EAN (ISBN-13): 9783834944863
ISBN (ISBN-10): 3834944866
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2013
Uitgever: Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH
256 Bladzijden
Gewicht: 0,335 kg
Taal: Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2009-10-12T21:29:02+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-01-02T09:00:13+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9783834944863

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-8349-4486-6, 978-3-8349-4486-3
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: hall, halle, haller
Titel van het boek: the selection, eva, unternehmensentwicklung, the open book, product


Gegevens van de uitgever

Auteur: Jörg Haller
Titel: Markt- und Unternehmensentwicklung Markets and Organisations; Open Evaluation - Integrating Users into the Selection of New Product Ideas
Uitgeverij: Springer Gabler; Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH
233 Bladzijden
Verschijningsjaar: 2013-04-20
Wiesbaden; DE
Gedrukt / Gemaakt in
Taal: Engels
53,49 € (DE)
54,99 € (AT)
59,00 CHF (CH)
POD
XXI, 233 p. 22 illus.

BC; Hardcover, Softcover / Wirtschaft/Werbung, Marketing; Marktforschung; Verstehen; Management; Market Research and Competitive Intelligence; EA

The Context of Open Evaluation: Innovation Contests.- The Design Elements of Open Evaluation.- The Objectives of Open Evaluation.- Key Factors affecting the Output of Open Evaluation.- The Capacity of Open Evaluation for Idea Selection.- How to Make the Crowd Your Jury.
Publication in the field of economic sciences ?

Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9783834944870 Open Evaluation (Jörg Haller)


< naar Archief...