- 5 resultaten
laagste prijs: € 15,80, hoogste prijs: € 16,70, gemiddelde prijs: € 16,32
1
Hooked : How to Build Habit-Forming Products - Nir Eyal
bestellen
bij ZVAB.com
€ 16,70
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Nir Eyal:

Hooked : How to Build Habit-Forming Products - gebonden uitgave, pocketboek

2014, ISBN: 0241184835

[EAN: 9780241184837], Neubuch, [SC: 0.0], [PU: Penguin Books Ltd (UK) Nov 2014], INNOVATIONSMANAGEMENT; MANAGEMENT / KOGNITIONSPSYCHOLOGIE; PSYCHOLOGIE PRODUKTENTWICKLUNG; STRATEGISCHES M… Meer...

NEW BOOK. Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) AHA-BUCH GmbH, Einbeck, Germany [51283250] [Rating: 5 (von 5)]
2
Hooked - Nir Eyal
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 16,50
verzending: € 3,001
bestellenGesponsorde link

Nir Eyal:

Hooked - gebonden uitgave, pocketboek

2014, ISBN: 0241184835

[EAN: 9780241184837], Neubuch, [PU: Penguin Books Ltd (UK) Nov 2014], INNOVATIONSMANAGEMENT; MANAGEMENT / KOGNITIONSPSYCHOLOGIE; PSYCHOLOGIE PRODUKTENTWICKLUNG; STRATEGISCHES MANAGEMENT; … Meer...

NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 3.00 BuchWeltWeit Ludwig Meier e.K., Bergisch Gladbach, Germany [57449362] [Rating: 4 (von 5)]
3
Hooked - Nir Eyal
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 16,50
verzending: € 2,501
bestellenGesponsorde link
Nir Eyal:
Hooked - gebonden uitgave, pocketboek

2014

ISBN: 0241184835

[EAN: 9780241184837], Neubuch, [PU: Penguin Books Ltd (UK) Nov 2014], INNOVATIONSMANAGEMENT; MANAGEMENT / KOGNITIONSPSYCHOLOGIE; PSYCHOLOGIE PRODUKTENTWICKLUNG; STRATEGISCHES MANAGEMENT; … Meer...

NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 2.50 Rheinberg-Buch Andreas Meier eK, Bergisch Gladbach, Germany [53870650] [Rating: 5 (von 5)]
4
Hooked | How to Build Habit-Forming Products | Nir Eyal | Buch | 242 S. | Englisch | 2014 | Penguin Books Ltd (UK) | EAN 9780241184837 - Eyal, Nir
bestellen
bij booklooker.de
€ 15,80
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Eyal, Nir:
Hooked | How to Build Habit-Forming Products | Nir Eyal | Buch | 242 S. | Englisch | 2014 | Penguin Books Ltd (UK) | EAN 9780241184837 - gebonden uitgave, pocketboek

2014, ISBN: 9780241184837

[ED: Gebunden], [PU: Penguin Books Ltd (UK)], Nir Eyal spent years in the video gaming and advertising industries where he learned, applied, and at times rejected, techniques described in… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) preigu
5
Hooked / How to Build Habit-Forming Products / Nir Eyal / Buch / 242 S. / Englisch / 2014 / Penguin Books Ltd (UK) / EAN 9780241184837 - Eyal, Nir
bestellen
bij booklooker.de
€ 16,11
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Eyal, Nir:
Hooked / How to Build Habit-Forming Products / Nir Eyal / Buch / 242 S. / Englisch / 2014 / Penguin Books Ltd (UK) / EAN 9780241184837 - gebonden uitgave, pocketboek

2014, ISBN: 9780241184837

[ED: Gebunden], [PU: Penguin Books Ltd (UK)], Nir Eyal spent years in the video gaming and advertising industries where he learned, applied, and at times rejected, techniques described in… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) Buchbär

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Hooked
auteur:
Titel:
ISBN:

Hooked Why do some products capture our attention, while others flop? What makes us engage with certain products out of habit? Is there a pattern underlying how technologies hook us? This book introduces readers to the "Hook Model," a four steps process companies use to build customer habits. Through consecutive hook cycles, successful products reach their ultimate goal of bringing users back repeatedly -- without depending on costly advertising or aggressive messaging. Hooked is a guide to building products people can't put down. Written for product managers, designers, marketers, startup founders, and people eager to learn more about the things that control our b...

Gedetalleerde informatie over het boek. - Hooked


EAN (ISBN-13): 9780241184837
ISBN (ISBN-10): 0241184835
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2014
Uitgever: Portfolio Penguin

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2014-08-22T12:11:41+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-04-11T22:10:43+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9780241184837

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-241-18483-5, 978-0-241-18483-7
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: nir eyal, plattner, godin seth, stanford, rory sutherland
Titel van het boek: hook, hooked how build habit forming products, libris, portfolio, hooked workbook


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
8601416359618 Hooked: How to Build Habit-Forming Products (Eyal, Nir)


< naar Archief...