- 5 resultaten
laagste prijs: € 60,82, hoogste prijs: € 73,44, gemiddelde prijs: € 67,65
1
bestellen
bij booklooker.de
€ 68,00
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Sallam, Methaq:

Source Credibility and Consumer's Purchase Intention - Credibility and Marketing - pocketboek

2012, ISBN: 9783847344810

[ED: Taschenbuch / Paperback], [PU: LAP Lambert Academic Publishing], The understanding of consumers processes and activities that people engage in when searching for, selecting, purchasi… Meer...

  - Verzendingskosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) Syndikat Buchdienst
2
Source Credibility and Consumer's Purchase Intention - Methaq Sallam
bestellen
bij booklooker.de
€ 68,00
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Methaq Sallam:

Source Credibility and Consumer's Purchase Intention - pocketboek

ISBN: 9783847344810

[ED: Taschenbuch], [PU: LAP Lambert Academic Publishing], Neuware - The understanding of consumers processes and activities that people engage in when searching for, selecting, purchasing… Meer...

  - Verzendingskosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) Rheinberg-Buch
3
Source Credibility and Consumer's Purchase Intention / Credibility and Marketing / Methaq Sallam / Taschenbuch / Paperback / 216 S. / Englisch / 2012 / LAP LAMBERT Academic Publishing - Sallam, Methaq
bestellen
bij booklooker.de
€ 60,82
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Sallam, Methaq:
Source Credibility and Consumer's Purchase Intention / Credibility and Marketing / Methaq Sallam / Taschenbuch / Paperback / 216 S. / Englisch / 2012 / LAP LAMBERT Academic Publishing - pocketboek

2012

ISBN: 9783847344810

[ED: Taschenbuch], [PU: LAP LAMBERT Academic Publishing], The understanding of consumers¿ processes and activities that people engage in when searching for, selecting, purchasing, using, … Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) Buchbär
4
Source Credibility and Consumer's Purchase Intention Methaq Sallam Author
bestellen
bij BarnesandNoble.com
€ 73,44
bestellenGesponsorde link
Source Credibility and Consumer's Purchase Intention Methaq Sallam Author - nieuw boek

ISBN: 9783847344810

The understanding of consumers' processes and activities that people engage in when searching for, selecting, purchasing, using, evaluating, and disposing of products and services to sati… Meer...

new in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
5
Source Credibility and Consumer's Purchase Intention Credibility and Marketing - Sallam, Methaq
bestellen
bij Achtung-Buecher.de
€ 68,00
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Sallam, Methaq:
Source Credibility and Consumer's Purchase Intention Credibility and Marketing - nieuw boek

2012, ISBN: 3847344811

Kartoniert / Broschiert, mit Schutzumschlag neu, [PU:LAP Lambert Academic Publishing]

Verzendingskosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00) MARZIES.de Buch- und Medienhandel, 14621 Schönwalde-Glien

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Source Credibility and Consumer's Purchase Intention Methaq Sallam Author


EAN (ISBN-13): 9783847344810
ISBN (ISBN-10): 3847344811
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2012
Uitgever: KS OmniScriptum Publishing Core >1

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2008-10-31T00:06:39+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-11-29T02:33:41+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9783847344810

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-8473-4481-1, 978-3-8473-4481-0
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Titel van het boek: source, intention, marketing


< naar Archief...