- 4 resultaten
laagste prijs: € 15,04, hoogste prijs: € 15,96, gemiddelde prijs: € 15,46
1
bestellen
bij
(ongeveer € 15,96)
bestellenGesponsorde link
Strong, Edward Kellogg:

The Relative Merit of Advertisements: A Psychological and Statistical Study (1911) - pocketboek

2010, ISBN: 1166573591, Lieferbar binnen 4-6 Wochen Verzendingskosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD

Internationaler Buchtitel. In englischer Sprache. Verlag: KESSINGER PUB CO, 106 Seiten, L=191mm, B=235mm, H=6mm, Gew.=195gr, [GR: 21110 - TB/Belletristik/Romane/Erzählungen], [SW: - Lite… Meer...

Lieferbar binnen 4-6 Wochen (Besorgungstitel) Verzendingskosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD Buchgeier.com
2
bestellen
bij AbeBooks.de
¥ 2.089
(ongeveer € 15,10)
verzending: € 2.250,121
bestellenGesponsorde link

Edward Kellogg Strong:

The Relative Merit of Advertisements: A Psychological and Statistical Study (1911) (Paperback) - pocketboek

ISBN: 1166573591

[EAN: 9781166573591], Neubuch, Paperback. Shipping may be from our UK, US or Australian warehouse depending on stock availability. This item is printed on demand. 106 pages. 0.195

  - NEW BOOK Verzendingskosten: EUR 2250.12 ABC Books, Lowfield Heath, CRAWL, United Kingdom [9235530] [Rating: 4 (von 5)]
3
bestellen
bij AbeBooks.de
¥ 2.178
(ongeveer € 15,74)
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Edward Kellogg Strong:
The Relative Merit of Advertisements: A Psychological and Statistical Study (1911) (Paperback) - pocketboek

2010

ISBN: 1166573591

[EAN: 9781166573591], Neubuch, [PU: Kessinger Publishing, United States], Brand New Book ***** Print on Demand *****. ***** Print on Demand *****.

  - NEW BOOK Verzendingskosten:Versandkostenfrei (EUR 0.00) The Book Depository, Gloucester, UK, United Kingdom [54837791] [Rating: 5 (von 5)]
4
bestellen
bij alibris.com
¥ 2.080
(ongeveer € 15,04)
bestellenGesponsorde link
Strong, Edward Kellogg, and Woodworth, R S (Editor):
The Relative Merit of Advertisements: A Psychological and Statistical Study (1911) - pocketboek

2010, ISBN: 9781166573591

Trade paperback, New., Trade paperback (US). Glued binding. 106 p., [PU: Kessinger Publishing]

  - Verzendingskosten:exclusief verzendingskosten Boardman, OH, Bloap

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - The Relative Merit of Advertisements: A Psychological and Statistical Study (1911)


EAN (ISBN-13): 9781166573591
ISBN (ISBN-10): 1166573591
pocket book
Verschijningsjaar: 2010
Uitgever: KESSINGER PUB CO
106 Bladzijden
Gewicht: 0,195 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2012-11-29T19:14:22+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2014-06-15T12:57:59+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 1166573591

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
1-166-57359-1, 978-1-166-57359-1
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: edward kellogg strong


< naar Archief...