- 5 resultaten
laagste prijs: € 42,79, hoogste prijs: € 79,72, gemiddelde prijs: € 61,23
1
Retail Internationalization in Emerging Countries
bestellen
bij Springer.com
€ 42,79
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Retail Internationalization in Emerging Countries - nieuw boek

ISBN: 9783834944924

The increasing internationalization of retail companies can emerge in the international retail brand management, a research gap. In the course of development that retailers will realize a… Meer...

Nr. 978-3-8349-4492-4. Verzendingskosten:Worldwide free shipping, , DE. (EUR 0.00)
2
Retail Internationalization in Emerging Countries - The Positioning of Global Retail Brands in China - Pennemann, Karin
bestellen
bij Libreka.de
€ 59,49
bestellenGesponsorde link

Pennemann, Karin:

Retail Internationalization in Emerging Countries - The Positioning of Global Retail Brands in China - nieuw boek

2013, ISBN: 3834944920

In englischer Sprache. Verlag: Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH, Reciprocity between Retailer?s Corporate Image and Store Image.- The Effect of Perceived Brand Globalness on Retailer Br… Meer...

  - Verzendingskosten:exclusief verzendingskosten Libreka
3
bestellen
bij hive.co.uk
£ 50,14
(ongeveer € 56,35)
bestellenGesponsorde link
H. Visser:
Retail Internationalization in Emerging Countries : The Positioning of Global Retail Brands in China - nieuw boek

ISBN: 9783834944924

; PDF; Business,Finance and Law > Business & management > Sales & marketing, Springer Netherlands

No. 9783834944924. Verzendingskosten:Instock, Despatched same working day before 3pm, zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
4
Retail Internationalization in Emerging Countries - Karin Pennemann
bestellen
bij lehmanns.de
€ 79,72
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Karin Pennemann:
Retail Internationalization in Emerging Countries - eerste uitgave

2013, ISBN: 9783834944924

The Positioning of Global Retail Brands in China, [ED: 1], Auflage, eBook Download (PDF), eBooks, [PU: Springer Gabler]

  - Verzendingskosten:Download sofort lieferbar, , Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00)
5
Retail Internationalization in Emerging Countries - Karin Pennemann
bestellen
bij lehmanns.de
€ 67,82
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Karin Pennemann:
Retail Internationalization in Emerging Countries - nieuw boek

2013, ISBN: 9783834944924

The Positioning of Global Retail Brands in China, [ED: 2], Auflage, eBook Download (PDF), eBooks, [PU: Springer Gabler]

  - Verzendingskosten:Download sofort lieferbar, , Versandkostenfrei innerhalb der BRD (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Retail Internationalization in Emerging Countries - The Positioning of Global Retail Brands in China


EAN (ISBN-13): 9783834944924
ISBN (ISBN-10): 3834944920
Verschijningsjaar: 2013
Uitgever: Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH
179 Bladzijden
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-10-17T17:38:36+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-03-08T02:08:11+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9783834944924

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-8349-4492-0, 978-3-8349-4492-4
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: penn
Titel van het boek: emerging china, positioning


Gegevens van de uitgever

Auteur: Karin Pennemann
Titel: Handel und Internationales Marketing / Retailing and International Marketing; Retail Internationalization in Emerging Countries - The Positioning of Global Retail Brands in China
Uitgeverij: Springer Gabler; Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH
179 Bladzijden
Verschijningsjaar: 2013-05-30
Wiesbaden; DE
Taal: Engels
53,49 € (DE)
55,00 € (AT)
59,00 CHF (CH)
Available
XIX, 179 p. 18 illus.

EA; E107; eBook; Nonbooks, PBS / Wirtschaft/Werbung, Marketing; Marketing und Vertrieb; Verstehen; C; Marketing; Business and Management; BC

Retail firms have internationalized aggressively, first into developed countries and then into developing countries. Doing business in emerging countries offers growth opportunities, but also holds some uncertainties due to the lack of knowledge on whether international retailers can succeed with a global brand in business that was originally local. To expand on this issue, Karin Pennemann discusses successful positioning options for retail brands in the context of emerging countries and draws implications for retailers’ international brand management. Her research identifies the importance of perceived brand globalness, the underlying value creation process, and the relevance of cultural differences in international retail brand management.  Contents ·         Internationalization of Retail Firms in Emerging Countries  ·         Meaning, Importance, and Value Creation Process of Perceived Brand Globalness as a Retailer’s Tool for Success in Emerging Countries ·         International Retail Brand Management  Target Groups·         Academics and students of business administration with a focus on international marketing and management  ·         Managers of retail and service firms, as well as international marketing managers  The AuthorDr. Karin Pennemann gained her doctoral degree at the Institute for Marketing and Retailing of Trier University. Her work was acknowledged by the American Marketing Association. She works in the strategy development department of a leading international company.  The EditorsThe series Handel und Internationales Marketing/Retailing and International Marketing is edited by Prof. Dr. Bernhard Swoboda and Prof. Dr. Thomas Foscht. 
Publication in the field of economic sciences Includes supplementary material: sn.pub/extras;

< naar Archief...