- 5 resultaten
laagste prijs: € 0,89, hoogste prijs: € 29,80, gemiddelde prijs: € 7,48
1
Sportsponsoring als Kommunikationsinstrument im Marketing (Theorie und Forschung. Wirtschaftswissenschaften) - Damm-Volk, Kristina
bestellen
bij amazon.de
€ 1,56
verzending: € 3,001
bestellenGesponsorde link
Damm-Volk, Kristina:

Sportsponsoring als Kommunikationsinstrument im Marketing (Theorie und Forschung. Wirtschaftswissenschaften) - pocketboek

2002, ISBN: 9783897833418

Roderer Verlag, Taschenbuch, 180 Seiten, Publiziert: 2002-12-01T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, Recht, Kategorien, Bücher, Management, Business & Karriere, Marketing allgemein, Marketing … Meer...

Verzendingskosten:Gewöhnlich versandfertig in 2 bis 3 Tagen. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00) MEDIMOPS
2
Sportsponsoring als Kommunikationsinstrument im Marketing (Theorie und Forschung. Wirtschaftswissenschaften) - Damm-Volk, Kristina
bestellen
bij amazon.de
€ 0,89
verzending: € 3,001
bestellenGesponsorde link

Damm-Volk, Kristina:

Sportsponsoring als Kommunikationsinstrument im Marketing (Theorie und Forschung. Wirtschaftswissenschaften) - pocketboek

2002, ISBN: 9783897833418

Roderer Verlag, Taschenbuch, 180 Seiten, Publiziert: 2002-12-01T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, Recht, Kategorien, Bücher, Management, Business & Karriere, Marketing allgemein, Marketing … Meer...

Gut Verzendingskosten:Auf Lager. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00) MEDIMOPS
3
bestellen
bij ZVAB.com
CHF 3,32
(ongeveer € 3,39)
verzending: € 3,921
bestellenGesponsorde link
Damm-Volk, Kristina:
Sportsponsoring als Kommunikationsinstrument im Marketing - pocketboek

2002

ISBN: 3897833417

[EAN: 9783897833418], [SC: 3.92], [PU: Roderer, Susanne], Gut/Very good: Buch bzw. Schutzumschlag mit wenigen Gebrauchsspuren an Einband, Schutzumschlag oder Seiten. / Describes a book or… Meer...

Verzendingskosten: EUR 3.92 medimops, Berlin, Germany [55410863] [Rating: 5 (von 5)]
4
Sportsponsoring als Kommunikationsinstrument im Marketing - Damm-Volk, Kristina
bestellen
bij amazon.co.uk
£ 1,58
(ongeveer € 1,78)
verzending: € 5,421
bestellenGesponsorde link
Damm-Volk, Kristina:
Sportsponsoring als Kommunikationsinstrument im Marketing - pocketboek

2002, ISBN: 9783897833418

Roderer, Susanne, Paperback, Publiziert: 2002-12-01T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, Business, Finance & Law, Subjects, Books, Roderer, Susanne, 2002

Gut Verzendingskosten:In stock. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 5.42) momox co uk
5
Sportsponsoring als Kommunikationsinstrument im Marketing - Kristina Damm-Volk
bestellen
bij lehmanns.de
€ 29,80
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Kristina Damm-Volk:
Sportsponsoring als Kommunikationsinstrument im Marketing - pocketboek

2002, ISBN: 9783897833418

Softcover, Buch, [PU: Roderer Verlag]

Verzendingskosten:Versand in 7-9 Tagen, , Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Sportsponsoring als Kommunikationsinstrument im Marketing (Theorie und Forschung. Wirtschaftswissenschaften)


EAN (ISBN-13): 9783897833418
ISBN (ISBN-10): 3897833417
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2002
Uitgever: Roderer Verlag
160 Bladzijden
Gewicht: 0,229 kg
Taal: ger/Deutsch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-05-23T09:08:49+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-11-12T16:31:19+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9783897833418

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-89783-341-7, 978-3-89783-341-8
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: damm volk, kristina, röderer, susanne
Titel van het boek: sports, sportsponsoring, market market, marketing kommunikation, wirtschaftswissenschaft, theorie und forschung


Gegevens van de uitgever

Auteur: Kristina Damm-Volk
Titel: Theorie und Forschung. Wirtschaftswissenschaften; Sportsponsoring als Kommunikationsinstrument im Marketing
Uitgeverij: Roderer Verlag
180 Bladzijden
Gewicht: 0,220 kg
Taal: Duits
29,80 € (DE)
30,70 € (AT)
Not available, publisher indicates OP

BC; PB; Hardcover, Softcover / Wirtschaft/Werbung, Marketing; Marketing und Vertrieb; Marketingkommunikation; Titelsponsoring; Sportmarketing; Marketing; Sponsoring; Bezug zu speziellen Gruppen und Kulturen oder sozialen und kulturellen Interessen


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9783836648004 Sportsponsoring als Kommunikationsinstrument im Marketing (Stefan Olszok)


< naar Archief...