- 5 resultaten
laagste prijs: € 41,99, hoogste prijs: € 73,29, gemiddelde prijs: € 57,64
1
Online Brand Communities -A Theoretical Approach to the Opportunities and B 1343 - Myrthue, Olivia Regina; Hartvig Berg, Line
bestellen
bij ebay.de
€ 49,00
verzending: € 2,991
bestellenGesponsorde link
Myrthue, Olivia Regina; Hartvig Berg, Line:

Online Brand Communities -A Theoretical Approach to the Opportunities and B 1343 - nieuw boek

2011, ISBN: 3844317635

Rechnung legen wir bei. Dies gilt insbesondere wenn eine ISBN durch den Verlag doppelt vergeben wurde. Im Einzelfall bzw. Finally, the report introduces a model which provides an overview… Meer...

99.2, Zahlungsarten: Paypal, APPLE_PAY, Google Pay, Visa, Mastercard, American Express. Verzendingskosten:Versand zum Fixpreis, [SHT: Sparversand], 65*** Idstein, [TO: Weltweit] (EUR 2.99) getbooks-de
2
Online Brand Communities - Olivia Regina Myrthue#Line Hartvig Berg
bestellen
bij Thalia.at
€ 41,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Olivia Regina Myrthue#Line Hartvig Berg:

Online Brand Communities - pocketboek

2011, ISBN: 9783844317633

This bachelor thesis is a purely theoretical assessment of the concept of online brand communities and the opportunities and benefits in store for companies, when tending to and maintaini… Meer...

Nr. 28796885. Verzendingskosten:, Versandfertig in 7 - 9 Tagen, AT. (EUR 0.00)
3
Online Brand Communities
bestellen
bij Orellfuessli.ch
CHF 69,90
(ongeveer € 73,29)
verzending: € 18,871
bestellenGesponsorde link
Online Brand Communities - nieuw boek

ISBN: 9783844317633

This bachelor thesis is a purely theoretical assessment of the concept of online brand communities and the opportunities and benefits in store for companies, when tending to and maintaini… Meer...

Nr. A1017638157. Verzendingskosten:Lieferzeiten außerhalb der Schweiz 3 bis 21 Werktage, , Versandfertig innert 4 - 7 Werktagen, zzgl. Versandkosten. (EUR 18.87)
4
Online Brand Communities - Olivia Regina Myrthue|Line Hartvig Berg
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 63,31
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Olivia Regina Myrthue|Line Hartvig Berg:
Online Brand Communities - pocketboek

2011, ISBN: 3844317635

[EAN: 9783844317633], Neubuch, [PU: LAP LAMBERT Academic Publishing], WIRTSCHAFT WERBUNG MARKETING ONLINE BRAND COMMUNITY RELATIONSHIP COMPANY-CONSUMER COMMUNICATION, Autor/Autorin: Myrth… Meer...

NEW BOOK. Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) moluna, Greven, Germany [73551232] [Rating: 4 (von 5)]
5
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 67,41
(ongeveer € 60,60)
verzending: € 16,181
bestellenGesponsorde link
Line Hartvig Berg Olivia Regina Myrthue:
Online Brand Communities - nieuw boek

ISBN: 9783844317633

VDM Verlag Dr. Mueller Aktiengesellschaft & Co. KG , pp. 72 . Papeback. New., VDM Verlag Dr. Mueller Aktiengesellschaft & Co. KG, 6

Verzendingskosten: EUR 16.18 Cold Books

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Online Brand Communities: -A Theoretical Approach to the Opportunities and Benefits From a Company Perspective

This bachelor thesis is a purely theoretical assessment of the concept of online brand communities and the opportunities and benefits in store for companies, when tending to and maintaining online communities centered around its brand. The study employs real life examples of current online brand communities, such as Alienware, Star Trek and Rubik's Cube. The report is governed by four main perspectives concerning the activities and interactions taking place on online brand communities. These are conpany-consumer communication, consumer-consumer knowledge exchange, reinforcement of the brand, and social interaction and consumer bonding. Finally, the report introduces a model which provides an overview of the different activities and practices and the opportunities and benefits these entail.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Online Brand Communities: -A Theoretical Approach to the Opportunities and Benefits From a Company Perspective


EAN (ISBN-13): 9783844317633
ISBN (ISBN-10): 3844317635
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2011
Uitgever: LAP Lambert Acad. Publ.

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2009-11-06T08:12:10+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-07-23T05:45:02+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9783844317633

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-8443-1763-5, 978-3-8443-1763-3
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: berg, olivia, regina lambert
Titel van het boek: brand, approach, communities communities, online, company


< naar Archief...