- 5 resultaten
laagste prijs: € 38,45, hoogste prijs: € 49,00, gemiddelde prijs: € 45,32
1
Effective Television Advertising: Tools to Grab Audience Attention : Investigating perceptions of 2010 Fifa World Cup television advertisements for a sample of South African students - Paulette Josiah
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 49,00
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Paulette Josiah:

Effective Television Advertising: Tools to Grab Audience Attention : Investigating perceptions of 2010 Fifa World Cup television advertisements for a sample of South African students - pocketboek

2012, ISBN: 3848486822

[EAN: 9783848486823], Neubuch, [PU: LAP LAMBERT Academic Publishing], nach der Bestellung gedruckt Neuware -In a culture saturated by media messages, what truly makes an advertisement sta… Meer...

NEW BOOK. Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) AHA-BUCH GmbH, Einbeck, Germany [51283250] [Rating: 5 (von 5)]
2
Effective Television Advertising: Tools to Grab Audience Attention - Paulette Josiah
bestellen
bij booklooker.de
€ 38,45
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Paulette Josiah:

Effective Television Advertising: Tools to Grab Audience Attention - pocketboek

2012, ISBN: 9783848486823

[ED: Kartoniert / Broschiert], [PU: LAP LAMBERT Academic Publishing], Dieser Artikel ist ein Print on Demand Artikel und wird nach Ihrer Bestellung fuer Sie gedruckt. Autor/Autorin: Josia… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) Moluna GmbH
3
Effective Television Advertising: Tools to Grab Audience Attention - Paulette Josiah
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 41,67
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Paulette Josiah:
Effective Television Advertising: Tools to Grab Audience Attention - pocketboek

2012

ISBN: 3848486822

[EAN: 9783848486823], Neubuch, [PU: LAP LAMBERT Academic Publishing], MEDIEN KOMMUNIKATION SOUTH AFRICA 2010 FIFA WORLD CUP TELEVISION ADVERTISING, Dieser Artikel ist ein Print on Demand … Meer...

NEW BOOK. Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) moluna, Greven, Germany [73551232] [Rating: 4 (von 5)]
4
Effective Television Advertising: Tools to Grab Audience Attention: Investigating perceptions of 2010 Fifa World Cup television advertisements for a sample of South African students - Josiah, Paulette
bestellen
bij amazon.de
€ 48,47
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Josiah, Paulette:
Effective Television Advertising: Tools to Grab Audience Attention: Investigating perceptions of 2010 Fifa World Cup television advertisements for a sample of South African students - pocketboek

2012, ISBN: 9783848486823

LAP LAMBERT Academic Publishing, Taschenbuch, 80 Seiten, Publiziert: 2012-04-23T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 0.28 kg, Recht, Kategorien, Bücher, Medienwissenschaft, Sozialwissenschaft,… Meer...

Verzendingskosten:Auf Lager. Lieferung von Amazon. (EUR 0.00) Amazon.de
5
Effective Television Advertising: Tools to Grab Audience Attention - Paulette Josiah
bestellen
bij Hugendubel.de
€ 48,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Paulette Josiah:
Effective Television Advertising: Tools to Grab Audience Attention - pocketboek

2010, ISBN: 3848486822

Effective Television Advertising: Tools to Grab Audience Attention ab 48.99 € als Taschenbuch: Investigating perceptions of 2010 Fifa World Cup television advertisements for a sample of S… Meer...

Nr. 18998551. Verzendingskosten:, , DE. (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Effective Television Advertising: Tools to Grab Audience Attention: Investigating perceptions of 2010 Fifa World Cup television advertisements for a sample of South African students


EAN (ISBN-13): 9783848486823
ISBN (ISBN-10): 3848486822
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2010
Uitgever: LAP LAMBERT Academic Publishing

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2009-12-26T22:19:47+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2022-10-17T09:46:55+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9783848486823

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-8484-8682-2, 978-3-8484-8682-3
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Titel van het boek: 2010 fifa world cup, audience, advertising, grab, television, tools


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
Effective Television Advertising: Tools to Grab Audience Attention Investig 1845


< naar Archief...