2004, ISBN: 9783836654920
The number of Internet users is steadily growing. Currently, 55% of all Germans go online on a regular basis compared to 28% in 2001 – and there is no end in sight to this upward trend. T… Meer...
Orellfuessli.ch Nr. A1001020116. Verzendingskosten:Lieferzeiten außerhalb der Schweiz 3 bis 21 Werktage, , in stock, zzgl. Versandkosten. (EUR 18.20) Details... |
2004, ISBN: 9783836654920
The number of Internet users is steadily growing. Currently, 55% of all Germans go online on a regular basis compared to 28% in 2001 – and there is no end in sight to this upward trend. T… Meer...
Orellfuessli.ch Nr. A1001020116. Verzendingskosten:Lieferzeiten außerhalb der Schweiz 3 bis 21 Werktage, , in stock, zzgl. Versandkosten. (EUR 18.65) Details... |
2004, ISBN: 9783836654920
The number of Internet users is steadily growing. Currently, 55% of all Germans go online on a regular basis compared to 28% in 2001 – and there is no end in sight to this upward trend. T… Meer...
Thalia.de Nr. A1001020116. Verzendingskosten:, , DE. (EUR 0.00) Details... |
Web 2.0: User-Generated Content in Online Communities: A theoretical and empirical investigation of its Determinants (Diplomica) - pocketboek
2001, ISBN: 9783836654920
[ED: Taschenbuch], [PU: Diplomica Verlag], Gebraucht - Sehr gut Als Mängelexemplar gekennzeichnete Retoure aus dem Handel mit mittleren Transportspuren.Der Versand erfolgt mit ordentliche… Meer...
booklooker.de Border-Buch-Vertrieb Verzendingskosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) Details... |
Web 2.0: User-Generated Content in Online Communities A theoretical and empirical investigation of its Determinants - eerste uitgave
2007, ISBN: 383665492X
pocketboek
[EAN: 9783836654920], Gebraucht, guter Zustand, [SC: 0.0], [PU: Diplomica Verlag], EUROPEAN BUSINESS ADMINISTRATION,WEB 2.0,ONLINE COMMUNITY,USER-GENERATED CONTENT,ONLINE COMMUNITIES,, Ne… Meer...
ZVAB.com Buchpark, Trebbin, Germany [83435977] [Rating: 5 (von 5)] NOT NEW BOOK. Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) Details... |
bij Orellfuessli.ch
2004, ISBN: 9783836654920
The number of Internet users is steadily growing. Currently, 55% of all Germans go online on a regular basis compared to 28% in 2001 – and there is no end in sight to this upward trend. T… Meer...
bij Orellfuessli.ch
2004, ISBN: 9783836654920
The number of Internet users is steadily growing. Currently, 55% of all Germans go online on a regular basis compared to 28% in 2001 – and there is no end in sight to this upward trend. T… Meer...
2004
ISBN: 9783836654920
The number of Internet users is steadily growing. Currently, 55% of all Germans go online on a regular basis compared to 28% in 2001 – and there is no end in sight to this upward trend. T… Meer...
Web 2.0: User-Generated Content in Online Communities: A theoretical and empirical investigation of its Determinants (Diplomica) - pocketboek
2001, ISBN: 9783836654920
[ED: Taschenbuch], [PU: Diplomica Verlag], Gebraucht - Sehr gut Als Mängelexemplar gekennzeichnete Retoure aus dem Handel mit mittleren Transportspuren.Der Versand erfolgt mit ordentliche… Meer...
Web 2.0: User-Generated Content in Online Communities A theoretical and empirical investigation of its Determinants - eerste uitgave
2007, ISBN: 383665492X
pocketboek
[EAN: 9783836654920], Gebraucht, guter Zustand, [SC: 0.0], [PU: Diplomica Verlag], EUROPEAN BUSINESS ADMINISTRATION,WEB 2.0,ONLINE COMMUNITY,USER-GENERATED CONTENT,ONLINE COMMUNITIES,, Ne… Meer...
Bibliografische gegevens van het best passende boek
auteur: | |
Titel: | |
ISBN: |
Gedetalleerde informatie over het boek. - Web 2.0: User-Generated Content in Online Communities
EAN (ISBN-13): 9783836654920
ISBN (ISBN-10): 383665492X
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2007
Uitgever: Diplomica Verlag
124 Bladzijden
Gewicht: 0,312 kg
Taal: eng/Englisch
Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-03-28T18:33:36+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-03-02T11:28:54+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9783836654920
ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-8366-5492-X, 978-3-8366-5492-0
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: beck
Titel van het boek: online communities, content, web, user
Gegevens van de uitgever
Auteur: Timo Beck
Titel: Diplomica; Web 2.0: User-Generated Content in Online Communities - A theoretical and empirical investigation of its Determinants
Uitgeverij: Diplomica Verlag
124 Bladzijden
Verschijningsjaar: 2007-11-06
Gewicht: 0,283 kg
Taal: Engels
48,00 € (DE)
48,00 € (AT)
Not available (reason unspecified)
BC; PB; Hardcover, Softcover / Wirtschaft/Werbung, Marketing; Betriebswirtschaft und Management; European Business Administration; Web 2.0; Online Community; User-generated content; Online Communities; EA
Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:
Laatste soortgelijke boek:
9783836604925 Web 2.0: User-Generated Content in Online Communities (Timo Beck)
< naar Archief...