BEZIELING EN KWALITEIT IN ORGANISATIES. - gebruikt boek
1996, ISBN: c9b24cec330d12aecc856e022b4778c9
Utrecht, Servire, 1996. 5e druk 192 pp. Pb . Met dit boek introduceerde Daniel Ofman begin jaren '90 spirituele waarden in een door technocraten gedomineerde managementcultuur. Als veelg… Meer...
booklooker.de |
BEZIELING EN KWALITEIT IN ORGANISATIES. - gebruikt boek
1996, ISBN: c9b24cec330d12aecc856e022b4778c9
Utrecht, Servire, 1996. 5e druk 192 pp. Pb . Met dit boek introduceerde Daniel Ofman begin jaren '90 spirituele waarden in een door technocraten gedomineerde managementcultuur. Als veelg… Meer...
booklooker.de |
BEZIELING EN KWALITEIT IN ORGANISATIES. - gebruikt boek
1996, ISBN: c9b24cec330d12aecc856e022b4778c9
Utrecht, Servire, 1996. 5e druk 192 pp. Pb . Met dit boek introduceerde Daniel Ofman begin jaren '90 spirituele waarden in een door technocraten gedomineerde managementcultuur. Als veelg… Meer...
booklooker.de |
BEZIELING EN KWALITEIT IN ORGANISATIES. - gebruikt boek
1996, ISBN: c9b24cec330d12aecc856e022b4778c9
[SC: 4.95], MANAGEMENT, Utrecht, Servire, 1996. 5e druk 192 pp. Pb . Met dit boek introduceerde Daniel Ofman begin jaren '90 spirituele waarden in een door technocraten gedomineerde manag… Meer...
AbeBooks.co.uk Antiquariaat Van Veen, Veelerveen, Netherlands [52927775] [Beoordeling: 5 (van 5)] Verzendingskosten: EUR 4.95 Details... |
Bezieling en kwaliteit in organisaties - gebonden uitgave, pocketboek
1995, ISBN: c9b24cec330d12aecc856e022b4778c9
[PU: Servire], 2e druk, Geb., hardcover, nette staat, 192 pagina's.
AbeBooks.de Antiquariaat de Roo, Zwijndrecht, Netherlands [61934054] [Rating: 5 (von 5)] Verzendingskosten: EUR 7.50 Details... |
BEZIELING EN KWALITEIT IN ORGANISATIES. - gebruikt boek
1996, ISBN: c9b24cec330d12aecc856e022b4778c9
Utrecht, Servire, 1996. 5e druk 192 pp. Pb . Met dit boek introduceerde Daniel Ofman begin jaren '90 spirituele waarden in een door technocraten gedomineerde managementcultuur. Als veelg… Meer...
Ofman, Daniel D.:
BEZIELING EN KWALITEIT IN ORGANISATIES. - gebruikt boek1996, ISBN: c9b24cec330d12aecc856e022b4778c9
Utrecht, Servire, 1996. 5e druk 192 pp. Pb . Met dit boek introduceerde Daniel Ofman begin jaren '90 spirituele waarden in een door technocraten gedomineerde managementcultuur. Als veelg… Meer...
BEZIELING EN KWALITEIT IN ORGANISATIES. - gebruikt boek
1996
ISBN: c9b24cec330d12aecc856e022b4778c9
Utrecht, Servire, 1996. 5e druk 192 pp. Pb . Met dit boek introduceerde Daniel Ofman begin jaren '90 spirituele waarden in een door technocraten gedomineerde managementcultuur. Als veelg… Meer...
BEZIELING EN KWALITEIT IN ORGANISATIES. - gebruikt boek
1996, ISBN: c9b24cec330d12aecc856e022b4778c9
[SC: 4.95], MANAGEMENT, Utrecht, Servire, 1996. 5e druk 192 pp. Pb . Met dit boek introduceerde Daniel Ofman begin jaren '90 spirituele waarden in een door technocraten gedomineerde manag… Meer...
Bezieling en kwaliteit in organisaties - gebonden uitgave, pocketboek
1995, ISBN: c9b24cec330d12aecc856e022b4778c9
[PU: Servire], 2e druk, Geb., hardcover, nette staat, 192 pagina's.
Bibliografische gegevens van het best passende boek
auteur: | |
Titel: | |
Nummer: |
Gedetalleerde informatie over het boek. - Bezieling en kwaliteit in organisaties
Gebonden uitgave
Verschijningsjaar: 1995
Uitgever: Servire
Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2020-04-25T15:49:33+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-10-05T22:34:15+02:00 (Amsterdam)
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: daniel ofman
< naar Archief...