- 5 resultaten
laagste prijs: € 15,99, hoogste prijs: € 17,99, gemiddelde prijs: € 16,39
1
Kulturmarketing: Das Marketingkonzept für Kulturbetriebe Armin Klein Author
bestellen
bij BarnesandNoble.com
€ 17,99
bestellenGesponsorde link

Kulturmarketing: Das Marketingkonzept für Kulturbetriebe Armin Klein Author - nieuw boek

2001, ISBN: 9783406620478

Zum Buch Marketing für Kulturbetriebe Kulturbetriebe benötigen heute mehr denn je ein effizientes Marketing, um in der Erlebnisgesellschaft ihr Publikum zu finden und nachhaltig… Meer...

new in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
2
Kulturmarketing - Armin Klein
bestellen
bij Weltbild.de
€ 15,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Armin Klein:

Kulturmarketing - nieuw boek

2012, ISBN: 3406620477

Zum BuchMarketing für KulturbetriebeKulturbetriebe benötigen heute mehr denn je ein effizientes Marketing, um in der Erlebnisgesellschaft ihr Publikum zu finden und nachhaltig ihren Besta… Meer...

Nr. 38670626. Verzendingskosten:, 2-5 Werktage, DE. (EUR 0.00)
3
Kulturmarketing
bestellen
bij Thalia.de
€ 15,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Kulturmarketing - nieuw boek

2001

ISBN: 9783406620478

Zum Buch Marketing für Kulturbetriebe Kulturbetriebe benötigen heute mehr denn je ein effizientes Marketing, um in der Erlebnisgesellschaft ihr Publikum zu finden und nachhaltig ihren Bes… Meer...

Nr. A1032259893. Verzendingskosten:, , DE. (EUR 0.00)
4
Kulturmarketing - Armin Klein
bestellen
bij Hugendubel.de
€ 15,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Armin Klein:
Kulturmarketing - nieuw boek

ISBN: 9783406620478

*Kulturmarketing* - Das Marketingkonzept für Kulturbetriebe / epub eBook für 15.99 € / Aus dem Bereich: eBooks, Belletristik, Erzählungen Medien > Bücher nein eBook als epub eBooks > Bell… Meer...

Verzendingskosten:In stock (Download), , Schneller Versand nach Hause oder Express-Lieferung in Ihre Buchhandlung., DE. (EUR 0.00)
5
Kulturmarketing - Armin Klein
bestellen
bij lehmanns.de
€ 15,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Armin Klein:
Kulturmarketing - nieuw boek

2012, ISBN: 9783406620478

Das Marketingkonzept für Kulturbetriebe, eBooks, eBook Download (EPUB), Auflage, [PU: Verlag C.H.Beck], Seiten: 531, Verlag C.H.Beck, 2012

Verzendingskosten:Download sofort lieferbar. (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Kulturmarketing


EAN (ISBN-13): 9783406620478
ISBN (ISBN-10): 3406620477
Verschijningsjaar: 2012
Uitgever: Beck C. H.
531 Bladzijden
Taal: ger/Deutsch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2012-05-20T19:27:00+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-11-28T22:37:31+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9783406620478

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-406-62047-7, 978-3-406-62047-8
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: armin klein, beck
Titel van het boek: kulturmarketing das marketingkonzept für kulturbetriebe


Gegevens van de uitgever

Auteur: Armin Klein
Titel: Beck-Wirtschaftsberater im dtv; Kulturmarketing - Das Marketingkonzept für Kulturbetriebe
Uitgeverij: C.H.Beck; C.H.Beck
531 Bladzijden
Verschijningsjaar: 2012-04-17
München; DE
Taal: Duits
15,99 € (DE)
15,99 € (AT)
16,00 CHF (CH)
Available

EA; E101; Nonbooks, PBS / Ratgeber/Recht, Beruf, Finanzen/Sonstiges; Management: Marketing und Vertrieb; Optimieren; SCIENCE / General; Kulturmanagement; Kulturmarketing; Marketingkonzept; Ratgeber; BeckRSW; BC; BC


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9783406609176 Kulturmarketing: Das Marketingkonzept für Kulturbetriebe (Klein, Armin)


< naar Archief...