- 5 resultaten
laagste prijs: € 49,44, hoogste prijs: € 49,44, gemiddelde prijs: € 49,44
1
Die regionale Clustermarke - Sandra Kaminski
bestellen
bij Weltbild.de
€ 49,44
verzending: € 8,951
bestellenGesponsorde link
Sandra Kaminski:

Die regionale Clustermarke - nieuw boek

2009, ISBN: 3834982520

Sandra Kaminski geht der Frage nach, welche Möglichkeiten die Verbindung der interdisziplinären Ansätze der Clusterforschung mit aktuellen Forschungsansätzen der Markentheorie für die Ent… Meer...

Nr. 29842336. Verzendingskosten:, 2-5 Werktage, zzgl. Versandkosten. (EUR 8.95)
2
Die regionale Clustermarke - Sandra Kaminski
bestellen
bij Hugendubel.de
€ 49,44
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Sandra Kaminski:

Die regionale Clustermarke - nieuw boek

ISBN: 3834982520

Die regionale Clustermarke ab 49.44 € als pdf eBook: Konzept strategischer Markenführung. Aus dem Bereich: eBooks, Wirtschaft, Medien > Bücher, Die regionale Clustermarke - eBook als pdf … Meer...

Nr. 16111028. Verzendingskosten:, , DE. (EUR 0.00)
3
Die regionale Clustermarke - Sandra Kaminski
bestellen
bij lehmanns.de
€ 49,44
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Sandra Kaminski:
Die regionale Clustermarke - nieuw boek

2009

ISBN: 9783834982520

Konzept strategischer Markenführung, eBooks, eBook Download (PDF), 2009, [PU: Betriebswirtschaftlicher Verlag Gabler], Betriebswirtschaftlicher Verlag Gabler, 2009

Verzendingskosten:Download sofort lieferbar. (EUR 0.00)
4
Die regionale Clustermarke - Sandra Kaminski
bestellen
bij eBook.de
€ 49,44
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Sandra Kaminski:
Die regionale Clustermarke - nieuw boek

ISBN: 9783834982520

Die regionale Clustermarke - Konzept strategischer Markenführung: ab 49.44 € eBooks > Wirtschaft Gabler Betriebswirt.-Vlg eBook als pdf, Gabler Betriebswirt.-Vlg

Verzendingskosten:in stock, , , DE. (EUR 0.00)
5
Die regionale Clustermarke - Sandra Kaminski
bestellen
bij eBook.de
€ 49,44
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Sandra Kaminski:
Die regionale Clustermarke - nieuw boek

ISBN: 9783834982520

Die regionale Clustermarke - Konzept strategischer Markenführung: ab 49.44 € eBooks > Wirtschaft Gabler Betriebswirt.-Vlg, Gabler Betriebswirt.-Vlg

Verzendingskosten:in stock, , , DE. (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Die regionale Clustermarke


EAN (ISBN-13): 9783834982520
ISBN (ISBN-10): 3834982520
Verschijningsjaar: 2009
Uitgever: Betriebswirtschaftlicher Verlag Gabler
261 Bladzijden
Taal: ger/Deutsch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2011-07-29T15:47:38+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-12-24T20:34:41+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9783834982520

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-8349-8252-0, 978-3-8349-8252-0
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: kaminski


Gegevens van de uitgever

Auteur: Sandra Kaminski
Titel: Die regionale Clustermarke - Konzept strategischer Markenführung
Uitgeverij: Gabler Verlag; Betriebswirtschaftlicher Verlag Gabler
261 Bladzijden
Verschijningsjaar: 2009-07-25
Wiesbaden; DE
Taal: Duits
49,44 € (DE)
49,44 € (AT)
56,26 CHF (CH)
Available
XVI, 261 S. 23 Abb.

EA; E107; eBook; Nonbooks, PBS / Wirtschaft/Management; Betriebswirtschaft und Management; Verstehen; Clusterforschung; KMU; Managementansatz; Markenführung; Markenmanagement; Markentheorie; Suchmaschinenmarketing (SEM); C; Business and Management, general; Marketing; Business and Management; Marketing; Business and Management; Marketing und Vertrieb; BC

Zusammenarbeit im regionalen Cluster.- Grundlagen der Markenführung.- Die regionale Clustermarke als Konzept strategischer Markenführung.- Die Fallstudie vogtländisches Musikinstrumentenbaucluster.- Schlussbetrachtung.

Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9783834915702 Die regionale Clustermarke: Konzept strategischer Markenf�hrung Sandra Kaminski Author (Sandra Kaminski)


< naar Archief...