- 5 resultaten
laagste prijs: € 46,15, hoogste prijs: € 49,00, gemiddelde prijs: € 48,41
1
bestellen
bij booklooker.de
€ 49,00
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Khan, Shahzad:

Formal and Informal Sources Effecting Consumer Buying Behavior - A Comparative Study of Waird and Telnor cellular companies Peshawar Pakistan - pocketboek

2011, ISBN: 9783846511046

[ED: Taschenbuch / Paperback], [PU: LAP Lambert Academic Publishing], This book is a research work on telecom sector of Pakistan. it is a comparative study of two cellular companies Warid… Meer...

  - Verzendingskosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) Syndikat Buchdienst
2
Formal and Informal Sources Effecting Consumer Buying Behavior - Shahzad Khan
bestellen
bij BookDepository.com
€ 48,93
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Shahzad Khan:

Formal and Informal Sources Effecting Consumer Buying Behavior - pocketboek

ISBN: 9783846511046

Paperback, [PU: LAP Lambert Academic Publishing], This book is a research work on telecom sector of Pakistan. it is a comparative study of two cellular companies Warid and Telenor Pakista… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00)
3
Formal and Informal Sources Effecting Consumer Buying Behavior - Shahzad Khan
bestellen
bij Hugendubel.de
€ 48,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Shahzad Khan:
Formal and Informal Sources Effecting Consumer Buying Behavior - pocketboek

ISBN: 9783846511046

gebonden uitgave

*Formal and Informal Sources Effecting Consumer Buying Behavior* - A Comparative Study of Waird and Telnor cellular companies Peshawar Pakistan / Taschenbuch für 48.99 € / Aus dem Bereich… Meer...

Verzendingskosten:Shipping in 3 days, , Versandkostenfrei nach Hause oder Express-Lieferung in Ihre Buchhandlung., DE. (EUR 0.00)
4
Formal and Informal Sources Effecting Consumer Buying Behavior A Comparative Study of Waird and Telnor cellular companies Peshawar Pakistan - Khan, Shahzad
bestellen
bij Achtung-Buecher.de
€ 49,00
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Khan, Shahzad:
Formal and Informal Sources Effecting Consumer Buying Behavior A Comparative Study of Waird and Telnor cellular companies Peshawar Pakistan - nieuw boek

2011, ISBN: 3846511048

Kartoniert / Broschiert, mit Schutzumschlag 11, [PU:LAP LAMBERT Academic Publishing]

Verzendingskosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00) MARZIES.de Buch- und Medienhandel, 14621 Schönwalde-Glien
5
bestellen
bij Dodax.de
€ 46,15
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Formal and Informal Sources Effecting Consumer Buying Behavior - nieuw boek

ISBN: 9783846511046

Bücher / Sozialwissenschaften, Recht & Wirtschaft / Wirtschaft / Betriebswirtschaft

  - Nr. RJ7EGREMDHG. Verzendingskosten:Versandkosten: 0 EUR, 11, zzgl. Versandkosten. (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Formal and Informal Sources Effecting Consumer Buying Behavior


EAN (ISBN-13): 9783846511046
ISBN (ISBN-10): 3846511048
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2011
Uitgever: LAP LAMBERT Academic Publishing

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2009-11-01T14:21:15+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-08-12T18:45:53+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9783846511046

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-8465-1104-8, 978-3-8465-1104-6
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Titel van het boek: peshawar, consumer behavior buying having and being


< naar Archief...