- 5 resultaten
laagste prijs: € 6,80, hoogste prijs: € 11,95, gemiddelde prijs: € 8,60
1
bestellen
bij laFeltrinelli.it
€ 6,80
bestellenGesponsorde link

(Mini)marketing. 91 discutibili tesi per un marketing diverso - Gianl - nieuw boek

ISBN: 9788895994031

(Mini)marketing. 91 discutibili tesi per un marketing diverso, libro di Gianluca Diegoli, edito da Ledizioni. Non è un manuale di business ma un generatore di dubbi sul marketing e la com… Meer...

  - Nr. 9788895994031. Verzendingskosten:, 2, zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
2
Mini Marketing 91 Discutibili Tesi Per Un Marketing Diverso - Diegoli, Gianluca
bestellen
bij booklooker.de
€ 11,95
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Diegoli, Gianluca:

Mini Marketing 91 Discutibili Tesi Per Un Marketing Diverso - pocketboek

ISBN: 9788895994031

[ED: Taschenbuch], [PU: LEDIZIONI], Solamente ventiduemila caratteri: non un manuale di business ma un generatore di dubbi sul marketing e la comunicazione aziendale ai tempi della conver… Meer...

  - Verzendingskosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland (EUR 0.00) buecher.de GmbH & Co. KG
3
(Mini)marketing. 91 discutibili tesi per un marketing diverso - Gianluca Diegoli
Gianluca Diegoli:
(Mini)marketing. 91 discutibili tesi per un marketing diverso - nieuw boek

ISBN: 9788895994031

Non è un manuale di business ma un generatore di dubbi sul marketing e la comunicazione aziendale ai tempi della conversazione globale dei forum, delle community, dei blog, dei social net… Meer...

Nr. 9788895994031. Verzendingskosten:, , zzgl. Versandkosten,, exclusief verzendingskosten
4
(Mini)marketing. 91 discutibili tesi per un marketing diverso - Gianluca Diegoli
bestellen
bij amazon.it
€ 7,60
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Gianluca Diegoli:
(Mini)marketing. 91 discutibili tesi per un marketing diverso - nieuw boek

2009, ISBN: 8895994035

[SR: 439985], Copertina flessibile, [EAN: 9788895994031], Ledizioni, Ledizioni, Libro, [PU: Ledizioni], 2009-01-01, Ledizioni, 508789031, Impresa, strategia e gestione, 508786031, Economi… Meer...

  - Prodotto nuovo. Verzendingskosten:Le spese di spedizione possono essere applicate solo ai clienti Amazon Prime. (EUR 0.00) Amazon.it
5
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 9,03
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Gianluca Diegoli:
Mini) marketing. 91 discutibili tesi per un marketing diverso - pocketboek

2009, ISBN: 8895994035

[EAN: 9788895994031], Neubuch, [PU: Ledizioni], This item is printed on demand for shipment within 3 working days.

  - NEW BOOK. Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) European-Media-Service Mannheim, Mannheim, Germany [1048135] [Rating: 5 (von 5)]

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Mini Marketing 91 Discutibili Tesi Per Un Marketing Diverso

Solamente ventiduemila caratteri: non un manuale di business ma un generatore di dubbi sul marketing e la comunicazione aziendale ai tempi della conversazione globale dei forum, delle community, dei blog, dei social network e delle forme fluide di dialogo online che con un rassicurante nome definiamo social media. Non ci troverete ricette segrete, liste di cose da fare, storie di casi di successo, ma qualche idea che mette in discussione tic e riflessi automatici del marketing che conosciamo.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Mini Marketing 91 Discutibili Tesi Per Un Marketing Diverso


EAN (ISBN-13): 9788895994031
ISBN (ISBN-10): 8895994035
pocket book
Verschijningsjaar: 2008
Uitgever: Ledizioni
56 Bladzijden
Gewicht: 0,068 kg
Taal: ita/Italienisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2009-03-04T21:48:08+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-01-18T19:41:47+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9788895994031

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
88-95994-03-5, 978-88-95994-03-1
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Titel van het boek: per, marketing


< naar Archief...