- 5 resultaten
laagste prijs: € 33,99, hoogste prijs: € 50,53, gemiddelde prijs: € 38,92
1
Sensorik-Marketing für Lebensmittel - Tim Obermowe
bestellen
bij Orellfuessli.ch
CHF 48,90
(ongeveer € 50,53)
verzending: € 18,601
bestellenGesponsorde link
Tim Obermowe:

Sensorik-Marketing für Lebensmittel - pocketboek

2012, ISBN: 9783954042562

Die vorliegende Dissertation hat sich zum Ziel gesetzt, die Potenziale der Berücksichtigung von sensorischen Aspekten für das Marketing von Lebensmitteln zu beleuchten. Dabei lag der Schw… Meer...

Nr. A1027315661. Verzendingskosten:Lieferzeiten außerhalb der Schweiz 3 bis 21 Werktage, , in stock, zzgl. Versandkosten. (EUR 18.60)
2
Sensorik-Marketing für Lebensmittel
bestellen
bij Thalia.de
€ 34,20
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Sensorik-Marketing für Lebensmittel - nieuw boek

2012, ISBN: 9783954042562

Die vorliegende Dissertation hat sich zum Ziel gesetzt, die Potenziale der Berücksichtigung von sensorischen Aspekten für das Marketing von Lebensmitteln zu beleuchten. Dabei lag der Schw… Meer...

Nr. A1027315661. Verzendingskosten:, , DE. (EUR 0.00)
3
Sensorik-Marketing für Lebensmittel - Tim Obermowe
bestellen
bij Hugendubel.de
€ 33,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Tim Obermowe:
Sensorik-Marketing für Lebensmittel - pocketboek

ISBN: 9783954042562

*Sensorik-Marketing für Lebensmittel* - 1. Aufl / Taschenbuch für 33.99 € / Aus dem Bereich: Bücher, Wissenschaft, Umweltwissenschaft Medien > Bücher nein Buch (kartoniert) Hardcover;Natu… Meer...

3954042568. Verzendingskosten:Shipping in 3 days, , Versandkostenfrei nach Hause oder Express-Lieferung in Ihre Buchhandlung., DE. (EUR 0.00)
4
Sensorik-Marketing für Lebensmittel - Obermowe, Tim
bestellen
bij Achtung-Buecher.de
€ 34,20
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Obermowe, Tim:
Sensorik-Marketing für Lebensmittel - nieuw boek

2012, ISBN: 3954042568

1., Aufl. Kartoniert / Broschiert Wirtschafts-undSozialwissenschaftendesLandbaus; Lebensmittel-Marketing; Gourmet; Genuss; Sensorik, mit Schutzumschlag 11, [PU:Cuvillier; Cuvillier Verlag]

Verzendingskosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00) MARZIES.de Buch- und Medienhandel, 14621 Schönwalde-Glien
5
Sensorik-Marketing für Lebensmittel. - Obermowe, Tim
bestellen
bij Achtung-Buecher.de
€ 41,70
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Obermowe, Tim:
Sensorik-Marketing für Lebensmittel. - gebruikt boek

2012, ISBN: 3954042568

14,9 x 1,9 x 21,4 cm, broschiert. 240 Seiten, Broschiert Sehr guter Zustand. ISBN: 9783954042562 2, [PU:Cuvillier Verlag,]

Verzendingskosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00) Wissenschaftliches Antiquariat Thomas Haker e.K. Amtsgericht Freiburg, Registernummer: HRA 703494 A, 79771 Klettgau-Erzingen

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Sensorik-Marketing für Lebensmittel


EAN (ISBN-13): 9783954042562
ISBN (ISBN-10): 3954042568
pocket book
Verschijningsjaar: 2012
Uitgever: Cuvillier

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2014-02-03T10:49:59+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-02-16T15:08:34+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9783954042562

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-95404-256-8, 978-3-95404-256-2
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: tim obermowe
Titel van het boek: sensorik, marketing für lebensmittel, lebensmitte


Gegevens van de uitgever

Auteur: Tim Obermowe
Titel: Sensorik-Marketing für Lebensmittel
Uitgeverij: Cuvillier Verlag
Verschijningsjaar: 2012-10-22
Taal: Duits
34,20 € (DE)
35,20 € (AT)
Not available, publisher indicates OP

BC; PB; Hardcover, Softcover / Naturwissenschaften allgemein; Naturwissenschaften, allgemein; Wirtschafts- und Sozialwissenschaften des Landbaus; Lebensmittel-Marketing; Gourmet; Genuss; Sensorik


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9783736942561 Sensorik-Marketing für Lebensmittel (Tim Obermowe)


< naar Archief...