- 5 resultaten
laagste prijs: € 142,79, hoogste prijs: € 184,23, gemiddelde prijs: € 160,55
1
Personalized Digital Television - Liliana Ardissono; Alfred Kobsa; Mark T. Maybury
bestellen
bij Springer.com
€ 142,79
bestellenGesponsorde link
Liliana Ardissono; Alfred Kobsa; Mark T. Maybury:

Personalized Digital Television - nieuw boek

ISBN: 9781402021640

TV viewers today are exposed to overwhelming amounts of information, and challenged by the plethora of interactive functionality provided by current set-top boxes. To ensure broad adoptio… Meer...

  - new in stock. Verzendingskosten:spese di spedizione aggiuntive., exclusief verzendingskosten
2
Personalized Digital Television - Liliana Ardissono; Alfred Kobsa; Mark T. Maybury
bestellen
bij Springer.com
€ 142,79
bestellenGesponsorde link

Liliana Ardissono; Alfred Kobsa; Mark T. Maybury:

Personalized Digital Television - nieuw boek

ISBN: 9781402021640

Computer Science; User Interfaces and Human Computer Interaction; Artificial Intelligence; Data Structures and Information Theory; Information Storage and Retrieval evolution, information… Meer...

  - Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
3
bestellen
bij hive.co.uk
£ 137,70
(ongeveer € 151,26)
bestellenGesponsorde link
Larissa Ione:
Personalized Digital Television : Targeting Programs to Individual Viewers - nieuw boek

ISBN: 9781402021640

; EPUB; Scientific, Technical and Medical > Electronics & communications engineering > Communications engine, Little, Brown Book Group

No. 9781402021640. Verzendingskosten:Instock, Despatched same working day before 3pm, zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
4
Personalized Digital Television - Liliana Ardissono; Alfred Kobsa; Mark T. Maybury
bestellen
bij lehmanns.de
€ 181,70
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Liliana Ardissono; Alfred Kobsa; Mark T. Maybury:
Personalized Digital Television - nieuw boek

2006, ISBN: 9781402021640

Targeting Programs to Individual Viewers, eBooks, eBook Download (PDF), [PU: Springer Netherlands], Springer Netherlands, 2006

Verzendingskosten:Download sofort lieferbar. (EUR 0.00)
5
Personalized Digital Television
bestellen
bij lehmanns.de
€ 184,23
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Personalized Digital Television - nieuw boek

2006, ISBN: 9781402021640

Targeting Programs to Individual Viewers, eBook Download (PDF), eBooks, [PU: Springer]

  - Verzendingskosten:Download sofort lieferbar, , No shipping costs within Germany (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Personalized Digital Television


EAN (ISBN-13): 9781402021640
Verschijningsjaar: 2006
Uitgever: Springer Netherlands

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2016-05-28T08:47:22+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-02-21T18:04:58+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9781402021640

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
978-1-4020-2164-0
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: sor liliana, larissa ione
Titel van het boek: television


Gegevens van de uitgever

Auteur: Liliana Ardissono; Alfred Kobsa; Mark T. Maybury
Titel: Human-Computer Interaction Series; Personalized Digital Television - Targeting Programs to Individual Viewers
Uitgeverij: Springer; Springer Netherland
321 Bladzijden
Verschijningsjaar: 2006-04-11
Dordrecht; NL
Taal: Engels
149,79 € (DE)
154,00 € (AT)
177,00 CHF (CH)
Available
XI, 321 p. 82 illus.

EA; E107; eBook; Nonbooks, PBS / Informatik, EDV/Betriebssysteme, Benutzeroberflächen; Mensch-Computer-Interaktion; Verstehen; evolution; information; information extraction; modeling; multimedia; recommender system; usability; user interface; user modeling; C; User Interfaces and Human Computer Interaction; Artificial Intelligence; Data Structures and Information Theory; Information Storage and Retrieval; Computer Science; Künstliche Intelligenz; Algorithmen und Datenstrukturen; Informationstheorie; Informationsrückgewinnung, Information Retrieval; Data Warehousing; BC

Electronic Program Guides.- User Modeling and Recommendation Techniques for Personalized Electronic Program Guides.- TV Personalization System.- Case-Studies on the Evolution of the Personalized Electronic Program Guide.- Interactive Television Personalization.- Group Modeling: Selecting a Sequence of Television Items to Suit a Group of Viewers.- Categorization of Japanese TV Viewers Based on Program Genres They Watch.- Broadcast News and Personalized Content.- Personalcasting: Tailored Broadcast News.- Media Augmentation and Personalization Through Multimedia Processing and Information Extraction.- Content Morphing: A Novel System for Broadcast Delivery of Personalizable Content.- ITV User Interfaces.- Designing Usable Interfaces for TV Recommender Systems.- The Time-Pillar World.
Collects selected research reports on the development of personalized services for Interactive TV Represents a comprehensive picture of leading edge research in personalized television

Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9789048166046 Personalized Digital Television: Targeting Programs to Individual Viewers: 6 (Human?Computer Interaction Series, 6) (Liliana Ardissono)


< naar Archief...