- 5 resultaten
laagste prijs: € 48,99, hoogste prijs: € 52,92, gemiddelde prijs: € 49,78
1
bestellen
bij booklooker.de
€ 49,00
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Behrani, Priyanka:

How They Shop - A Research on the effect of price and communication on customer satisfaction in multi-channel shopping - pocketboek

2011, ISBN: 9783845409832

[ED: Taschenbuch / Paperback], [PU: LAP Lambert Academic Publishing], This is a research on the effect of price and communication on customer satisfaction in multi-channel shopping, namel… Meer...

  - Verzendingskosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland (EUR 0.00) Syndikat Buchdienst
2
How They Shop : A Research on the effect of price and communication on customer satisfaction in multi-channel shopping - Priyanka Behrani
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 49,00
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Priyanka Behrani:

How They Shop : A Research on the effect of price and communication on customer satisfaction in multi-channel shopping - pocketboek

2011, ISBN: 3845409835

[EAN: 9783845409832], Neubuch, [PU: LAP Lambert Academic Publishing], nach der Bestellung gedruckt Neuware - This is a research on the effect of price and communication on customer satisf… Meer...

NEW BOOK. Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) AHA-BUCH GmbH, Einbeck, Germany [51283250] [Rating: 5 (von 5)]
3
How They Shop Priyanka Behrani Author
bestellen
bij BarnesandNoble.com
€ 52,92
bestellenGesponsorde link
How They Shop Priyanka Behrani Author - nieuw boek

ISBN: 9783845409832

This is a research on the effect of price and communication on customer satisfaction in multi-channel shopping, namely, online and through traditional stores. There is an in-depth literat… Meer...

new in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
4
How They Shop - Priyanka Behrani
bestellen
bij Hugendubel.de
€ 48,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Priyanka Behrani:
How They Shop - pocketboek

ISBN: 3845409835

How They Shop ab 48.99 € als Taschenbuch: A Research on the effect of price and communication on customer satisfaction in multi-channel shopping. Aus dem Bereich: Bücher, Wissenschaft, Wi… Meer...

Nr. 15604828. Verzendingskosten:, , DE. (EUR 0.00)
5
How They Shop - Behrani, Priyanka
bestellen
bij Buch24.de
€ 49,00
bestellenGesponsorde link
Behrani, Priyanka:
How They Shop - pocketboek

2011, ISBN: 3845409835

gebonden uitgave

A Research on the effect of price and communication on customer satisfaction in multi-channel shopping - Buch, gebundene Ausgabe, 76 S., Beilagen: Paperback, Erschienen: 2011 LAP Lambert … Meer...

  - Verzendingskosten:exclusief verzendingskosten buch24de

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - How They Shop Priyanka Behrani Author


EAN (ISBN-13): 9783845409832
ISBN (ISBN-10): 3845409835
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2011
Uitgever: LAP Lambert Academic Publishing Core >1

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-04-19T01:39:45+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-03-01T01:41:04+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9783845409832

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-8454-0983-5, 978-3-8454-0983-2
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Titel van het boek: why you shop, customer satisfaction research, the shop, how channel


< naar Archief...