- 5 resultaten
laagste prijs: € 18,27, hoogste prijs: € 224,93, gemiddelde prijs: € 143,94
1
Personalized Digital Television : Targeting Programs to Individual Viewers
bestellen
bij BetterWorldBooks.com
€ 18,27
bestellenGesponsorde link

Personalized Digital Television : Targeting Programs to Individual Viewers - gebruikt boek

ISBN: 9781402021633

TV viewers today are exposed to overwhelming amounts of information, and challenged by the plethora of interactive functionality provided by current set-top boxes. To ensure broad adoptio… Meer...

used in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
2
Personalized Digital Television - Liliana Ardissono
bestellen
bij BookDepository.com
€ 224,93
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Liliana Ardissono:

Personalized Digital Television - gebonden uitgave, pocketboek

ISBN: 9781402021633

Hardback, [PU: Springer-Verlag New York Inc.], In particular, serious attention must be paid to facilitate the selection of content on an individual basis, and to provide easy-to-use inte… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00)
3
Personalized Digital Television: Targeting Programs to Individual Viewers (Human?Computer Interaction Series (6), Band 6)
bestellen
bij amazon.de
€ 96,83
verzending: € 3,001
bestellenGesponsorde link
Personalized Digital Television: Targeting Programs to Individual Viewers (Human?Computer Interaction Series (6), Band 6) - gebonden uitgave, pocketboek

2004

ISBN: 9781402021633

Springer, Gebundene Ausgabe, Auflage: 2004, 332 Seiten, Publiziert: 2004-03-31T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, 1.63 kg, Verkaufsrang: 18873, Datenbanken, Computer & Internet, Kategorien, … Meer...

Gut Verzendingskosten:Gewöhnlich versandfertig in 6 bis 10 Tagen. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00) ErgodeBooks Ships From USA
4
Personalized Digital Television - Liliana Ardissono
bestellen
bij BookDepository.com
€ 187,12
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Liliana Ardissono:
Personalized Digital Television - gebonden uitgave, pocketboek

ISBN: 9781402021633

Hardback, [PU: Springer-Verlag New York Inc.], In particular, serious attention must be paid to facilitate the selection of content on an individual basis, and to provide easy-to-use inte… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00)
5
Personalized Digital Television - Liliana Ardissono; Alfred Kobsa; Mark T. Maybury
bestellen
bij lehmanns.de
€ 192,55
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Liliana Ardissono; Alfred Kobsa; Mark T. Maybury:
Personalized Digital Television - gebonden uitgave, pocketboek

2004, ISBN: 9781402021633

Targeting Programs to Individual Viewers, Buch, Hardcover, 2004 ed. [PU: Springer-Verlag New York Inc.], Springer-Verlag New York Inc., 2004

Verzendingskosten:Lieferbar. (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Personalized Digital Television

TV viewers today are exposed to overwhelming amounts of information, and challenged by the plethora of interactive functionality provided by current set-top boxes. To ensure broad adoption of this technology by consumers, future Digital Television will have to take usability issues thoroughly into account. In particular, serious attention must be paid to facilitate the selection of content on an individual basis, and to provide easy-to-use interfaces that satisfy viewers' interaction requirements. This volume collects selected research reports on the development of personalized services for Interactive TV. Drawing upon contributions from academia and industry in the US, Europe and Asia, this book represents a comprehensive picture of leading edge research in personalized television.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Personalized Digital Television


EAN (ISBN-13): 9781402021633
ISBN (ISBN-10): 1402021631
Gebonden uitgave
Verschijningsjaar: 2004
Uitgever: Springer-Verlag New York Inc.
331 Bladzijden
Gewicht: 0,726 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-03-28T13:18:35+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-07-21T20:57:01+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9781402021633

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
1-4020-2163-1, 978-1-4020-2163-3
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: ardissono, maybury, kobs, sor liliana
Titel van het boek: personalized digital television, digital art, human computer interaction


Gegevens van de uitgever

Auteur: Liliana Ardissono; Alfred Kobsa; Mark T. Maybury
Titel: Human–Computer Interaction Series; Personalized Digital Television - Targeting Programs to Individual Viewers
Uitgeverij: Springer; Springer Netherland
321 Bladzijden
Verschijningsjaar: 2004-03-31
Dordrecht; NL
Taal: Engels
160,49 € (DE)
164,99 € (AT)
177,00 CHF (CH)
Available
XI, 321 p. 82 illus.

BB; Hardcover, Softcover / Informatik, EDV/Betriebssysteme, Benutzeroberflächen; Mensch-Computer-Interaktion; Verstehen; evolution; information; information extraction; modeling; multimedia; recommender system; usability; user interface; user modeling; User Interfaces and Human Computer Interaction; Artificial Intelligence; Data Structures and Information Theory; Information Storage and Retrieval; Künstliche Intelligenz; Algorithmen und Datenstrukturen; Informationstheorie; Informationsrückgewinnung, Information Retrieval; Data Warehousing; BC

Electronic Program Guides.- User Modeling and Recommendation Techniques for Personalized Electronic Program Guides.- TV Personalization System.- Case-Studies on the Evolution of the Personalized Electronic Program Guide.- Interactive Television Personalization.- Group Modeling: Selecting a Sequence of Television Items to Suit a Group of Viewers.- Categorization of Japanese TV Viewers Based on Program Genres They Watch.- Broadcast News and Personalized Content.- Personalcasting: Tailored Broadcast News.- Media Augmentation and Personalization Through Multimedia Processing and Information Extraction.- Content Morphing: A Novel System for Broadcast Delivery of Personalizable Content.- ITV User Interfaces.- Designing Usable Interfaces for TV Recommender Systems.- The Time-Pillar World.
Collects selected research reports on the development of personalized services for Interactive TV Represents a comprehensive picture of leading edge research in personalized television

Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9781402021640 Personalized Digital Television (Liliana Ardissono; Alfred Kobsa; Mark T. Maybury)


< naar Archief...