ISBN: 9783836620291
*Supermarket differentiation in the UK* - A theoretical and empirical investigation / pdf eBook für 43 € / Aus dem Bereich: eBooks, Belletristik, Erzählungen Medien > Bücher nein eBook al… Meer...
Hugendubel.de 3836620294. Verzendingskosten:In stock (Download), , Versandkostenfrei nach Hause oder Express-Lieferung in Ihre Buchhandlung., DE. (EUR 0.00) Details... |
ISBN: 3836620294
Supermarket differentiation in the UK ab 43 € als pdf eBook: A theoretical and empirical investigation. Aus dem Bereich: eBooks, Belletristik, Erzählungen, Medien > Bücher, Supermarket di… Meer...
Hugendubel.de Nr. 12946077. Verzendingskosten:, , DE. (EUR 0.00) Details... |
ISBN: 9783836620291
Supermarket differentiation in the UK - A theoretical and empirical investigation: ab 43 € eBooks > Belletristik > Erzählungen Diplomica Verlag eBook als pdf, Diplomica Verlag
eBook.de Verzendingskosten:in stock, , , DE. (EUR 0.00) Details... |
ISBN: 3836620294
Supermarket differentiation in the UK ab 43 EURO A theoretical and empirical investigation Medien > Bücher
eBook.de Nr. 12946077. Verzendingskosten:, , DE. (EUR 0.00) Details... |
ibs.it Nr. E9783836620291. Verzendingskosten:, 3 - 4 gg, zzgl. Versandkosten, Disponibile spedizione veloce in Italia con corriere espresso (1-2 gg). Verifica costi e condizioni sul sito., exclusief verzendingskosten Details... |
ISBN: 9783836620291
*Supermarket differentiation in the UK* - A theoretical and empirical investigation / pdf eBook für 43 € / Aus dem Bereich: eBooks, Belletristik, Erzählungen Medien > Bücher nein eBook al… Meer...
ISBN: 3836620294
Supermarket differentiation in the UK ab 43 € als pdf eBook: A theoretical and empirical investigation. Aus dem Bereich: eBooks, Belletristik, Erzählungen, Medien > Bücher, Supermarket di… Meer...
ISBN: 9783836620291
Supermarket differentiation in the UK - A theoretical and empirical investigation: ab 43 € eBooks > Belletristik > Erzählungen Diplomica Verlag eBook als pdf, Diplomica Verlag
ISBN: 3836620294
Supermarket differentiation in the UK ab 43 EURO A theoretical and empirical investigation Medien > Bücher
ISBN: 9783836620291
ebook, StreetLib
Bibliografische gegevens van het best passende boek
auteur: | |
Titel: | |
ISBN: |
Gedetalleerde informatie over het boek. - Supermarket differentiation in the UK
EAN (ISBN-13): 9783836620291
ISBN (ISBN-10): 3836620294
Verschijningsjaar: 2009
Uitgever: Diplomica Verlag
Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2008-09-02T09:18:25+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-10-09T15:00:46+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9783836620291
ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-8366-2029-4, 978-3-8366-2029-1
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: obitz
Titel van het boek: supermarket
Gegevens van de uitgever
Auteur: Cornelia Obitz
Titel: Supermarket differentiation in the UK - A theoretical and empirical investigation
Uitgeverij: Diplomica Verlag
68 Bladzijden
Verschijningsjaar: 2009-05-04
Taal: Engels
43,00 € (DE)
43,00 € (AT)
Not available (reason unspecified)
PDF-Format
EA; E107; Nonbooks, PBS / Wirtschaft/Einzelne Wirtschaftszweige, Branchen; Industrien und Branchenstudien; United Kingdom; Competetitive Advantage; advertising; differentiation; customer perception; BC
Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:
Laatste soortgelijke boek:
9783836670296 Supermarket differentiation in the UK: A theoretical and empirical investigation Cornelia Obitz Author (Obitz, Cornelia)
< naar Archief...