- 5 resultaten
laagste prijs: € 8,00, hoogste prijs: € 44,99, gemiddelde prijs: € 31,59
1
Markenpolitik im Einzelhandel: Interaktionseffekte zwischen Herstellermarken und Retail Brands - Jan Wilhelm Wittig
bestellen
bij Perlego.com
€ 8,00 (Huur/maand)
verzending: € 0,001
bestellen (Huur/maand)Gesponsorde link
Jan Wilhelm Wittig:

Markenpolitik im Einzelhandel: Interaktionseffekte zwischen Herstellermarken und Retail Brands (Maandelijkse huur. Jaarlijks abonnement)

ISBN: 9783836648875

Stimmt die Behauptung "geiz ist geil", oder gelingt es REWE "jeden Tag ein bisschen besser" zu werden? Hat der Discounter Lidl Recht, wenn er mit dem Versprechen wirbt "Lidl lohnt sich", … Meer...

Verzendingskosten: EUR 0.00
2
Markenpolitik im Einzelhandel: Interaktionseffekte zwischen Herstellermarken und Retail Brands - Jan W Wittig
bestellen
bij Hugendubel.de
€ 34,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Jan W Wittig:

Markenpolitik im Einzelhandel: Interaktionseffekte zwischen Herstellermarken und Retail Brands - nieuw boek

ISBN: 3836648873

Markenpolitik im Einzelhandel: Interaktionseffekte zwischen Herstellermarken und Retail Brands ab 34.99 € als pdf eBook: . Aus dem Bereich: eBooks, Belletristik, Erzählungen, Medien > Büc… Meer...

Nr. 14695628. Verzendingskosten:, , DE. (EUR 0.00)
3
Markenpolitik im Einzelhandel: Interaktionseffekte zwischen Herstellermarken und Retail Brands - Jan Wilhelm Wittig
bestellen
bij Hugendubel.de
€ 34,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Jan Wilhelm Wittig:
Markenpolitik im Einzelhandel: Interaktionseffekte zwischen Herstellermarken und Retail Brands - nieuw boek

ISBN: 9783836648875

Markenpolitik im Einzelhandel: Interaktionseffekte zwischen Herstellermarken und Retail Brands ab 34.99 € als pdf eBook: 1. Auflage. Aus dem Bereich: eBooks, Belletristik, Erzählungen, ht… Meer...

  - Nr. Verzendingskosten:, , DE. (EUR 0.00)
4
Markenpolitik im Einzelhandel: Interaktionseffekte zwischen Herstellermarken und Retail Brands als eBook Download von Jan Wilhelm Wittig - Jan Wilhelm Wittig
bestellen
bij Hugendubel.de
€ 34,99
bestellenGesponsorde link
Jan Wilhelm Wittig:
Markenpolitik im Einzelhandel: Interaktionseffekte zwischen Herstellermarken und Retail Brands als eBook Download von Jan Wilhelm Wittig - nieuw boek

ISBN: 9783836648875

Lieferung innerhalb 1-4 Werktagen. Versandkostenfrei, wenn Buch oder Hörbuch enthalten ist, sonst 2,95 EUR. Ab 19,90 EUR versandkostenfrei. (Deutschland) eBooks > Belletristik > Erzäh… Meer...

  - No. 14695628. Verzendingskosten:Zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
5
Markenpolitik im Einzelhandel: Interaktionseffekte zwischen Herstellermarken und Retail Brands - Jan Wilhelm Wittig
bestellen
bij lehmanns.de
€ 44,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Jan Wilhelm Wittig:
Markenpolitik im Einzelhandel: Interaktionseffekte zwischen Herstellermarken und Retail Brands - eerste uitgave

2010, ISBN: 9783836648875

[ED: 1], Auflage, eBook Download (PDF), eBooks, [PU: Diplomica Verlag GmbH]

  - Verzendingskosten:Download sofort lieferbar, , No shipping costs within Germany (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Markenpolitik im Einzelhandel: Interaktionseffekte zwischen Herstellermarken und Retail Brands


EAN (ISBN-13): 9783836648875
ISBN (ISBN-10): 3836648873
Verschijningsjaar: 2010
Uitgever: Diplomica Verlag GmbH

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2009-08-27T23:05:33+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-01-15T17:41:51+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9783836648875

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-8366-4887-3, 978-3-8366-4887-5
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: wittig, jan witt


Gegevens van de uitgever

Auteur: Jan W Wittig
Titel: Markenpolitik im Einzelhandel: Interaktionseffekte zwischen Herstellermarken und Retail Brands
Uitgeverij: Diplomica Verlag
127 Bladzijden
Verschijningsjaar: 2010-12-04
Taal: Duits
44,99 € (DE)
44,99 € (AT)
Not available (reason unspecified)
38 Abb.

EA; E107; Nonbooks, PBS / Wirtschaft/Werbung, Marketing; Betriebswirtschaft und Management; Interaktionseffekte; Einzelhandel; Herstellermarke; Markenpolitik; Händlermarke; Markenmanagement; Retail Branding; BC


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9783836698870 Markenpolitik im Einzelhandel: Interaktionseffekte zwischen Herstellermarken und Retail Brands (Jan Wilhelm Wittig)


< naar Archief...