ISBN: 9788492570751
Paperback, [PU: Global Marketing Strategies, S.L.], La innovación es la capacidad para obtener nuevos productos, procesos y servicios, o bien la mejora sustancial de los ya existentes, q… Meer...
BookDepository.com Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) Details... |
2010, ISBN: 849257075X
[SR: 340812], Tapa blanda, [EAN: 9788492570751], Global Marketing Strategies, Global Marketing Strategies, Libro, [PU: Global Marketing Strategies], Global Marketing Strategies, Madrid, G… Meer...
amazon.es Amazon.es Neuware. Verzendingskosten:Amazon-Produkte ab EUR 19 Versandkostenfrei in Spanien, EUR 6 für den Rest der EU.. Normalmente se despacha en 24 horas. (EUR 6.10) Details... |
ISBN: 9788492570751
Coord. miguel De Bas Sotelo. Este Libro Se Configura Como Una Gua Prc Libro, Global Marketing Strategies S.l. Unidad Distribucion De Libros S.l.
Casadellibro.com Casadellibro Disponibles 2010-02-02T00:00+0200. Verzendingskosten:Mais custos de envio., exclusief verzendingskosten Details... |
ISBN: 9788492570751
Paperback, [PU: Global Marketing Strategies, S.L.]
BookDepository.com Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) Details... |
ISBN: 9788492570751
Como gestionar la innovacion editado por Global marketing
imosver.com |
ISBN: 9788492570751
Paperback, [PU: Global Marketing Strategies, S.L.], La innovación es la capacidad para obtener nuevos productos, procesos y servicios, o bien la mejora sustancial de los ya existentes, q… Meer...
2010, ISBN: 849257075X
[SR: 340812], Tapa blanda, [EAN: 9788492570751], Global Marketing Strategies, Global Marketing Strategies, Libro, [PU: Global Marketing Strategies], Global Marketing Strategies, Madrid, G… Meer...
ISBN: 9788492570751
Coord. miguel De Bas Sotelo. Este Libro Se Configura Como Una Gua Prc Libro, Global Marketing Strategies S.l. Unidad Distribucion De Libros S.l.
ISBN: 9788492570751
Paperback, [PU: Global Marketing Strategies, S.L.]
ISBN: 9788492570751
Como gestionar la innovacion editado por Global marketing
Bibliografische gegevens van het best passende boek
auteur: | |
Titel: | |
ISBN: |
Gedetalleerde informatie over het boek. - COMO GESTIONAR LA INNOVACION
EAN (ISBN-13): 9788492570751
ISBN (ISBN-10): 849257075X
pocket book
Verschijningsjaar: 2010
Uitgever: Global Marketing Strategies, S.L.
625 Bladzijden
Taal: spa/Spanisch
Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-03-24T01:19:44+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2022-03-06T05:10:52+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9788492570751
ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
84-92570-75-X, 978-84-92570-75-1
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: bas
Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:
Laatste soortgelijke boek:
9788493612061 C ( Barba, Enric / Magarzo, Jose Ramon)
< naar Archief...