- 5 resultaten
laagste prijs: € 43,99, hoogste prijs: € 65,15, gemiddelde prijs: € 54,86
1
Marketing and Facebook : How fashion companies promote themselves on Facebook - Kamila Bairakimova
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 49,00
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Kamila Bairakimova:

Marketing and Facebook : How fashion companies promote themselves on Facebook - pocketboek

2010, ISBN: 3838393554

[EAN: 9783838393551], Neubuch, [PU: LAP LAMBERT Academic Publishing], nach der Bestellung gedruckt Neuware - Printed after ordering - The social media are internet facilities where people… Meer...

NEW BOOK. Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) AHA-BUCH GmbH, Einbeck, Germany [51283250] [Rating: 5 (von 5)]
2
Marketing and Facebook Kamila Bairakimova Author
bestellen
bij BarnesandNoble.com
€ 52,92
bestellenGesponsorde link
Marketing and Facebook Kamila Bairakimova Author - nieuw boek

ISBN: 9783838393551

The social media are internet facilities where people can communicate and discuss through different websites or blogs. The social media has changed the world in many aspect and people are… Meer...

new in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
3
Marketing and Facebook: How fashion companies promote themselves on Facebook - Bairakimova, Kamila, Quiroga Arkvik, Isabel
bestellen
bij amazon.de
€ 43,99
verzending: € 3,991
bestellenGesponsorde link
Bairakimova, Kamila, Quiroga Arkvik, Isabel:
Marketing and Facebook: How fashion companies promote themselves on Facebook - pocketboek

2010

ISBN: 9783838393551

LAP LAMBERT Academic Publishing, Taschenbuch, 64 Seiten, Publiziert: 2010-08-06T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 0.24 kg, Recht, Kategorien, Bücher, Management, Business & Karriere, Market… Meer...

Verzendingskosten:Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.99)
4
bestellen
bij alibris.co.uk
€ 65,15
bestellenGesponsorde link
Kamila Bairakimova:
Marketing and Facebook How Fashion Companies Promote Themselves on Facebook - pocketboek

2008, ISBN: 9783838393551

Softcover, New Book. Shipped from UK in 4 to 14 days. Established seller since 2000. Please note we cannot offer an expedited shipping service from the UK., [PU: LAP Lambert Academic Publ… Meer...

Verzendingskosten:exclusief verzendingskosten Glendale Heights, IL, Paperbackshop
5
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 69,39
(ongeveer € 63,25)
verzending: € 11,891
bestellenGesponsorde link
Kamila Bairakimova:
Marketing and Facebook - pocketboek

ISBN: 9783838393551

Paperback. New., 6

Verzendingskosten: EUR 11.89 The Saint Bookstore

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Marketing and Facebook Kamila Bairakimova Author

The social media are internet facilities where people can communicate and discuss through different websites or blogs. The social media has changed the world in many aspect and people are becoming more and more addicted to use these networks. People are fond of the social media because they can be social with a high number of individuals, both be real life friends, as well as strangers. Since the social media has grown to become so popular, companies have taken advantage of this as well. Their goal is to promote themselves through these networks as this can be very lucrative for the business. There are many different social media networks however this study will only be about Facebook. The aim of the study is to find out and describe how companies use Facebook for marketing purposes. An observation of how 34 fashion companies use Facebook for marketing purposes was carried out.Key words: The social media, Facebook, The promotional mix, Advertising, Sales promotions, Events and Experiences, PR and publicity, Personal Selling, Direct Marketing, WOM, Observation.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Marketing and Facebook Kamila Bairakimova Author


EAN (ISBN-13): 9783838393551
ISBN (ISBN-10): 3838393554
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2010
Uitgever: LAP Lambert Academic Publishing Core >1
64 Bladzijden
Gewicht: 0,114 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-04-14T08:05:40+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-12-20T06:43:38+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9783838393551

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-8383-9355-4, 978-3-8383-9355-1
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: quiroga, kamila
Titel van het boek: facebook, fashion marketing and


< naar Archief...