ISBN: 9780792362968
The book you are now reading aims to bring together research and theory on "new learning, "which is te term used to refer to the new learning outcomes, new kinds of learning processes, an… Meer...
Springer.com Nr. 978-0-7923-6296-8. Verzendingskosten:Worldwide free shipping, , plus verzendkosten., exclusief verzendingskosten Details... |
2000, ISBN: 9780792362968
Editor: Simons, Robert-Jan, Editor: van der Linden, Jos, Editor: Duffy, Tom, Springer, Hardcover, Auflage: 2000, 288 Seiten, Publiziert: 2000-09-30T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, 1.29 kg… Meer...
amazon.co.uk BOOKS etc Gebraucht, wie neu. Verzendingskosten:Usually dispatched within 13 to 14 days. De verzendkosten kunnen afwijken van de werkelijke kosten. (EUR 5.54) Details... |
2000, ISBN: 9780792362968
Editor: Simons, Robert-Jan, Editor: van der Linden, Jos, Editor: Duffy, Tom, Springer, Hardcover, Auflage: 2000, 288 Seiten, Publiziert: 2000-09-30T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, 1.29 kg… Meer...
amazon.co.uk Sammlerstück. Verzendingskosten:De verzendkosten kunnen afwijken van de werkelijke kosten. (EUR 5.54) Details... |
2000, ISBN: 9780792362968
[PU: Springer Netherland], 1654739/1, DE, [SC: 0.00], gebraucht; sehr gut, gewerbliches Angebot, 2000, Banküberweisung, Kreditkarte, PayPal, Klarna-Sofortüberweisung, Internationaler Versand
booklooker.de |
2000, ISBN: 9780792362968
Hard cover, New., Sewn binding. Cloth over boards. 280 p. Contains: Unspecified., Dordrecht, [PU: Springer]
alibris.co.uk |
ISBN: 9780792362968
The book you are now reading aims to bring together research and theory on "new learning, "which is te term used to refer to the new learning outcomes, new kinds of learning processes, an… Meer...
2000, ISBN: 9780792362968
Editor: Simons, Robert-Jan, Editor: van der Linden, Jos, Editor: Duffy, Tom, Springer, Hardcover, Auflage: 2000, 288 Seiten, Publiziert: 2000-09-30T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, 1.29 kg… Meer...
2000
ISBN: 9780792362968
Editor: Simons, Robert-Jan, Editor: van der Linden, Jos, Editor: Duffy, Tom, Springer, Hardcover, Auflage: 2000, 288 Seiten, Publiziert: 2000-09-30T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, 1.29 kg… Meer...
2000, ISBN: 9780792362968
[PU: Springer Netherland], 1654739/1, DE, [SC: 0.00], gebraucht; sehr gut, gewerbliches Angebot, 2000, Banküberweisung, Kreditkarte, PayPal, Klarna-Sofortüberweisung, Internationaler Versand
2000, ISBN: 9780792362968
Hard cover, New., Sewn binding. Cloth over boards. 280 p. Contains: Unspecified., Dordrecht, [PU: Springer]
Bibliografische gegevens van het best passende boek
auteur: | |
Titel: | |
ISBN: |
Gedetalleerde informatie over het boek. - New Learning
EAN (ISBN-13): 9780792362968
ISBN (ISBN-10): 0792362969
Gebonden uitgave
Verschijningsjaar: 2000
Uitgever: Springer
288 Bladzijden
Gewicht: 0,596 kg
Taal: eng/Englisch
Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-05-08T15:09:23+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-02-22T23:35:01+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9780792362968
ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-7923-6296-9, 978-0-7923-6296-8
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: duffy, jan van der linden, simons robert, vander linden, jan still, van der linde, jos, robert steiner, montessori
Titel van het boek: learning
Gegevens van de uitgever
Auteur: Robert-Jan Simons; Jos van der Linden; Tom Duffy
Titel: New Learning
Uitgeverij: Springer; Springer Netherland
280 Bladzijden
Verschijningsjaar: 2000-09-30
Dordrecht; NL
Taal: Engels
106,99 € (DE)
109,99 € (AT)
118,00 CHF (CH)
Available
VIII, 280 p.
BB; Hardcover, Softcover / Psychologie; Psychologie; Verstehen; attention; collaborative learning; education; learning; teacher education; learning and instruction; Behavioral Sciences and Psychology; Instructional Psychology; Cognitive Psychology; Personality and Differential Psychology; Artificial Intelligence; Pädagogische Psychologie; Kognitive Psychologie; Das Selbst, das Ich, Identität und Persönlichkeit; Künstliche Intelligenz; EA; BC
New Learning: Three Ways to Learn in a New Balance.- New Learning, Technologies and Assessment.- Active Learning: Self-directed Learning and Independent Work.- Collaborative Learning.- New Technologies.- Assessing Active Self-directed Learning.- Valid Classroom Assessment of Complex Skills.- Domain-related Issues of New Learning.- New Learning in Science and Technology.- New Learning in Social Studies.- Writing and Learning to Write: A Double Challenge.- A Social Perspective on New Learning.- New Instruction, Teaching and Teacher Education.- Process-oriented Teaching.- Teaching for Active Learning.- New Learning in Teacher Education.- The Professional Development of Teachers.Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:
Laatste soortgelijke boek:
9780306476143 New Learning Robert-Jan Simons Editor (Tom Duffy; Jos van der Linden; Robert-Jan Simons)
< naar Archief...