- 5 resultaten
laagste prijs: € 28,95, hoogste prijs: € 34,00, gemiddelde prijs: € 32,90
1
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 34,00
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Frederic P. Miller:

Integrated Marketing Communications - pocketboek

2010, ISBN: 6130633300

[EAN: 9786130633301], Neubuch, [PU: Alphascript Publishing Feb 2010], Neuware - Integrated Marketing Communications is a term used to describe a holistic approach to marketing communicati… Meer...

NEW BOOK. Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) Rheinberg-Buch, Bergisch Gladbach, Germany [53870650] [Rating: 5 (von 5)]
2
Integrated Marketing Communications
bestellen
bij booklooker.de
€ 28,95
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Integrated Marketing Communications - gebonden uitgave, pocketboek

2010, ISBN: 9786130633301

[ED: Kartoniert / Broschiert], [PU: Alphascript Publishing], Dieser Artikel ist ein Print on Demand Artikel und wird nach Ihrer Bestellung fuer Sie gedruckt. Integrated Marketing Communic… Meer...

Verzendingskosten:Sans frais d'envoi. (EUR 0.00) Moluna GmbH
3
Integrated Marketing Communications
bestellen
bij amazon.fr
€ 33,53
verzending: € 0,011
bestellenGesponsorde link
Integrated Marketing Communications - nieuw boek

2010

ISBN: 9786130633301

Sous la direction de: Miller, Frederic P. Sous la direction de: Vandome, Agnes F. Sous la direction de: McBrewster, John, Alphascript Publishing, Broché, 88 Seiten, Publiziert: 2010-10-21… Meer...

Verzendingskosten:Habituellement expédié sous 2 à 3 jours. Lieferung von Amazon. (EUR 0.01) Amazon.fr
4
Integrated Marketing Communications - Frederic P. Miller
bestellen
bij AbeBooks.fr
€ 34,00
verzending: € 9,901
bestellenGesponsorde link
Frederic P. Miller:
Integrated Marketing Communications - pocketboek

2010, ISBN: 6130633300

[EAN: 9786130633301], Nouveau livre, [SC: 9.9], [PU: Alphascript Publishing], This item is printed on demand - it takes 3-4 days longer - Neuware 88 pp. Englisch, Books

NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 9.90 BuchWeltWeit Inh. Ludwig Meier e.K., Bergisch Gladbach, Germany [57449362] [Note: 5 (sur 5)]
5
Integrated Marketing Communications - Frederic P. Miller
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 34,00
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Frederic P. Miller:
Integrated Marketing Communications - pocketboek

2010, ISBN: 6130633300

[EAN: 9786130633301], Neubuch, [PU: Alphascript Publishing], This item is printed on demand - it takes 3-4 days longer - Neuware 88 pp. Englisch, Books

NEW BOOK. Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) BuchWeltWeit Inh. Ludwig Meier e.K., Bergisch Gladbach, Germany [57449362] [Rating: 5 (von 5)]

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Integrated Marketing Communications

Integrated Marketing Communications is a term used to describe a holistic approach to marketing communication. It aims to ensure consistency of message and the complementary use of media. The concept includes online and offline marketing channels. Online marketing channels include any e-marketing campaigns or programs, from search engine optimization (SEO), pay-per-click, affiliate, email, banner to latest web related channels for webinar, blog, micro-blogging, RSS, podcast, and Internet TV. Offline marketing channels are traditional print (newspaper, magazine), mail order, public relations, industry relations, billboard, radio, and television. A company develops its integrated marketing communication programme using all the elements of the marketing mix (product, price, place, and promotion).

Gedetalleerde informatie over het boek. - Integrated Marketing Communications


EAN (ISBN-13): 9786130633301
ISBN (ISBN-10): 6130633300
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2010
Uitgever: Alphascript Publishing

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2008-12-24T22:45:09+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-07-28T08:27:19+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9786130633301

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
613-0-63330-0, 978-613-0-63330-1
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Titel van het boek: marketing communications, advertising, mix, public relations, infiltration


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9780750619233 Integrated Marketing Communications (Yeshin, Tony)


< naar Archief...