- 5 resultaten
laagste prijs: € 91,56, hoogste prijs: € 107,90, gemiddelde prijs: € 102,92
1
Advances in Advertising Research (Vol. 2) - Shintaro Okazaki
bestellen
bij lehmanns.de
€ 106,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Shintaro Okazaki:

Advances in Advertising Research (Vol. 2) - nieuw boek

2011, ISBN: 9783834968548

Breaking New Ground in Theory and Practice, eBooks, eBook Download (PDF), 2011, [PU: Betriebswirtschaftlicher Verlag Gabler], Betriebswirtschaftlicher Verlag Gabler, 2011

Verzendingskosten:Download sofort lieferbar. (EUR 0.00)
2
Advances in Advertising Research (Vol. 2) : Breaking New Ground in Theory and Practice - Hans-Hermann Hoppe
bestellen
bij hive.co.uk
£ 80,33
(ongeveer € 91,56)
bestellenGesponsorde link

Hans-Hermann Hoppe:

Advances in Advertising Research (Vol. 2) : Breaking New Ground in Theory and Practice - nieuw boek

ISBN: 9783834968548

; PDF; Business,Finance and Law > Business & management > Sales & marketing, Springer Netherlands

  - No. 9783834968548. Verzendingskosten:Instock, Despatched same working day before 3pm, zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
3
Advances in Advertising Research (Vol. 2) - Shintaro Okazaki
bestellen
bij Springer.com
€ 101,14
bestellenGesponsorde link
Shintaro Okazaki:
Advances in Advertising Research (Vol. 2) - nieuw boek

ISBN: 9783834968548

Business and Management; Marketing Branding, Marketing, Medienmanagement, Product Placement, Werbung Books eBook, Springer Nature

  - Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
4
Advances in Advertising Research (Vol. 2) - Shintaro Okazaki;  Shintaro Okazaki
bestellen
bij lehmanns.de
€ 107,90
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Shintaro Okazaki; Shintaro Okazaki:
Advances in Advertising Research (Vol. 2) - eerste uitgave

2011, ISBN: 9783834968548

Breaking New Ground in Theory and Practice, [ED: 1], Auflage, eBook Download (PDF), eBooks, [PU: Gabler Verlag]

  - Verzendingskosten:Download sofort lieferbar, , Versandkostenfrei innerhalb der BRD (EUR 0.00)
5
bestellen
bij eBook.de
€ 106,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Advances in Advertising Research (Vol. 2) - nieuw boek

2011, ISBN: 9783834968548

Advances in Advertising Research (Vol. 2) ab 106.99 EURO Breaking New Ground in Theory and Practice. Auflage 2011 Medien > Bücher

Nr. Verzendingskosten:, , DE. (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Advances in Advertising Research (Vol. 2)


EAN (ISBN-13): 9783834968548
Verschijningsjaar: 2010
Uitgever: Betriebswirtschaftlicher Verlag Gabler

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2014-07-24T01:14:05+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-02-20T22:11:07+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9783834968548

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
978-3-8349-6854-8
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: okazaki, hans hermann hoppe
Titel van het boek: practice research, advertising, vol, breaking ground


Gegevens van de uitgever

Auteur: Shintaro Okazaki
Titel: European Advertising Academy; Advances in Advertising Research (Vol. 2) - Breaking New Ground in Theory and Practice
Uitgeverij: Gabler Verlag; Betriebswirtschaftlicher Verlag Gabler
490 Bladzijden
Verschijningsjaar: 2011-06-21
Wiesbaden; DE
Gedrukt / Gemaakt in
Taal: Engels
96,29 € (DE)
99,00 € (AT)
118,00 CHF (CH)
Available
XII, 490 p. 44 illus.

EA; E107; eBook; Nonbooks, PBS / Wirtschaft/Werbung, Marketing; Marketing und Vertrieb; Verstehen; Branding; Marketing; Medienmanagement; Product Placement; Werbung; C; Marketing; Marketing; Business and Management; BC

Product Placement and Gaming; Social Issues and Advertising; Generation; Social Interaction and Advertising; Organization, Publicity and Reputation; Branding; Media and Agency; Advertising Content, Appeals and Execution
value for advancing our knowledge.

< naar Archief...