- 5 resultaten
laagste prijs: € 7,28, hoogste prijs: € 12,99, gemiddelde prijs: € 9,99
1
Demokratie-Lernen durch Partizipation? : Fallrekonstruktive Analysen zur Partizipation als pädagogischer Praxis, Pädagogische Fallanthologie 11 - Christoph Leser
bestellen
bij ZVAB.com
$ 10,82
(ongeveer € 9,88)
verzending: € 36,041
bestellenGesponsorde link
Christoph Leser:

Demokratie-Lernen durch Partizipation? : Fallrekonstruktive Analysen zur Partizipation als pädagogischer Praxis, Pädagogische Fallanthologie 11 - pocketboek

2011, ISBN: 3866494556

[EAN: 9783866494558], Neubuch, [SC: 36.04], [PU: Verlag Barbara Budrich Okt 2011], DEMOKRATIEERZIEHUNG, OBJEKTIVE HERMENEUTIK, SCHULE, Neuware - Schule soll zu einem Ort demokratischer Pr… Meer...

NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 36.04 Smartbuy, Einbeck, Germany [82220461] [Rating: 5 (von 5)]
2
Demokratie-Lernen durch Partizipation? : Fallrekonstruktive Analysen zur Partizipation als pädagogischer Praxis, Pädagogische Fallanthologie 11 - Christoph Leser
bestellen
bij AbeBooks.de
$ 10,81
(ongeveer € 9,91)
verzending: € 36,021
bestellenGesponsorde link

Christoph Leser:

Demokratie-Lernen durch Partizipation? : Fallrekonstruktive Analysen zur Partizipation als pädagogischer Praxis, Pädagogische Fallanthologie 11 - pocketboek

2011, ISBN: 3866494556

[EAN: 9783866494558], Neubuch, [PU: Verlag Barbara Budrich Okt 2011], DEMOKRATIEERZIEHUNG, OBJEKTIVE HERMENEUTIK, SCHULE, Neuware -Schule soll zu einem Ort demokratischer Primärerfahrunge… Meer...

NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 36.02 Smartbuy, Einbeck, Germany [82220461] [Rating: 5 (von 5)]
3
Demokratie-Lernen durch Partizipation? Fallrekonstruktive Analysen zur Partizipation als pädagogischer Praxis. Pädagogische Fallanthologie, Band 11 - Leser, Christoph
bestellen
bij booklooker.de
€ 12,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Leser, Christoph:
Demokratie-Lernen durch Partizipation? Fallrekonstruktive Analysen zur Partizipation als pädagogischer Praxis. Pädagogische Fallanthologie, Band 11 - pocketboek

2011

ISBN: 9783866494558

[ED: Taschenbuch], [PU: Verlag Barbara Budrich], EAN: 9783866494558 Das Titelbild der Auflage kann abweichen. Buch mit Gebrauchsspuren und vereinzelten Knicken, Flecken oder mit Gebrauchs… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) Berg-Berg Bücherwelt Inh.Aksoy
4
Demokratie-Lernen durch Partizipation? Fallrekonstruktive Analysen zur Partizipation als pädagogischer Praxis. Pädagogische Fallanthologie, Band 11 - Leser, Christoph
bestellen
bij amazon.de
€ 7,28
verzending: € 3,001
bestellenGesponsorde link
Leser, Christoph:
Demokratie-Lernen durch Partizipation? Fallrekonstruktive Analysen zur Partizipation als pädagogischer Praxis. Pädagogische Fallanthologie, Band 11 - eerste uitgave

2011, ISBN: 9783866494558

pocketboek

Verlag Barbara Budrich, Taschenbuch, Auflage: 1. Aufl. 118 Seiten, Publiziert: 2011-10-28T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, Verkaufsrang: 3071342, Bürgerrechte, Politikwissenschaft, Sozialw… Meer...

Gut Verzendingskosten:Auf Lager. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00) rebuy recommerce GmbH
5
bestellen
bij lehmanns.de
€ 9,90
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Christoph Leser:
Demokratie-Lernen durch Partizipation? - eerste uitgave

2011, ISBN: 9783866494558

pocketboek

Fallrekonstruktive Analysen zur Partizipation als pädagogischer Praxis, Buch, Softcover, [PU: Verlag Barbara Budrich], [ED: 1], Verlag Barbara Budrich, 2011

Verzendingskosten:Versand in 7-10 Tagen. (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Demokratie-Lernen durch Partizipation? Fallrekonstruktive Analysen zur Partizipation als pädagogischer Praxis. Pädagogische Fallanthologie, Band 11


EAN (ISBN-13): 9783866494558
ISBN (ISBN-10): 3866494556
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2011
Uitgever: Verlag Barbara Budrich

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2011-12-17T18:06:22+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-01-04T14:42:08+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9783866494558

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-86649-455-6, 978-3-86649-455-8
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: leser
Titel van het boek: partizipation, demokratie lernen, analyse praxis, durch zur demokratie


Gegevens van de uitgever

Auteur: Christoph Leser
Titel: Pädagogische Fallanthologie; Demokratie-Lernen durch Partizipation? - Fallrekonstruktive Analysen zur Partizipation als pädagogischer Praxis
Uitgeverij: Verlag Barbara Budrich; Verlag Barbara Budrich
118 Bladzijden
Verschijningsjaar: 2011-10-28
Leverkusen-Opladen; DE
Gedrukt / Gemaakt in
Gewicht: 0,182 kg
Taal: Duits
9,90 € (DE)
10,20 € (AT)
13,30 CHF (CH)
Available
148mm x 210mm x 8mm

BC; Hardcover, Softcover / Pädagogik; Pädagogik; Verstehen; Objektive Hermeneutik; Demokratieerziehung; Schule; Menschenrechte, Bürgerrechte; EA; E107


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9783866495739 Demokratie-Lernen durch Partizipation? (Christoph Leser)


< naar Archief...